Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4766
Virker som de shipper fra usa til norge, men hvor stor er sjangsen for at de blir stoppet ??
http://www.goldgenerics.com/valium.php
Uten at jeg har alt for stor erfaring på temaet, så kan jeg si så mye som at Valium i posten har like stor sjangs for å bli stoppa i poset hvis de er sendt i umerkede kovolutter.
Det er lov å prøve, men utrolig kjipt for deg om du blir tatt.
kardang's Avatar
Trådstarter
yeah. ingen som har prøvd ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bumper denne tråden, da jeg gjerne ville likt å prøve dette selv. Noen som har peiling på om det er gjennomførbart å få sendt til Norge uten problemer?
er veldig stor risk... ville frarådet deg i det heile tatt og prøvd..
virker som tollerne er ganske på vakt for tida..så pass på.. tilogmed begge pakkene mine fra USA med KLÆR blei stoppa og måtte fortolles denne månden..
lurer på om de har lite å gjøre kanskje?
haha.. klær? høyrest ut som dei har lite og finne på ja hehe
Sitat av wasted16
virker som tollerne er ganske på vakt for tida..så pass på.. tilogmed begge pakkene mine fra USA med KLÆR blei stoppa og måtte fortolles denne månden..
lurer på om de har lite å gjøre kanskje?
Vis hele sitatet...
Det at de ble fortollet kan ha noe med at prisen var over 200 kr og vekta var over ett eller annet. Ikke at de var suspekte. Men, hvis jeg blir tatt, hva vil da konskvensen bli?

Forresten; hvor i Trondheim skal man lete for å få skaffa Valium sånn ellers?
Sist endret av Hedges; 14. juli 2006 kl. 18:12.
sjansen er stor! Jeg bestilte no legemidler fra usa (som de tilogmed selger reseptfritt i norge) og det ble stoppa fordi det kom utenfra eøs eller et eller annet piss! Fikk bare et stuslig brev i posten om at pakken hadde blitt stoppet og sendt tilbake pga det nevnte
Sjekk hva som skjer hvis du kjøper et par kilo...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det kan være det er lettere å få det igjenom tollen om du finner et sted som sender fra et land i Europa. Leste et sted, husker ikke hvor - men at det skulle gå helt fint å sende fra fra et land som er medlem av EU - til et annet land som er medlem av EU.
Sitat av speq
Det kan være det er lettere å få det igjenom tollen om du finner et sted som sender fra et land i Europa. Leste et sted, husker ikke hvor - men at det skulle gå helt fint å sende fra fra et land som er medlem av EU - til et annet land som er medlem av EU.
Vis hele sitatet...
Problemet her ligger vel i at Norge ikke er medlem av EU da...
kardang's Avatar
Trådstarter
kanskje bestille til svensk adresse da og bare kjøre det til norge.
å bestille valium fra usa går helt greit. hvis politiet banker på døra sier man ingenting og blir satt fri 1 time etterpå.. jeg snakker av erfaring. pakkene kommmer som regel i forbausende tynne konvolutter uten avsender eller logo. har bestillt et 10 talls ganger uten problemer
Bestilte Zolpidem (b-prep i Norge), fikk det gjennom uten problemer. Ble, som rosol sier, sendt i en tynn konvolutt uten avsender eller logo.
Sitat av broWn
Virker som de shipper fra usa til norge, men hvor stor er sjangsen for at de blir stoppet ??
http://www.goldgenerics.com/valium.php
Vis hele sitatet...
hvorfor kjøpe derfra når det er over gatepris uansett? :S
Sitat av halla
hvorfor kjøpe derfra når det er over gatepris uansett? :S
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke alle som vil "reke" gate langs for å skaffe seg noe som kanskje bare er bøff hvis de ikke har seriøse å gode kontakter.

