Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1187
Jeg har hatt både Telenor og NetCom opp igjen årene.
Jeg har ingenting å utsette på noen av dem, men jeg foretrekker faktisk NetCom. Dette er fordi jeg har en fast pris uansett hvor jeg ringer, så jeg vet hva det koster, det er billige tekstmeldinger. Dessuten har jeg Gratis MMS fra web i hele April og Mai. Det eneste jeg savner ifra telenor er Mobilbonus. Samle opp poeng og veksle inn i ringetid eller meldinger.

NetComs young-talk har om 4 mnd en garantert kunde. Får 200kr i mnd får jeg muligheten for og ringe og melde for 255 kr(30 sms 10 mms). Telenor har ikke noe slikt tilbud. De har Djuice med gratis mms og sms men det er fortsatt enklere med et abbo der du betaler 200 fast, også har du muligheten for og fylle opp senere.

Telenor er egentlig den operatøren som fungerer best, men jeg er for evig NetCom fan.

Noen som er uenige med meg?
Er helt enig med deg jeg faktisk
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
100% enig. Netcom Youngtalk er helt utrolig praktisk.
eneste er dekningen da...

Edit: var ikke klar over de 10 gratis mms'ene, hehe takker for infoen!
Sist endret av Wiggles; 9. april 2004 kl. 19:43.
NetCom duger fint så lenge du ikke bor ute poå vidda.
Aldri hatt noe å utsette på dem.
Selv har jeg bare vanlig kontantkort, men det duger for meg
er er også enig med deg, men jeg har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt ettersom jeg KUN har hatt netcom fra og med første mobilen jeg kjøpte for 500 kr på spar for en herrens år siden.. de nye abb netcom har er utrolig praktiske laget. har talk abb nå
At NetCom har dårlig dekning er en myte. Det var kanskje sånn for ti år siden, men nå er det så og si ett fett om du har Telenor eller NetCom. Selv holder jeg meg til NetCom av prinsipp.
Nja, Jeg har da opplevd mange ganger at jeg ikke har dekning på plasser med NetCom der jeg har med Telenor. Men det skjer også oftere med NetCom.

Men det til tross. NetCom er for meg aller aller best
hva med og skifte til ACN ? dere er det gratis og ringe 10 timer ? hver mnd til andre med acn abb. hva med å få alle man kjenner til å skkifte til det ?
Holder meg til NetCom så lenge jeg har bindingstid på abonnementet. Når den er slutt er det rett over til Chess igjen...
Netcom Eier! :P
Har selv youngtalk og holder meg til det av de samme grunnene som er nevnt her på posten + at netcom kommer ofte med tilbud av mobiler med gjerne flere tusen kroner i avslag hvis man fornyer eller viderefører Young Talk! det er gull..!

På dette har jeg nemlig kjøpt nokia 3210 når den var ny for 700 spenn, nokia 3510 for 700 spenn da den var ny og nå nokia 3200 150 spenn..!

Elsker netcom
eneste minuset er at man ikke kan få skjult nummer..!
Skjult nummer suger...fuck det...
Joa, sant det.. hater det selv, men har lyst på hevn :P
Og fordi jeg aldri fikk køddering med skjult nummer i min fjortiss tid pga netcom yountalk ;P så må jeg liksom ta det igjen nå!

hehe

neida.. det er ikke noe pes.. skifter ikke ab. bare for det

Gå for netcom! :P
Det går ann å ha skult nr med NC men da må man ha det hele tida.

Samtale venter fungerer ikke alltid like bra heller så
Har selv djuce fra telenor, betaler 79 i mnd og kan sende 100 tekstmeldinger pr. mnd gratis. Synes det funker helt perfekt for meg. Siden jeg skjeldent ringer.
Jeg har selv Telenor, og har planer om å holde meg innenfor telenor sitt nett. (Kommer sikkert til å bytte internt på nettet). Men jeg skal ikke over på Netcom, grunnen til dette er at jobben min har det, noe de angrer sterkt på at de gikk med på. Fordi de sliter mye med dekningen. Selv når de sitter på kontoret vårt i oslo har de ofte dårlig dekning (sikkert noe å gjøre med hvordan huset er bygget opp), mens telenor har full dekning. Hadde det ikke vært for at det er svindyrt å bytte bort fra bindingstiden, hadde hele kontoret byttet til Telefor med en gang. Selv startet jeg i jobben etter at de byttet til netcom, og har derfor ikke giddet å bry meg om å henge meg på.
Jeg har hatt Telenor i mange år, og etter at pappa som har hatt NetCom alltid har hatt bedre dekning enn meg (kanksje to untakk gjennom 4 år!) så bytta jeg også. Er fornøyd med NetCom!

(BTW føler jeg at denne tråden er ganske bortkastet da dekningen som REGEL er den samme, og man finner det billigste abb. for deg selv på www.telepriser.no)
har siden dag en brukt netcom mht@kontant. og har erfart at netcom passer best til mitt bruk og har best deknings områder der jeg ferdes. både på hytta,hjemme i harstad og på fjellet omkring.
dessuten har jeg samme mentale sperrer mot telenor som andre har mot microsoft pga dårlige erfaringer tidligere med adsl derfra.