Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 656
Om jeg har 20 episoder av en serie, alle episodene er delt opp i 3 deler! Finnes det en grei måte å pakke ut alle episoden uten å klikke på hver enkelt?

F.eks:

Lost_season01_episode01.part01.rar
Lost_season01_episode01.part02.rar
Lost_season01_episode01.part03.rar

Jeg vet at Winrar er så smart at man trenger bare klikke på den første parten, så finner han de to andre selv! Problemet er at jeg ønsker å ikke sitte å pakke opp en episode om gangen! Finnes det et program som pakker ut alle episodene på en gang?
Merk alle, høyreklikk, velg "extract here". Det fungerer for meg.

merk alle som i; ctrl-a
Sist endret av meitemark; 15. juni 2008 kl. 22:25.
Finnes sikkert mange måter å gjøre dette på, den "enkleste" måten hvis man skal begrense seg til kun explorer og winrar er kanskje å søke etter "part01.rar", da får du en liste med part01.rar, en fra hver episode, så _tror_ jeg du kan markere alle og pakke ut med winrar.

Dette er såklart en helt fryktelig tungvint måte å gjøre ting på, man kan f.eks lett lage et lite python-script som gjør en tilsvarende jobb.
Sett at du har alle filene i samme katalog; er det ikke bare å markere alle filene ved endelse .rar (altså, ikke filene ved endelse .r00, r.01 etc.), for så å høyreklikke og velg pakk ut? Kjører ikke windows selv, men slik er det i alle fall i linux ved bruk av archive manager.
Sikkerhetsklarert
trenger ikke markere alle.. Høyreklikk på en hvilken somhelst av rar filen, velg "extract here" da vil den pakke ut hele arkivet.
Sitat av Pjukern
trenger ikke markere alle.. Høyreklikk på en hvilken somhelst av rar filen, velg "extract here" da vil den pakke ut hele arkivet.
Vis hele sitatet...
Joda, men hvis du faktisk leser førsteposten vil du se at det er flere multivolume rar-filer han ønsker å åpne, ikke bare ett.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Fikk det til!
Markerte alle .part01.rar filene og valgte extract here!

Takk for hjelp!