Når jeg tenker over det hadde det jo vært utrolig digg å fått den måendtlige dosen av valium å rivotriler rett i postkassa. Mandages morgen kan du bare gå til postkassa å der
har du smågodte ditt For de som har råd til det da self... Prisen kan variere enormt på nette. Kan gjøre en go deal på nett
man kan jo få nesten dobbelt så mye på ""gata"" jo. mener ikke at det er piss å bestille fra internett, men kjøp fra en annen side for faen! svinedyrt der for valium hvartfall!
Sitat av halla
man kan jo få nesten dobbelt så mye på ""gata"" jo. mener ikke at det er piss å bestille fra internett, men kjøp fra en annen side for faen! svinedyrt der for valium hvartfall!
Vis hele sitatet...

http://www.goldgenerics.com/valium.php
kjøper du herfra er det jo 89dollar=560kr pakka med 30 tabbiser i.

560/30= 18-19kroner pr stykk. gjennomsnittlig pris på gata er vel 20-25 kroner
15kr hvis du har gode kontakter/kamerater

pluss frakt blir vel 100kroner for sendinga

kjøper du 180 stk blir det jo bare 2kr pr tabbis da
180 for $379
Sist endret av plater; 19. juli 2006 kl. 21:00.
hæ............. 2 kroner?
Sist endret av halla; 19. juli 2006 kl. 21:33.
Sitat av halla
hæ............. 2 kroner?
Vis hele sitatet...
Opps! feil!
kjøper du 180 stk blir det jo 13kr pr tabbis da

180 piller for $379
379doller = 2387norske kroner

2387 delt på 180 = 13kr pr piller blir det da

Så det er nok mulig å tjene noen små kroner på slikt
hvis det ikke blir stoppet av toll
Sist endret av plater; 19. juli 2006 kl. 21:49.
Stor risiko.. Blir du tatt med en sånn mengde får du jævlig store problemer om du ikke klarer å vri deg unna.
Sitat av Basme
Stor risiko.. Blir du tatt med en sånn mengde får du jævlig store problemer om du ikke klarer å vri deg unna.
Vis hele sitatet...
Sant nok, er vel best å bestille til en annen adresse enn til seg selv.
Eller kanskje et større firma eller noe slikt. så bare henter du pakka før de har henta posten. Da bestiller du med sånn pakkesporing, husker ikke hva det heter på engelsk.
Så vet du nøyaktig når pakken ankommer post kassa/postboksen å du kan hente den
Sitat av plater
Sant nok, er vel best å bestille til en annen adresse enn til seg selv.
Eller kanskje et større firma eller noe slikt. så bare henter du pakka før de har henta posten. Da bestiller du med sånn pakkesporing, husker ikke hva det heter på engelsk.
Så vet du nøyaktig når pakken ankommer post kassa/postboksen å du kan hente den
Vis hele sitatet...
Problemet er at man vet ikke nøyaktig når pakken er der, det oppdateres kun en gang per dag - etter alle pakkene langs hele ruta er utlevert. Har jobbet i posten se

En mulighet er å bare henge opp en postkasse med falskt navn et stykke utenfor populasjonen, som har en fast adresse å gamble på å at den kommer fram. Evt. avtale med en venn at du kan henge opp en kasse med fiktivt navn på hans adresse. Om det blir problemer er sannsynligheten for at noe kan spores tilbake til deg jævlig liten. Om kompisen din virkelig er kompis, og blånekter for at han visste om den.

Kan funke, men det kan hende man får problemer med at postmottakeren ikke er registrert i postregisteret.
må ha Pris på
10mg stilnoct.
7,5mg Zopiclone.
7,5mg Imovane
bare må Ha
Sitat av Krip0s
må ha Pris på
10mg stilnoct.
7,5mg Zopiclone.
7,5mg Imovane
bare må Ha
Vis hele sitatet...
zopiclone/imovane kan du kjøpe lovlig da. Bestiller du en mindre mengde får du ikke noe pes, i verste fall krever tollen resept og destruerer det, ingen bot osv.
En kompis av meg bestillte nylig piller for en del tusen kroner, fra en såkalt Online Pharmacy shop i Canada. Ordren betalte han med Visakort, men har til tross for at det er noen uker siden ikke mottatt pakken han venter på. De reklamerte selv på gjeldende site, at leveringstid max ville være 7-9 dager.

