Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 544
Jeg regnet først med at det bare var forbigående men nå har det vart en stund og jeg begynner å bli litt lei. I det siste har firefox blitt veldig veldig treg med å loade alt av sider selv om jeg har 4mb sdsl og andre programer som torrents funker så det suser etter. I tillegg klarer den konstant å bare loade deler av bildet slik at det blir kutett i 2 og det klarer også å loade feile bilder på feile plasser. for eksempel kan quote knappen bli erstattet av noen sin avatar (dette skjer på mange forskjellige forumer) mens linken og plasseringen beholdes.

Jeg har søkt igjennom med Norton og Spywaredoctor og har vistnok ikke noe virus eller malware på maskinen min. Noen som har peiling på hva som er galt? Har vurdert å reinstallere, men hvis jeg gjør det mister jeg da theemes, plugins eller lignende?
Tøm cachen din, det burde fikse alt.
nan
Trådstarter
goophy: Gjør ikke cachen at man kan se sider raskere ikke tregere? og hva har den med bildene som ikke loades/byttes om å gjøre?

Weed: Takker, skal prøve den der
Sitat av nan
goophy: Gjør ikke cachen at man kan se sider raskere ikke tregere? og hva har den med bildene som ikke loades/byttes om å gjøre?

Weed: Takker, skal prøve den der
Vis hele sitatet...
Gjør bare at du kan se sider uten variabler som du har vært innom før på nytt uten å laste de ned. Men har du evig mage gigabyte cache tar det tid for ff å se igjennom hele.

Og det ligger bilder i cachen, de bildene har et navn. Laster du en side der det finnes bilder som har likt navn som et bilde i cachen vil ff vise bildet den fant i cache istedetfor å laste ned et nytt, riktig bilde.

(oj, ble rotete)
nan
Trådstarter
Okey, har reinstallert, slettet chachen osv. Hastigheten er mye bedre nå og har litt mindre problemer med bilder som ikke loades, men er fremdeles en del bilder som loades feil og sånt, veldig irriterende :/