Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 767
Tar det lang tid før diazepamen er ute av blodet?
Sist endret av Mullah; 24. november 2006 kl. 21:45.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
http://www.erowid.org/pharms/diazepa..._testing.shtml

Her kan du lese om testing av diazepam. Erowid er din venn! Her kan du i tillegg lese mer om tester. Der får du bl.a vite det du trenger å vite om blodprøver; De er for dyre til at de blir brukt.
Og om svar fra folk som lurer på om legen vil se at du har tatt dop når han/hun tar blodprøve så er svaret som blir gitt her på forumet nesten alltid det samme: De finner bare det de leter etter. Og leter de etter et virus eller en grunn til at du er trøtt og slapp så vil de ikke finne knark i blodet ditt.

(Laget tråd fra en offtopic post i en annen tråd om noe helt annet, som Gud lagde Eva av Adam)
Sist endret av Mullah; 24. november 2006 kl. 21:51.
uansett om de hadde på en eller annet måte funnet det så har de taushetsplikt. Jeg har alltid vært åpen med legen min om bønnerøyking, også når jeg var mindreårig og det har aldri vært noen problemer
det spørs vel helt hva grunnen til at du testes for er..