Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1721
det går mye weed ned min luftvei fortiden, og det igjen gjør at det blir rullet en del jointer, nå elsker jeg å rulle jointer... og i helgen så satt jeg og rulla en.. del jointer
og da kom jeg fram til at det var på tide å bytte ut min gamle filter metode, så etter en del forøk så kom jeg fram til denne! først så burde jeg kansje si hvorfor jeg gjør det.... så det kansje virker litt mere meninsfylt å lese videre :P
jeg kom fram til at hvis jeg klippet filtere på riktig måte så ville det bli et hulrom inni hvor røyken samlet seg og da gjore så jeg fikk en hærlig potsmak som brant meg på leppa hvergang jeg tokk et trekk, jeg inrømmer at jeg var veldig fjærn når jeg kom fram til dette... og at jeg ikke har dr grad i joint rulling, men i mine øyne så funket det, legger ved en liten tegning for å vise hvordan mitt filter ble,
er det noen andre som har en personlig måte å mekke filter på?
hvordan lager du de?

faktisk en ting til jeg tenkte på, hvor får dere tak i filtere fra? papir er gratis hvis man vet hvor... noen gode tips til måter å få tak i papir med riktig tykkelse og store mengder?
bruker trikkebilleter (standar) noenganger hvis det er tilgjenlig så bruker jeg cdcover (litt tynt men funker bra hvis mab bretter masse) og nå forleden så kom jeg over en hau med reklame kort som kunne bli klippet opp til 4-5 filtere pr stykk, fikk den gratis fra carlings... (reklamen var 60spenn for kino en eller annen gang, og vin 10 biletter.... veldig føyrndød med 50-70 sånne :P)
Sist endret av TETRS; 27. november 2006 kl. 00:13.
litt teit tråd egentli, men siden jeg ikke har noe bedre å gjøre kl 1 på natta, svarer jeg.

Har prøvd en del med filter. min favoritt er:
riv en liten bit fra en rizla pakke å brett.
jeg har prøvd å bruke tuppen på en sigg, men jeg synns jointen blir så "slapp" da.

fred, frihet og anarki
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av TETRS
hulrom inni hvor røyken samlet seg og da gjore så jeg fikk en hærlig potsmak som brant meg på leppa hvergang jeg tokk et trekk
Vis hele sitatet...
Jeg syntes ikke akkurat at det er godt å brenne meg på leppa...
Anyways... GT (GrønnTing bak rizlan i pakka) er en fabelaktig ting. Jeg lager bare en liten M og ruller rundt M'en, så ruller jeg filteret inn i rizla og river vekk overflødig rizla. Perfekt filter
TETRS's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bravehammer
Jeg syntes ikke akkurat at det er godt å brenne meg på leppa...
Vis hele sitatet...
nå mente jeg ikke glød varme, men det kan minnes veldig om å brenneseg på leppa, på en digg måte også får du den bittre weedsmaken liggene igjen på tuppen av munnen, jeg pleide oso å bruke rizzla pakken, probleme er det at den blir jo til slutt så voldtatt at det ikke er noe papir som holder rullepapiret på plass, derfor er jeg ute etter noe annent :P pleier å hamstre opp det meste av papir jeg kommer over som er gratis, men får aldri nokk...
Master debater
Dekilaz's Avatar
Hvorfor i alle dager kjøper du ikke bare filtre fra en headshop? En pakke med slike koster omtrent like mye som en trikkebillett, så det kan du vel strengt tatt ta deg råd til.

F.eks. http://www.hemphouse.no/trade/productlist/66/
TETRS's Avatar
Trådstarter
vel... jeg gjore det for lenge siden, men 20kr for en pakke med rullepapir og 10/20kr for filter...
og det varer jo ikke så lenge, greit nokk at jeg må ha rullepapir i hytt å pine,men da er det greit å spare de tierne på filter... desuten så fins det så mye som kan brukes til filter :P
v75-bonger er det beste for de som er for gjerrige til å kjøpe seg skikkelige filter-rips.
En joint blir så utrolig mye bedre hvis man bruker skikkelige filter og papir.
TETRS's Avatar
Trådstarter
takk for tips ^~^
filter og papir har mye å si ja,
men rips filterne er ikke så vidunderlige at det gjør noe,
da bruker jeg heller litt tid på å lage de selv
Du er for gnukk til å kjøpe filtertips og papir? Du bruker jo 100 ganger så mye på det du putter i jointen da!

Jeg bruker for øyeblikket mest conetips fra shangri la (når du ruller dem sammen blir de 'kjegle'-formet, digg å rulle med)
TETRS's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tobb
Du er for gnukk til å kjøpe filtertips og papir? Du bruker jo 100 ganger så mye på det du putter i jointen da!
Vis hele sitatet...
hva vet du om det? :P
prøver å holde det så billig som mulig, brukt de ripsa selv, er digge... nå liker jeg jointene
mine lange og tynne som sigaretter da :P
(det som svir mest gryn er sigaretter.... weed kan man skaffe på mere naturlig måter :P)
på everyondoesit.com kan du kjøpe 30 pakker med roach à 50 blad for 72 kroner. Det kan du vel spandere på deg selv vel

forresten den tegningen din var ikke mye å skryte av. prøv å bruk mer enn 10 sekunder neste gang
Sist endret av halla; 28. november 2006 kl. 01:29.
Skal teste den metoden din, men den ser litt stress ut med tanke på å klippe ut alle filterne du lager :P
Sitat av marihuana
Skal teste den metoden din, men den ser litt stress ut med tanke på å klippe ut alle filterne du lager :P
Vis hele sitatet...
Hmm, det er jo ikke nødvendig å klippe ut? Man kan da rive? Jeg skal teste dette jeg også, høres interesant ut
mitt filter er slik de andre ruller det, da jeg er ufattelig n00b på å rulle, og egentlig kun røyker når jeg turer :P
ikke for langt, ikke for kort, ikke for tynt, og akkurat passelig gjennomtrekkelig.

og helst laget av den grønne greia inni rizla pakken. den er genial
Sist endret av samefaen; 30. november 2006 kl. 22:15.
NFFs husbedreviter
Stemmer, GT som den ble kalt.. Den er rå, den og cd-cover, eller sånn som er inni da...
Prøvde den metoden din TETRS, likte den..
Sitat av TETRS
men rips filterne er ikke så vidunderlige at det gjør noe,
da bruker jeg heller litt tid på å lage de selv
Vis hele sitatet...

Oh, rips er de beste! Rips og Svarte smoking deluxe papers er det diggeste..

Dere burde forresten teste ut de gjennomsiktige papirene de har fått på scorpius. Oh, heaven å røyke weed med, null papirsmak..
Jeg bruker å brenne litt tobakk og bruke det som filter. Da slepper man å få den sure papirsmaken/rivingen i halsen på slutten av jonasen.
Mekker filter med en M brett som resten av verden, helst den grønne tingen fra rizla pakker ja=)


Challis manden, hvis du ikke vill risikere å trekke i deg litt filter ta bare tobakk nederst i jay'en ved filteret, voila..kan du bare kaste den når det smaker tobakk