Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1071
Er det noen som har peiling på drømmetydig, eller som vet om noen gode sider eller bøker om det?

Har i det siste drømt at jeg har drept folk rundt meg, eller jeg bare sett på uten å gripe inn når folk har blitt drept.

Syns jo dette er ganske skummelt, så hvis noen har peliling på drømmer hadde det vert kjempefint å høre hva dere tror
Fantes en veldig god side på norsk, som ble betaltjeneste via sms... Men jeg bruker denne sida nå, engelsk men....

Her har jeg slått opp på K for killing, send pm om jeg skal oversette.
http://www.dreammoods.com/dreamdictionary/k.htm
Sitat av Fenrir
Vis hele sitatet...
Å genialt! Denne sida jeg snakket om, sto at jeg skulle trykke meg videre fra den sida engang, så kom jeg til betaltjeneste hos spray...så jeg har sletta den linken osv. Takker for den
Freud sier det er ID som kommer til utrykk i drømmene. Dette betyr driftene, spesielt aggresjon og sex driften. Han mener det er det som er i underbevisstheten din som kommer frem. Dette må jo selvfølgelig ikke bety at du har behov for å drepe noen, men rett og slett at du har opplevd noe som kanskje har gått sterkt innpå deg.

Det at drømmene skal spå fremtiden er mener jeg er bare tullball, men om folk vil tro på det så skal de selvfølgelig få lov til det