Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3886
hei.

Av og til når jeg skal skru på pc'n funker ikke opera ie eller msn, får beskjed om at det er noe galt med nøkkelporter.. men er kobla til nettet og kan spille på steam og annet over nett...

Noen som har peiling på hva som skjer, når dette kommer er det bare og skru av pc'n og finne på noe annet en liten stund så skru på igjen så er alt like fint...
se om branmuren blokerer opera for det kan nemelig vere midlertidig blokert. eller så kan det rett og slett verre noe feil med opera så du må reinstalere det mer vet ikke jeg!!!!!!!
Kong Neptun!
Mötley Crüe's Avatar
Trådstarter
er ikke bare med opra er med explorer og windows live messenger..
"Nøkkelport" betyr sikkert port 80, det er standard port for HTTP-baserte saker.
Kong Neptun!
Mötley Crüe's Avatar
Trådstarter
åja det forklarer alt... eller ikke.. jeg hakke peiling på porter og slikt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Me neither, men jeg har samma problemet innimellom. Men det er ofte at jeg slipper å reboote, at det funker om jeg bare prøver å logge meg på mange ganger, men det tar kortere tid å bare reboote....
Du har ikke aktivert noen proxyer som ikke virker? Da pleier det prolemet å oppstå her hvertfall..
Sjekk:
Verktøy --> Internetinstilninger --> tilkobling --> lan instilninger i IE..
Hei.

Med dette programmet kan du se hvilke porter som er åpne/sperret. Da kan du lett feilsøke.

http://itpro.no/download.php?op=getit&lid=577

Lykke til.