Noe som kan være lurt ved slike bestillinger, er å ta kontakt på forhånd og forhøre seg om hvilken emballasje pakken blir sendt i, de fleste seriøse webshops vil kamuflere pakken som f.eks en bok, cd-plate etc, hvis du ønsker det. Bestill gjerne et lite kvantum først med beskjeden kostnad, for å sjekke hvordan pakken blir behandlet i tollen. Går det fint da, så bestill da på nytt hovedbestillingen.
Sitat av Basme
Problemet er at man vet ikke nøyaktig når pakken er der, det oppdateres kun en gang per dag - etter alle pakkene langs hele ruta er utlevert. Har jobbet i posten se

En mulighet er å bare henge opp en postkasse med falskt navn et stykke utenfor populasjonen, som har en fast adresse å gamble på å at den kommer fram. Evt. avtale med en venn at du kan henge opp en kasse med fiktivt navn på hans adresse. Om det blir problemer er sannsynligheten for at noe kan spores tilbake til deg jævlig liten. Om kompisen din virkelig er kompis, og blånekter for at han visste om den.

Kan funke, men det kan hende man får problemer med at postmottakeren ikke er registrert i postregisteret.
Vis hele sitatet...

Den oppdateres ikke bare en gang hver dag, fikk en pakke fra cropshop for noen dager siden å den ble oppdatert på hvert sjekk punkt den gikk gjennom, flere ganger om dagen.
Jeg hente pakka 10 minutter etter at den hadde ankommet posten der jeg bor, hadde ikke rekt å fått hente lapp en gang...


En kompis av meg bestillte nylig piller for en del tusen kroner, fra en såkalt Online Pharmacy shop i Canada. Ordren betalte han med Visakort, men har til tross for at det er noen uker siden ikke mottatt pakken han venter på. De reklamerte selv på gjeldende site, at leveringstid max ville være 7-9 dager.
Vis hele sitatet...
Ikke glem at mange av disse Online Pharmacy greiene er ren svindel også.
Mange tar bare penger uten noen gang å sende varene.
Sist endret av plater; 22. juli 2006 kl. 12:47.
Sitat av plater
Den oppdateres ikke bare en gang hver dag, fikk en pakke fra cropshop for noen dager siden å den ble oppdatert på hvert sjekk punkt den gikk gjennom, flere ganger om dagen.
Jeg hente pakka 10 minutter etter at den hadde ankommet posten der jeg bor, hadde ikke rekt å fått hente lapp en gang...
Vis hele sitatet...
Ja, den registreres ved adkomst om du sender direkte til et postkontor, men ikke om pakken skal leveres på døra/i kassa til et firma som det ble diskutert over. Pakken går ut med et bud og er ikke engang innom postkontoret (med mindre postkontor og budavdeling er i samme bygning) om du sender ekspress.
vet om en side (som ikke er bullshit og lurer deg) som selger 10 mg blåvalium 300 stk for 100$ inkl frakt. DET er mere ett godt tilbud 1800 kr for 300 stk ROCHE. Da er det mere verdt risken
men det er ikke fra usa da.
Sist endret av halla; 29. juli 2006 kl. 14:26.
har prøvd og bestille fra flere firmaer både i usa og canada..men ingen sender ser det ut for.
men det var jo zopiclone..mulig de sender andre typer som ikke omfattes av narkotikaloven her til lands..
og dessuten er det jo svindyrt for medisin i usa og canada..
her i norge betaler jeg 130 kr for 60 zopiclone..og i usa og canada koster de det mangedoble..
lønner seg ikke rett og slett..og muligheten for at det blir stoppet i tollen er stor-OG da har man vel et big problem..