Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4674
Er det noen som vet om denne Zydot urinrensen som de selger på Hemphouse virkelig funker? Er det noen som har testet den selv? Skal pisse snart og er avhengig av å vite om det funker elller ikke!!!
Takk for den nyttige infoen handy.

SnoopD: Jeg tror det funker. En kompis av meg må ta pissings hver måned og han bruker sånn rens fra hemphouse. Han er hvertfall ikke blitt busta ennå, så jeg tror det funker
Jupp, den funker.. Men ikke på blodprøver.
har hørt bare positive ting om zydot.så løp og kjøp
Hm, hva er link til sia dems? så jeg kan skjekke ut
Hva i all verden inneholder disse greine? En titt innom det som så ut som den ofisielle zydot siden ga meg det intrykket at det er en blanding av div. karbohydrater og B-kompleks. Er det noen som sitter ed en flaske og kan liste opp innholdet litt mer nøyaktig?
Sitat av tomiz
Jupp, den funker.. Men ikke på blodprøver.
Vis hele sitatet...
blirn tatt på blod prøve er det bare å nekte det sitter i blodet i flere måneder, det er nok att du har vert i et rom der der røykes, så du må blånekte att du har røyka nå. kansje du tok en rev da du var full i køben for noen måneder siden eller du var ett sted ei natt der dem røyka, du blir ikke dømt for det!!! dem finner kun spor av THC i blodet ikke hvor mye ei heller kan dem finne ut når det har kommet i blodet,, så dem vil prøve seg men nekt,,
vvdr urin test,,,,

slike påsar som man har utlat tar etc er det hulli og lim rubdt, få en rein te og pisse i en slik pose limen fast da du skal testes og la det komme fra påsan, i Canada for du kjøpt ferdi påsar med garantert rein urin, de er mere hensiktsmessige forat dem her ett lite rør så det er letter og tappe ubmerka ut..
▼ ... over et år senere ... ▼
er det noen som vet om jeg kan få bestilt zydot via nettet?
Fjerner det bare thc-spor, eller fjerner det andre spor også? Noen som vet?
Avgjør selv - les siste innlegg nøye

http://www.marijuana.com/urine-testi...lly-works.html

riflefish
Sitter neppe i blodet flere måneder, er du stein støtt du eller?
Kunne du skrivd det om den pose-greia en gang til er du snill? Jeg har ingen oversettelses-program på maskina mi som er gresk nok til å hjelpe meg..

felix_poker
Fikk inntrykk av at det inneholdt vitaminer av folk som advarte mot produktet, og at det ikke renser men skjuler (dilute)

Og at den ikke funker på annet enn billige prøver og hjemmetest... men det var masse uenigheter, da
Sist endret av paranoy; 10. desember 2007 kl. 22:50.
Det jeg kan lese på forumet er bare at det er en veeeeeldig dyr metode å dilute thc på og at det bare funker på veldig billige tester.
Ser ut som de har andre måter og tynne det ut som er billigere hvis vi ser på posten moderatoren lagde der. Er vist bare en hel bunch med vitaminer.
Om det virker aner jeg ikke
Å "dilute" en urintest får man veldig til bare ved å drikke et stort antall liter vann i timene før urinprøven. Man pisser nesten bare vann da.
▼ ... flere år senere ... ▼
kan man bare kjøpe dette på nettet? er det noen steder i kristiansand ?