Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1604
Noen som har noen tips til utradisjonelle avlednings manøvere?.. f.eks ved ran av butikk/bank, og med tanke på politi/vitner..(infiltrering av politiets samband og kommunikasjon).. Ta med i betraktning veisperrer også videre. Morsomt å bare på en måte klekke ut en uknuselig plan.. (seff uten å utføre den da!!:P),hehe
Sist endret av DualPower; 12. november 2006 kl. 05:56.
Hvis de setter opp sånn røde kjegler, er det jævlig fett å svinge unna i stede for å stoppe! Kanskje ikke utradisjonellt men dog...
Om jeg skulle ranet en bank hadde jeg gått for en forholdsvis tradisjonell løsningn: ta ungene til bankdirektøren. Kapp av en finger til ungen og lever den til banksjefen, og be han forte seg litt, ellers ryker hele ungen.
snakk om morderisk instinkt

hadde aldri turt å prøve engang
Sitat av nikita
Om jeg skulle ranet en bank hadde jeg gått for en forholdsvis tradisjonell løsningn: ta ungene til bankdirektøren. Kapp av en finger til ungen og lever den til banksjefen, og be han forte seg litt, ellers ryker hele ungen.
Vis hele sitatet...
Tror du hadde blitt beskutt av politiet ganske raskt om du hadde fulgt den planen...

Prøv heller å dra en Toska, med å plassere brennende lastebiler forran politistasjonen og viktige utkjørsler.
Hvis du er den personen som vil rane en bank,og du da spørr om råd så kan jeg jo skjønne hvor dette kan ende til slutt,

-------------------
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
-------------------
Sitat av nikita
Om jeg skulle ranet en bank hadde jeg gått for en forholdsvis tradisjonell løsningn: ta ungene til bankdirektøren. Kapp av en finger til ungen og lever den til banksjefen, og be han forte seg litt, ellers ryker hele ungen.
Vis hele sitatet...
Sykt, du blir raskt beskutt på siden det er et barn du påføre skader, ingen tvil.

Du har et kald hjerte.
Sitat av Swordfish
Hvis du er den personen som vil rane en bank,og du da spørr om råd så kan jeg jo skjønne hvor dette kan ende til slutt,

-------------------
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
-------------------
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg forstår konklusjonen du har trukket med tanke på hvilken person du oppfatter meg som, da jeg la inn det. Men når andre mennesker kommer med råd/tips, blir det som et tankekart, man ser nye muligheter, dog man faktiskt er ganske opplyst på forhond om hvordan ting virker
En fin manøver om du blir forulgt er iallefall å slippe ut noen "spiker kors" eller hva det nå heter Kan stoppe et par biler det ja.
Sitat av nikita
Om jeg skulle ranet en bank hadde jeg gått for en forholdsvis tradisjonell løsningn: ta ungene til bankdirektøren. Kapp av en finger til ungen og lever den til banksjefen, og be han forte seg litt, ellers ryker hele ungen.
Vis hele sitatet...
Er den tradisjonell? Er ikke det for det meste på film?
DualPower: Så utrolig mange planer du har fr ran osv
Noen her som har sett "Inside Man" (det er en film ja, godt tenkt).
Veldig morsom taktikk =)
ja det er jo en dritbra taktikk, og film. hehey, vi har like mange inlegg akkuratt nu jo dubbeltve *måtte bare bemerke det*
Sitat av Frwr
En fin manøver om du blir forulgt er iallefall å slippe ut noen "spiker kors" eller hva det nå heter Kan stoppe et par biler det ja.
Vis hele sitatet...
Spanske ryttere, that is. Geniale saker, som er lette å lage hjemme. Det var også en del av utstyret til Toska og co.