Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3018
Lurte på om dette er farlig å innhalere og om det gir en rus som med krempatroner?

Dette er altså kullsyrepatroner (sodastream?) som er identisk lik formen til krempatroner.

Takk!
kullsyre er karbondioksyd, du vil miste bevisstheten å dø hvis du gjør det.
TUSEN HJERTELIG TAKK.

Sitter her med 10 patroner og vurderte å kjøre på, men noe sa meg at jeg skulle researche litt først. Hadde jeg ikke hatt internett ville jeg nok kjørt på... :-|!

Det der var ganske skremmende.

Har lest om alt jeg konsumerer av "annet", men krempatroner osv. har jeg faktisk ikke lest noe om. Kullsyrepatroner trodde jeg fungerte noenlunde likt.
kullsyrepartorer er sånn som er i brus, å hvis du ah prøvd å puste inn "luften" fra en brusflaske finner du at det funker dårlig
Jeg tenker på disse:

Denne funker:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51GJ2N312TL._SL500_AA280_.jpg

Denne vil gjøre at du dør(?):
http://www.eugarest.de/WebRoot/Store14/Shops/61780633/489E/BC59/7907/EE8D/E19F/C0A8/2936/C083/kapseln_soda_300.jpg
er det ikke samme møkka i ny innpakning?
Cream Charges & Soda Charges har vel aldri vært det samme?
Det er ikke 'møkk' rusen passer ypperlig som en booster.

Men den soda chargeren er visstnok møkk å innhalere, gir deg ikke annet enn smerter.

Holder meg unna
kremen er lystgass (i hovedsak nitrogen, 70% av lufta du puster er nitrogen)
sodastream er Co2 2% av lufta du puster er co2
du dør kanskje ikke men en hefig hjerneskade er ikke langt unna
Sitat av tromsøfreaken Vis innlegg
kremen er lystgass (i hovedsak nitrogen, 70% av lufta du puster er nitrogen)
sodastream er Co2 2% av lufta du puster er co2
du dør kanskje ikke men en hefig hjerneskade er ikke langt unna
Vis hele sitatet...
Blir misvisende å si at lystgass er i hovedsak nitrogen. Det er dinitrogenoksid, som nesten ikke finnes i atmosfæren i det hele tatt, og fungerer meget forskjellig enn ren nitrogen.
dinitrogenoksid er 2 deler nitrogen å en del oksygen.
var bare en rask forklaring