Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 1678
Hva synes dere om broren min sin nye side? www.secret-design.com Denne er ikke helt ferdig, men dere ser nå hva som funker å ikke funker.
Det må jeg si, dette var veldig bra. Åssen program brukte du?
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Ikke jeg som laga sia, var broren min. Men han brukte Macromedia Dreamweaver MX, Flash MX og Photoshop.
jævlig smooth, phet!
Jævlig fin side.. og enormt bra 3D animasjon..
designet var nice
Fint. Det eneste jeg ikke likte var at den linja med "home" ikke er lineær med menyen over på høyre side.
Dødsbra! Bruken av frames passer ikke helt da...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
SINNSYK! Han har peiling da, sjekk porscha
bildene var jo pene, men selve designet på siden var ikke særlig nyskapende. flere rammer inni hverandre og noen grå bokser med skygge og runde kanter spredt utover...
Fase^'s Avatar
Trådstarter
thænks. Han har regga seg eget firma. 'Secret-Design'. Det der var portefolien hans.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Har du laget porchen? Oki for å gi litt kritikk. Hvorfor har du blå mouse over på vanlige linker, og hvorfor har du sånn underline greie på linken, spør du meg er det utrolig stygt. Jeg likte heller ikke mouse overen på de andre linkene (på menyen). Siden ellers er helt grei den
Det er utrolig irriterendes for meg som ikke bruker flash, at menyen er laget i det. Jeg gidder liksom ikke å laste det ned for å se på en side. Jeg anbefaller deg å tenke på at ikke alle har flash installert på pc'en.
Better than thou.
Jeg syntes den sugde baller.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Majoriteten har flash, det er omtrent like vanlig med flash som med java nå til dags, det er kanskje på tide å fornye seg, jeg ser tankegangen din, jeg skjønner at folk ikke gidde å tilpasse farge og opløsning for å se en side, men du burde laste ned følash. Det er bare deg selv du skaper problemer for dersom du ikke gidder å laste ned flash, det tar et par sekunder, og hva er vel det mlt all den ergelser du har fordi du ikke kan se sider skkikkelig
Men bare tenk på alle de plagsomme reklamene du slipper uten flash
eHorse: flash har nok mer nytteverdi enn hodebry, dessuten kan du alltids legge inn proxomitron som kan kille flash
Opprinnelig postet av Carlo
Jeg syntes den sugde baller.
Vis hele sitatet...
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Æsj. Jeg liker verken iframe eller flash. Bilen var fin den, men hva gjør den der? Sida handler vel ikke om biler?

Må forøvrig si meg enig med Carlo.
jeg likte den jeg! ble helt fasinert av den råe bilen satt i 1 min og stirra på flashen bare, før jeg bevegde øyene lenger ned
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Sorry men jeg likte den ikke
Hvorfor ikke det da? Innholdet eller designet?
Btw digg side...
er ikke flash ut nå? ...etter det jeg har hørt så er hvertfall flash langt fra det hotte som det var og folk vil helst ikke lage slike sider på grunn av forskjellige saker...mhm...
Najs side, eneste negativt var iframe!......NEI TIL FRAMES!

Leste en plass at Flash var blitt mindre brukt pågrunn av at det tok lengre tid å laste opp sidene osv bla. bla. Mente at sider der
det ikke stod "Loading", "Please wait..." og "Downloading design" var godt likt....

Flash er rått etter min mening da (men litt irriterende og vente på all den jevla Loading driten)
Sist endret av webfoxen; 11. august 2003 kl. 01:08.
dreven stylist, nydelig porsche må jeg si. dodge vipern har kommet godt i gang den å.

my compliments to the unemployed designer!
pen porche

ellers er det rotete oppsett der ingenting står på linje

ikke del opp linjene selv i avsnittene dette vil skje automatisk, og har andre en annen font eller fontstørrelser enn deg, så vil de få fullti en-og-en-halv-linjere nedover som gir et enda mere rotete oppsett.

ikke-flashbasert-meny mangler

midstillt tekst er også rotete (linker)

skjærende blåfarge på linkene

bra arbeid i portifolioen, men jeg ble litt skuffet når det ikke var mouseover på de svart-hvitt thumbnailene der det kommer opp en farget thumbnail istedet.
Det var en fin side, men jeg synes ikke det passet særlig med frames på den. Knappene blir etter mitt syn litt lyse. Kunne kanskje prøvd å fått di til å bare lysne litt når du har musen over de.
Porschene var helt utrolig bra.. Jeg trodde først det var ekte bilder, og ble helt forfjamset over å lese at de var "hjemmesnekrede".

Ellers syntes jeg sidene ikke var så veldig bra.. Rotete, og dårlig fargevalg. Men god bruk av flash (dvs. ikke flash for flash sin skyld)