Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1191
Noen som vet om noen butikker som selger en "fake" (altså lagd av noe annet enn stål, som er lovlig å gå med) teleskopbatong? Finnes dette?
Dummeste jeg har hørt. Nei er ikke lov.
Hva skal du med det? hehehe
Trådstarter
Er egentlig bare meningen å bruke det til halloween :P
Sitat av Izor Vis innlegg
Er egentlig bare meningen å bruke det til halloween :P
Vis hele sitatet...
Stjele godteri fra fattige barn på Halloween?

Fett.
Vist det bare er til Halloween så kan du vell bare gå til en kostymebutikk, de har gjerne sånne du kan ha i belte som ser ekte ut, men er egentlig laget av gummi eller silicon. Evetnuelt lage en selv av tre eller noe og male den svart?
Trådstarter
men det skulle helst vært i teleskopform da... :P
finn frem en gammel og tykk telskopstang (fiskestang). Kutt den på det du føler er passe lengde. på langt nær like bra å slå med, men er du heldig så finner du noe som ligner

du må også selvfølgelig fjerne øynene som snøret går igjennom
Sist endret av Hallisv0ris; 8. oktober 2010 kl. 19:13.
kjøp deg et "lyssværd" sånn de har i star wars, de ligner ofte på teleskop batong.
Sitat av Izor Vis innlegg
men det skulle helst vært i teleskopform da... :P
Vis hele sitatet...
Den er jo da litt mer tricky... Har du sett på en kostymebutikk?

Med et lite google søk kom jeg opp med dette:
http://shop.erotikknett.no/Sexy-herr...iform-for-menn

Vist du bare ser bort i fra den erotikk delen så tror jeg det er noe i den duren du leter etter, vet ikke om du bare kan kjøpe batongen (ser ut som en med teleskop), så det blir et annet problem, kan eventuelt ringe/sende mail?