Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2720
Har forstått at det er 60cm og 45 cm som er standard når det gjelder oppvaskmaskiner.

Men jeg har kun 42,1 cm til rådighet.

Og ja det finnes såkalte bord oppvaskmaskiner men det ser jo ikke akkurat pent ut.

kikka og på de forskjellige 45cm oppvaskmaskinene men fant bare ned til 44,5cm.

Noen forslag?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Eneste jeg kommer på er å vaske det i kummen, men regner med at det er ganske så uaktuelt?
Hehe. ja er igrunn det jeg prøver å unngå =)
Hvis det bare er skap som er ved siden av kan du vel bare kutte av nok av skapet til at du får plass?
Ja, ser ikke ut til at det finnes noe mindre. Så blir nok og kutte en del av skapet ved siden av
Du vet det fins bordoppvaskmaskiner, og sier at det ikke ser så pent ut ....
Har du i det hele tatt tenkt på å legge bordoppvaskmaskinen inni plassen der oppvaskmaskinen egentlig skal være..? :P

Så kan du bare legge på en treplate eller noe som dekker resten av høyden / bredden.
Det lå noen få på finn.no
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=35359543
hvis det var noe slik du tenkte på da?
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Du vet det fins bordoppvaskmaskiner, og sier at det ikke ser så pent ut ....
Har du i det hele tatt tenkt på å legge bordoppvaskmaskinen inni plassen der oppvaskmaskinen egentlig skal være..? :P

Så kan du bare legge på en treplate eller noe som dekker resten av høyden / bredden.
Vis hele sitatet...
Ja

Men hva er vell bedre en en oppvaskmaskin på 40 cm som Undis fant !
I annonsen står det 45cm da..
Deltaheavy's Avatar
Trådstarter
15 0
Ja, med min flaks var det jo selvfølgelig skrivefeil. Den var 45 cm. så da blir det nok benk utgaven...