Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 953
http://www.reviews.starseeker.com/wp-content/gallery/star-trek/star-trek-2009-logo.jpg

Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0796366/
Trailer: http://www.apple.com/trailers/paramount/startrek/
Premiere Norge: 8 mai 09

Har nå fått sett denne filmen på kino, og jeg må si at det var en magisk opplevelse! Visuelt fantastisk, alle skuespillerne var tilfredstillende, historien var enkel men god....faktisk en av de bedre filmene jeg har sett i denne sjangeren.

Var vel en skap Trekkie før denne filmen, men nå står jeg gjerne frem!
Anbefaler dere som liker slikt å få med seg denne!

"Live long and Prosper!"
Sist endret av tafsern; 8. mai 2009 kl. 09:03.
Skal se den i kveld med 8 andre.
Jeg har ikke vært stor fan av Star Trek før, men så litt av filmen igår etter å ha lastet den ned å må si. Jeg er veldig overrasket, de har liksom gjort sånn at du ikke trenger å ha sett alt fra tv-serien (Faktisk ingenting.) for å forstå handlingen.

Gleder meg til å fullføre denne filmen .
Sitat av Apu Vis innlegg
Jeg har ikke vært stor fan av Star Trek før, men så litt av filmen igår etter å ha lastet den ned å må si. Jeg er veldig overrasket, de har liksom gjort sånn at du ikke trenger å ha sett alt fra tv-serien (Faktisk ingenting.) for å forstå handlingen.

Gleder meg til å fullføre denne filmen .
Vis hele sitatet...
Du har helt rett. De andre jeg dro sammen med hadde aldri sett noe, og var like overveldet! Er absolutt best på storskjerm, og ufattelig fet lyd! Blir en herlig ting å ha i hjemmekinoen!
Filmen har iallefall motivert meg til å laste ned litt Star Trek. Skuespillerene passet veldig godt i rollene også, spessielt Simon Pegg, Zachary Quinto og Bruce Greenwood. Likte også at Leonard Nimoy var med i filmen (Han som spilte Spock i gamle serien.) Likte dessverre ikke Chris Pine skuespilleren og Eric Bana. Når skuespillere ødelegger ryktet sitt med drittfilmer så kommer i gode filmer ødelegger det litt av opplevelsen.
Men de spilte iallefall bedre enn i de fleste andre filmene sine (Hulken, Confession osv.)
Det er nok smak og behag Likte veldig godt skuespillerne overall her jeg, alle satte sitt preg på karakteren. Også han russiske styrmannen eller hva jeg skal kalle han.. hehe.. han var artig! (mulig du ikke har sett han enda)
Jeg skal se den i kveld. Er ingen Trekkie, men har massive forventninger.
Jeg har aldri vært en stor fan av Star Trek serian, dog det ble litt star trek titting pga. mamma er en stor fan, men når jeg så traileren til denne filmen så ble jeg sjokkert og nå skal jeg laste den ned, og håper dette blir en bra film
Er det noen som kan si noe om hvordan utbyttet er for oss som ikke kjenner ST-universet fra før? Er det mange referanser man går glipp av? Så mye at det nesten ikke er vits i å se den?
Neiheihei!
TheGEEK's Avatar
Filmen krever absolutt ingen kjennskap til ST-universet.
Bra actionfilm, og også ganske så bra hvis man liker universet.
Dog en nærmest ren _action_ film, altså bør man ikke forvente TNG-stil, heller litt voyager+++.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Er det noen som kan si noe om hvordan utbyttet er for oss som ikke kjenner ST-universet fra før? Er det mange referanser man går glipp av? Så mye at det nesten ikke er vits i å se den?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde aldri sett på Star Trek før (hverken filmer eller serie) inntil i kveld da jeg så filmen på kino. Tanken om at jeg burde ha kjent "Star Trek -universet" på forhånd slo meg aldri. Filmen var helt enorm; Det er overhodet ikke en kinoopplevelse du vil gå glipp av.
Må slenge meg på bølgen. Akk kommet hjem etter endt kinotur.
Var en bra opplevelse, og filmen var great!
Kunne etter min mening vært litt lengre, men den var perfekt også med denne lengden. 90,- er ingen pris
Artig:P Savnet noen flere meninger her ja! Beste filmen jeg har sett i år faktisk..nå er det bare å glede seg til Transformers 2
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Jeg har aldri vært en stor fan av Star Trek serian, dog det ble litt star trek titting pga. mamma er en stor fan, men når jeg så traileren til denne filmen så ble jeg sjokkert og nå skal jeg laste den ned, og håper dette blir en bra film
Vis hele sitatet...
Er du stor fan av noe og "the movie" akkurat har kommet på kino, så setter du deg ikke ned å laster ned en dårlig piratkopi da vettu. Da bruker du 90 spenn på å se den fra midt på 7'ende rad på Colosseum 1.
Sist endret av Gamgee; 11. mai 2009 kl. 13:10.
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Er du stor fan av noe og "the movie" akkurat har kommet på kino, så setter du deg ikke ned å laster ned en dårlig piratkopi da vettu. Da bruker du 90 spenn på å se den fra midt på 7'ende rad på Colosseum 1.
Vis hele sitatet...
Eller laster den ned sånn at du er økonomisk og får med deg like mye handling som på en dum kino?

Hvor det skjer har ingen betydning, men hva som skjer derimot. Der ligger det store .
Nja, er litt glad i stort bilde og mye lyd jeg da...så når hjemmekinoen blir for liten, da blire kino
Så denne på kino, var så herlig å se denne i går. Virkelig en film som var verdt pengene, har ikke følt meg så fornøyd over en popcorn/blockbuster-film siden Ringness Herre nærmest. Det var ikke nødvendigvis skuespill på høyste nivå, men handlingen og effektene var rett og slett god. Jeg selv har sett bare 2 episoder av orginalserien og jeg likte den, følte at filmen var veldig "standalone" så man trenger ikke å ha kjennskap til franchiset egentlig.

Må si virkelig JJ Abrams og Bad Robot-folkene klarer å mekke bra filmer når det kommer til effekter og sånt. Michael Giacchino spesielt bidrar med veldig bra musikk til Lost, MI:3 og Star Trek.