Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 520
Hei, driver og mekker på en ny låt jeg begynte på tidligere i kveld

Si meg hva dere syns, tar gjerne imot konstruktiv kritikk
http://soundcloud.com/alexzorz/alexzorz-random-20
Musikken din har forandret seg en del siden 2006
Det her var slett ikke dårlig! Mye konstruktivt kan jeg desverre ikke bidra så mye med, siden jeg selv er rimlig fersk i denne sjangeren.
Men låta her har potensiale og jeg gleder meg til å høre mer

random 17 var også nice!
Sist endret av boblesaft; 25. januar 2011 kl. 06:35.
Min mening er at dette er typisk låt man bare hører på i ti sekunder før man leter videre etter andre mer givende låter.

Jeg syns at stemmen som fades inn i begynnelsen bruker utrolig mye av min oppmerksomhet både i begynnelsen og resten av låten.
For min del var ikke dette noe jeg satt spesielt stor pris på ettersom jeg fant stemmen meget masete.

Dessuten savner jeg et slags klimaks istedenfor at alt bare går jevnt og trutt utover til låten er ferdig.
Dette syns jeg blir for kjedelig, rett og slett.
Takk for tilbakemelding
Låta trenger kanskje noe mer spontane partier og litt mer variasjon, det er sant.
Ble litt stuck, men skal prøve å mekke bedre take-off og endre litt på ting neste gang jeg mekker på den