Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 696
Jeg vurderer å kjøpe Dreamweaver men jeg lurer på om noen vet når det kommer en ny versjon så jeg ikke kjøper noe som fort blir gammelt?
Du kan jo sjekke Macromedia sine hjemmesider og se om de planlegger noen nye dreamweaver versjoner?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Quazzy
Du kan jo sjekke Macromedia sine hjemmesider og se om de planlegger noen nye dreamweaver versjoner?
Vis hele sitatet...

Eventuelt Adobe sine hjemmesider. Macromedia er som kjent oppkjøpt av Adobe.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er ikke så altfor mye nytt som skjer på Dreamweaver-fronten ved en oppdatering, i grunn. Den seneste versjonen er absolutt god nok for alle som vil utvikle nettsteder. Jeg anbefaler uansett å lære deg HTML, så slipper du problematikken med å hele tiden trenge nye programmer
Innstaler trial version, deretter drar du på; www.serials.ws og søker på "Dreamweaver 8" og dermed får du gratis dreamweaver og andre macromedia produkter
Som f.eks. Fireworks og flash