Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 760
Hei.

Noen som vet om et redigeringsprogramm som støtter filtypen 3GPP Movie Importer?
Skulle ha hatt noen klipp i saktefilm som er filmet med mobil.
Edit; Eller et gratis programm som converterer til MPEG, WMV eller lignende.
Sist endret av Christian; 25. februar 2007 kl. 18:53.
Google: 3gpp to avi

Så kan du bruke vegas til å justere hastighet
Har googlet men har ikke funnet noe som har funket enda..
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg har brukt ett program som heter River Past som gjør om mobilfilmer til avi f.eks. Det skal vel være mulig og bruke en eller annen editor etter det igjen for og redigere mer.
Har et program som heter Imtoo 3gp converter. Har ikke sotte meg skikkelig inn i det, men konverterer til de fleste formater.
ffmpeg er ypperlig til dette forbruket, baserer seg på mplayer og mencoder.
Etter utrolig dårlig googling har jeg ikke funnet fram til noen av programmene dere har nevnt.
Link please?
spankingguru
Worner's Avatar
Jeg bruker Super, men det finnes også flere andre gode som feks Imtoo. Jeg syns det er helt utrolig at du ikke fant disse linkene. Når jeg søkte på google etter de så kom de helt øverst.
Sitat av chouse
Etter utrolig dårlig googling har jeg ikke funnet fram til noen av programmene dere har nevnt.
Link please?
Vis hele sitatet...
Sorry, men er du helt imbisil?
FFmpeg - Første treff på google.
ImTOO 3GP Converter - Første treff på google.
River Past - Første treff på google.
Sitat av raze
Sorry, men er du helt imbisil?
FFmpeg - Første treff på google.
ImTOO 3GP Converter - Første treff på google.
River Past - Første treff på google.
Vis hele sitatet...
Men finner du hvor på siden ffmpeg skal lastes ned?
imtoo er ikke freeware.
RiverPast skal jeg sjekke nå.
spankingguru
Worner's Avatar
Det finnes en gratisversjon av Imtoo...
Jeg ga deg bare linker på programmer som ble foreslått her, noe du tydeligvis ikke klarte selv. FFmpeg har en download-link helt øverst på siden. Hvis du ikke vil kompilere kildekoden selv, må du lete etter binærfiler til windows. F.eks. her http://www.videohelp.com/tools?tool=263
▼ ... over en måned senere ... ▼
Siden vi er inne på dette emne så vil jeg bare spør er det noen bra redigeringsprgramm til å redigere filmer?
Uansett om det koster litt eller gratis