Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1467
En samleplass for alle kjøpegale der ute som liker å handle på nettet, diskusjon om gode kjøp og salg, tabber, tips osv. Har ikke bestemt domenet enda, var bare det første som falt meg inn.
Bare en ide jeg kom på når jeg våknet i dag morges, tenkte først at dette hovedsaklig skulle være for de som bruker Ebay, men siden dette skal være norskt tenkte jeg også å ha med qxl, finn.no og netthandelen. Er dette noe som er verdt å prøve?

Har sittet å spurt meg selv en del ganger nå om det finnes behov der ute for et slikt forum.

Trenger tilbakemeldinger
Sist endret av Hallisv0ris; 25. juni 2009 kl. 13:39.
Jeg ville ikke hatt behov for et slikt forum da de fleste auksjonsider har et feedback opplegg.
Da kan du lett se om det er scam uten å stikke å spørre i et forum.
Ofte så har man ikke tid nok til å spørre i et forum før tiden på auksjonen går ut

Synes heller ikke navnet "Ebayforumet.com" er passende når du skal ha med qxl, finn.no og netthandelen i tillegg.

jaja, litt konstruktiv kritikk ;D
Sist endret av looperjohn; 25. juni 2009 kl. 13:46.
Virker som en god ide, men den er sikkert tatt allerede. med andre ord: det finnes sikkert et slikt forum fra før.
Jeg ville ikke hatt behov for et slikt forum da de fleste auksjonsider har et feedback opplegg.
Da kan du lett se om det er scam.
Ofte så har man ikke tid nok til å spørre i et forum før tiden på auksjonen går ut
Vis hele sitatet...
Ser den. Men det finnes også en de som kjøper og selger, i forumet kan man da legge inn tips om hva man får god profitt på ved å kjøpe i utlandet og selge her i Norge osv. Hva man lett får solgt i norge osv. Ebay er ikke bare en auksjon btw
Sist endret av Hallisv0ris; 25. juni 2009 kl. 13:48.
Sitat av Hallisv0ris Vis innlegg
Ser den. Men det finnes også en de som kjøper og selger, i forumet kan man da legge inn tips om hva man får god profitt på ved å kjøpe i utlandet og selge her i Norge osv. Hva man lett får solgt i norge osv. Ebay er ikke bare en auksjon btw
Vis hele sitatet...
Det er jeg enig i, men er behovet så stort i Norge?
Virker som en god ide, men den er sikkert tatt allerede. med andre ord: det finnes sikkert et slikt forum fra før.
Vis hele sitatet...
Har googlet litt og finner ingen forum som er spesiellt rettet mot dette, man finner jo selvfølgelig "kjøp og salg" underforum, men det blir jo ikke helt det samme som dette.
Det er jeg enig i, men er behovet så stort i Norge?
Vis hele sitatet...
Det er det jeg prøver å finne ut av her, jeg har en litt dårlig følelse men lever fortsatt litt i trua
Sitat av Hallisv0ris Vis innlegg
Ser den. Men det finnes også en de som kjøper og selger, i forumet kan man da legge inn tips om hva man får god profitt på ved å kjøpe i utlandet og selge her i Norge osv. Hva man lett får solgt i norge osv. Ebay er ikke bare en auksjon btw
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve å lage dette, du vil jo lære og få erfaring!
Å få gode tips om hva som lønner seg å selge, pris OSV som du sier hadde jeg satt stort pris på hvertfall
Sitat av Hallisv0ris Vis innlegg
Ser den. Men det finnes også en de som kjøper og selger, i forumet kan man da legge inn tips om hva man får god profitt på ved å kjøpe i utlandet og selge her i Norge osv. Hva man lett får solgt i norge osv.
Vis hele sitatet...
Er det noen som ville gitt ifra seg denne informasjonen, slik at de fikk mer konkurranse ved salg?
Sansynligvis ikke hvis man har funnet noe man virkelig kan tjene penger på, men ja hvis det handler om mindre beløp.
http://www.auctioncut.com/
Det fins et slikt forum, men ikke i Norge.
Takk for den mikkello, skal se nermere på det
Valgte til slutt å prøve dette, har nå startet www.webshopforumet.com

-fortsatt halvferdig
Var ikke så dumt det, jeg kjøpte selv peltier element ifra Kina på eBay til 300,- slapp tollen og gratis frakt. Hadde jeg kjøpt 10stk fra Elfa hadde det blitt 3000,- og de fra Kina var mye bedre kvalitet.
Blir morsomt å se åssen dette går.
Skal du endre designet på forumet?
Sist endret av looperjohn; 28. juni 2009 kl. 00:38.
Du burde ta en titt her, http://webshopforum.no/ , du er dessverre ikke først
I know, men men
Jeg har noe Ebaygreier da, men ikke forum.
http://www.ebaylinker.com/index.htm
Laget det for å finne lettere frem selv, men det er flere som bruker siden har jeg funnet ut, og det er bra
Ordnet også et annet domenenavn (dum som jeg var) Ebaybutikken.... Da fikk jeg mail gitt, om at jeg kunne bli saksøkt pga navnet Ebaybutikken...
Ebaylinker har de ikke sagt noe om, da Ebay tjener penger på det.
Men har jeg blandet inn noe annet som det går an å tjene penger på,så har jeg vel fått beskjed om å stenge Ebaylinker,eller fjerne evt annet salg som ikke er relatert til Ebay.

Så vær litt obs på å blande inn Ebay i et forumnavn, hvertfall få det klarert