Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 881
Lurte på om noen vet hvordan man kan få torrent til å fungere i Opera. Har Opera 7.20
Du kan bare lagre filene til harddisken, og kjøre de derfra?
hæ? du åpner vel bare torrent fila på maskina di? hva annet :?
Gnom
ZerBox's Avatar
Trådstarter
jo, vet, men i IE så trykker du bare på linken og så begynner alt å laste ned. ville hatt det slik i opera også
du kan sikkert spørre opera om han kan gjøre en auto-accept, syns å huske det var det på en av de gamlere versionene. eller er det å åpne etter du har lastet ned du trenger hjelp til?
Tror det er en kategori under options som heter MIME-headers.. Kan vel adde.. app/x-bittorrent (eller hva det nå enn heter, det finer du sikkert ut på siden) og få den til å åpne den som default.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har lastet ned Opera 8.02 med den torrent klient innebygd.
Men jeg får ingen av de torrenten som funker i Azureus, til å funke i Opera.

Jeg sitter bak NAT, lurer på hvordan port Opera sin torrent klient bruker, noen som har funne ut dette? Jeg har søkt på goggel, lest Opera siden opp og ned.
Opera 8.02 bruker port 18768 til torrentklienten sin, tror jeg.
Opera får støtte for bittorent.
Les her
Sitat av HologeN
Opera får støtte for bittorent.
Les her
Vis hele sitatet...
Hva tror du treskjegg og unstable mente med innlegga sine?
Sitat av ZerBox
jo, vet, men i IE så trykker du bare på linken og så begynner alt å laste ned. ville hatt det slik i opera også
Vis hele sitatet...
Eg bruker Opera og eg får spørsmål om kor eg vil lagra filene, så lagrer eg dei og opner dei i torrent-programmet.
Funker delvis nå, på enkelte torrenter, trur jeg bruker egen torrent klient enda ei stund.
Men takk ;D
Hvis du har torrent klient installert på maskinen velger du bare at du skal åpne fila isteden for å laste den ned..