Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1649
Hei, etter å ha vært innom som gjest, valgte jeg å registrere meg i dag

Story jeg å en kompis skal på avicii konsert i Trondheim, på billettservice.no har de delt opp dette i en 18 og en 20. Dette skaper forvirringer så jeg lurer litt på hva dette innebærer.

Det jeg regner med er at det er alkohol regler som sprit til 20års biletten, men synes det er rart de deler opp dette i to ingangs billetter. Er det noe andre ting som at vi ikke er i samme område at de deler opp i 2 avdelinger?

Takker for alle svar og konklusjoner
Sist endret av ineversee; 17. januar 2012 kl. 17:00.
Under David Guetta i Oslo Spektrum var det simpelten grunnet alkoholsalg. Sprit for de over 20, vin, øl og rusbrus for de under. Var egne innganger og avdelinger. Ble også forøvrig kalt "VIP", uten at jeg helt kan se den. Regner med at det er noe ala det samme for dere
Trådstarter
34 2
Takker :- Flere?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det egne avdelinger, altså at det er stengt av og ikke lov for 20.åringer til å bevege seg over til 18 års.?
Tipper dere får armbånd når dere leverer billetten for å komme inn. Ett armbånd gir lov til å kjøpe sprit, ett gir ikke..
Kan dere ikke bare bestille etter alder? Regner med dere er under 20 siden dere spør.
Er mulig at de har plassert 20årsavdelingen nærmere scenen, så 20åringene må gå gjennom 18årsavdelingen før de kommer til sin avdeling.. Blir self bare spekulering, men har sett det sånn på noen konserter..
Jeg er 18 år, og skal dra sammen med en som er over 20 år. derfor det spørsmålet. litt kjipt hvis det er lukkede avdelinger ;-)
Tips: send et brev til stedet konserten skal være på og spør.
Er vel bare at du må vise legg for å komme inn på 20 års avdelingen , evt du får et spesielt bånd i døren når de sjekker legget ditt , antar at 20 åringene helt fritt kan bevege seg i 18 års avdelingen og .
Sitat av Krister Vis innlegg
Tips: send et brev til stedet konserten skal være på og spør.
Vis hele sitatet...
Protip: Send en email istedet for et brev
Takk for gode svar :-)