Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2202
http://www.proxy900.com har ferske proxies hele tiden.
Verdt å bli lagt til i Favoritter.
Sist endret av lord [SH]; 7. mai 2006 kl. 22:46.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Er det du som driver denne siden? I så fall er det en bra tjenste med enkelt design. Hvis ikke så ser jeg ikke hvorfor du postet den.
Trådstarter
Ja den er min.....
ikkje de raskeste proxyene jeg har prøvd...
Trådstarter
Det er nye hele tiden så det er bare å prøve igjen. Du finner alltids raske nok proxies. Du vet helt sikkert at desto mer anonyme de er, desto tregere er de...
Beklager å måtte komme med et så teit spørsmål, men hva skla jeg bruke proxiene til?
Sitat av drwho
Beklager å måtte komme med et så teit spørsmål, men hva skla jeg bruke proxiene til?
Vis hele sitatet...
F.eks hvis du bruker å sitte på websider som Nordic Mafia, Blink osv. Og de sidene er sperret på skolen f.eks. Da bruker man proxy til å omgå dette (Normal bruk fra kids iallefall)

Beste bruken er for å anonymisere deg. IP-adressen din vil ikke bli lagt igjen i logger o.l når du surfer på nett. IP'en til proxyen vil istedet vises. Jo flere som bruker en proxy jo høyere sikkerhet.
Hvordan "bruker" man en proxy?
Er jo typisk det da "Firefox [coming soon]"
Sitat av tomiz
Er jo typisk det da "Firefox [coming soon]"
Vis hele sitatet...
Den siden har nok ikke enerett til å lage en guide hvordan man skal sette opp proxy i firefox.
--> http://www.google.no/search?q=firefo...-US:unofficial
Trådstarter
Sant nok det ja....
addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=125&application=firefox <-- Addon til firefox
Har et spørsmål, er det noen måte jeg kan komme meg inn på Internett instillingene, hvis administrator har sperret dette ?
Trådstarter
Du må vel hacke litt da tenker jeg... Kanskje noen kan gi deg noen gode råd vedr. dette...
Bra side med mange proxy

Hvordan får du tak i proxiene?
Sist endret av Stigern; 11. mai 2006 kl. 11:12.
Trådstarter
Litt her og litt der....
proxy sider er alltid velkommen.
Trådstarter
Fint om du bruker den...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nettverket på jobben min har sperra alle sider som er artige å surfa på. Fant da en addresse som virkelig gjorde jobben

www.webproxy.dk


Ville bare dele denne med dere

sNaKe_EyE
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bra side, var vel akkurat det jeg lette etter.. ;D

Blomster vil bli sendt i posten.
Siden er nede?
Jeg får de ikke til. Proxy900 elns virker ikke og den danske er nedlagt...
Har happet en del lenge nå, Og de proxiene her , var til stor hjelp.
Vet siden er nede nå, men den var finfin når den var oppe, bare så at jeg hadde glemte og takke
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvilken URL er det jeg på skrive inn?
URLen til den siden du ønsker og besøke, skal du skrive inn i URL feltet
Den ser grei ut, men med tanke på at jeg "hoster" en proxy side på min server så får jeg 10,000 til 30,000 daglige proxier, så er den ikke så veldig nyttig. Også finnes det hundrevis av slike sider.