Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 939
Har en internett side som jeg hadde ønsket google kunne ha funnet i søk. Men jeg har prøvd google sin add URL i går og tidligere idag men ingen ting ahr hendt. Er det noen script jeg kan bruke i index for at den skal finne siden, syns å huske jeg var borti noe slikt en gang.
Eller finnes det andre ting for å få sia fram ved google søk
Meta-tags burde funke greit men det tar litt tid, kan kansje gjelde "url-add" også.
Man blir ikke indeksert på dagen når man har en helt ny side.

Hvor lang tid Google bruker på å indeksere siden varierer etter hvor mange ingående linker du har til den osv. En nyoppstarta side vil som regel ikke bli indeksert før det har gått en stund.

Smør deg med tålmodighet.
Det tar ganske lang tid fra du registrerer siden din, til den kommer i søkemotoren. Den beste måten å få søkemotorene til å finne siden din på er å lage en bra side som det blir linket til på mange andre populære nettsteder.
Sitat av mrvangen
Meta-tags burde funke greit men det tar litt tid, kan kansje gjelde "url-add" også.
Vis hele sitatet...
Google legger så og si ingen vekt på meta-tags.
Trådstarter
takk takk
skal legge inn noe mere meta tags.[/quote]indeksere siden varierer etter hvor mange ingående linker du har til den osv.
[quote]
hvor mange inngående linker hva mener du med det?
Husk jo også på at Google er en _god_ søkemotor så selv om den vet om siden din så kan det hende mange av treffene blir priotert først. Bruk site:www.dineside.com i søkefeltet så får du iallefall sjekket at Google har crawlet siten din. Vist ikke må du bare pent vente.
det tok ca 2 måneder før min side dukket opp på google...har ikke lagt til noe meta tags eller brukt noen triks
det lønner seg faktisk å _ikke_ submitte. La google finne den via en allerde indeksert side, så går det maks et par uker. Men når du først har submitta tar det lang tid før den indekseres.