Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4107
stashmyip.com
73 0
Er på jakt etter sangtekster med besifring (tabulatorer) til norske artister.

Er interressert i alt uansett artist.
Etter at naalga ble nedlagt så er det svært så laber tilgang til norske tabulatorer på nett.

Håper noen kan hjelpe meg her..
på forhånd takk.
Jeg har alle tabene på naalga i en zip-fil, tror jeg.. Sender pm, jeg om jeg finner dem

edit: Hadde dem visst ikke lenger, men KjartamTM (hvor TM er med hevet skrift) har dem. Det var han jeg fikk dem av.
Sist endret av q-wEr; 19. april 2004 kl. 20:39.
stashmyip.com
Trådstarter
73 0
takk for det, jeg får prøve å få kontakt med han..

Opprinnelig postet av q-wEr
Jeg har alle tabene på naalga i en zip-fil, tror jeg.. Sender pm, jeg om jeg finner dem

edit: Hadde dem visst ikke lenger, men KjartamTM (hvor TM er med hevet skrift) har dem. Det var han jeg fikk dem av.
Vis hele sitatet...
Noen som har Øystein sunde - FBI eller vet om noen like råe sanger av han?
Opprinnelig postet av q-wEr
Jeg har alle tabene på naalga i en zip-fil, tror jeg.. Sender pm, jeg om jeg finner dem

edit: Hadde dem visst ikke lenger, men KjartamTM (hvor TM er med hevet skrift) har dem. Det var han jeg fikk dem av.
Vis hele sitatet...
har den en eller annen plass eg og
Vil nødig pirke, men det heter tabulatur.
skulle gjerne hatt no slik jeg med,no som Postgirobygget,E-79,Drangedal bortforklaring,Øystein Sunde osv..
Hvis det fortsatt er folk som vil ha de tabs'ene som var på "nålga", så har jeg lagt dem her.
Opprinnelig postet av Mantus
Noen som har Øystein sunde - FBI eller vet om noen like råe sanger av han?
Vis hele sitatet...
I den mappen jeg la ut nettopp er det en del Øystein Sunde.. ca 20 sanger.
Matthiesen : Tusen takk,dissa kom godt med
Værsegod alle sammen!
btw
er det noen som har turbonegro tabs, gjerne til flere instrumenter
www.mysongbook.com
du må bruke et program som heter guitar pro 4.