Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2949
Heisann Freaks!
Da er planen at jeg skal på min andre lsd-tur i helgen, og blir vell å gå for 250mcg dose. Eneste jeg ikke likte med første turen (180mcg) var at jeg ble mentalt sliten mot slutten å slet veldig med å sove, så jeg sovnet ikke før tidlig på morgenen dagen etter. Har på kort varsel prøvd uten lykke og fått tak på noe benzo siden jeg har hørt at det skal hjelpe på noe av ubehaget og hjelpe med søvnen mot slutten av trippen. Så siden jeg ikke fikk tak på noe benzo, så lurer jeg på om jeg trygt kan prøve å ta Vallergan og Tolvon (evt en av dem?) for å hjelpe med søvnen uttpå kveldingen? Kan jo selvfølgelig hive innpå melatonin også, men det hjalp ingenting sist gang..

Setter stor pris på svar. Peace!
Stikk til legen og prøv å skaff deg Quetiapin 25mg. Disse er ikke vanskelig å få utskrevet samt det avslutter trippen og du sovner raskt. Har ikke noe relativt å komme med til ditt opprinnelige spørsmål.
Hvis vallergan virker på deg til vanlig (veldig individuelt virker det som; på meg funker de meget bra), vil det også virke på syrenedtur. Du må muligens ta en del fler enn vanlig, men jeg fikk iallfall sove på 6-8 stk. på en 24 timers tur som aldri ville slippe taket. Var overhodet ikke meg selv da jeg la meg, men fikk sove, og våknet trygt tilbake på jorda igjen åtte timer senere.
Sist endret av kallisti; 6. august 2016 kl. 02:08. Grunn: typo
Ikke ta det altfor sent. Om du f.eks tar en slik dose må du regne med å være våken i 12 timer. Vær ute under turen slik at du blir sliten i kroppen. Avslutt turen med en jonas eller 3. Melatonin burde funke, du kan fint ta 2 eller 3 om det er av den svake sorten. Men husk at du får toleranse om du har brukt det mye tidligere.