Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4588
Heisann!

Jeg vet ikke hvor kjent dere er med denne DvDen, men jeg har hvertfall fått lastet ned både 1`ern og 2`ern fra piratebay, torrenten har ganske bra seeds, så fikk lastet den ned på ca 1 time. 780MB er denne filen.

Klipp av DvDen hans: http://www.youtube.com/watch?v=SW8tyTgoQiI

Uansett, etter og ha sett filmen hans ble jeg nysjerrig på diverse "dopmyter" osv som jeg har sett folk har spurt om her, og som ingen kan gi konkrete svar på, sa da tenkte jeg "hvorfor ikke spørre han? Han jobbet tross alt som narkotikabetjent i 9 år."

Som jeg tenkte, så jeg gjorde. Jeg sendte mail til han fra nettsiden hans "www.nevergetbusted.com". Skal poste hva jeg skrev, og svaret jeg fikk.

Her begynner mailen jeg sendte 1. Januar 2010.
(K-9 = narkotikahunder.)
Hi, Barry or whoever reads this message
I'm just wondering if the K-9s are trained to smell any other kind of drugs than weed? I got friends and other people saying that dogs are not trained to smell shrooms, DMT and such. They will smell it, but they will not alert on it. I just watched your DVD so this question came to mind.

I also got another question for you; I don't know if there is a myth or a urban legend in the drugcommunity of some sort, but I've been told that if K-9s get a direct smell, or snort amphetamin/speed, that their sense of smell or nose in that case get "ruined" and the dog can't smell anything and the dog needs to be replaced. The reason I'm asking is that a friend of mine is kind of a drugabuser, and when he gets...deliverance, you may call it; he takes 1g amphetamin and spreads it around his livingroom and kitchen and on the doormath, and sometimes infront of his weed-hiding-places so the dog won't smell it.

True or false? Answered with much gratitude.
btw, I think what you're doing is great
(I'm from Norway so excuse my crocked english if it occurs.)
Peace.

Svaret jeg fikk dagen etterpå allerede. 2 Januar 2010:

Your English is excellent. K9s only alert on cocaine, methamphetamines (includes amphetamine and MDMA), heroin and pot. K9s do not alert on mushrooms or LSD or DMT.

The meth technique your friend is using does not work. In fact, it will help the dog find his pot. If he wants to confuse the dog at his house, he should wipe marijuana dust everywhere like I explain in Volume 1 Traffic Stops.

Peace,

Barry

Stopp.

Det han hjalp meg med i denne mailen var at han spesifiserte HVA hunder markerer på, og hva hunder IKKE markerer på. Han kastet også bort det jeg har sett mange sagt på dette forumet at hunder blir ødelagt av amfetamin.

Vet ikke om dette var til noe hjelp, for dere, men jeg fikk hvertfall mye nyttig informasjon.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Ser på den nå, denne fyren er allerede helten min.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
bra vids. Men han sier at det å legge shit ved bensinlokket er dumt pga bikkja.
Mine erfaring er at dette er en av de bedre stedene å gjemme det da man loker rundt. Har blitt stoppet en del ganger av purken både fjern og ikke fjern i bilen. De har flere ganger letet MYE igjennom bilen, men aldri i lokket utenfor. Som har ført til at jeg aldri har blitt for å sitte på noe.
Just lol, litt rart at filmen hnnes ikke har fått noen til og reagere i politiet eller andre steder... han gir jo folk tips på hvordan de kan skjule ulovlige rusmidler
Sitat av DildoJames Vis innlegg
bra vids. Men han sier at det å legge shit ved bensinlokket er dumt pga bikkja.
Mine erfaring er at dette er en av de bedre stedene å gjemme det da man loker rundt. Har blitt stoppet en del ganger av purken både fjern og ikke fjern i bilen. De har flere ganger letet MYE igjennom bilen, men aldri i lokket utenfor. Som har ført til at jeg aldri har blitt for å sitte på noe.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i all verden har de letet gjennom bilen din?
Sitat av Dj Shadyz Vis innlegg
Just lol, litt rart at filmen hnnes ikke har fått noen til og reagere i politiet eller andre steder... han gir jo folk tips på hvordan de kan skjule ulovlige rusmidler
Vis hele sitatet...

Det har blitt MASSE styr pga han i USA. Han har blitt fengslet 5 ganger fordi han snakket om "konfidensielle" hemmeligheter til almennheten

Sitat av DildoJames Vis innlegg
bra vids. Men han sier at det å legge shit ved bensinlokket er dumt pga bikkja.
Mine erfaring er at dette er en av de bedre stedene å gjemme det da man loker rundt. Har blitt stoppet en del ganger av purken både fjern og ikke fjern i bilen. De har flere ganger letet MYE igjennom bilen, men aldri i lokket utenfor. Som har ført til at jeg aldri har blitt for å sitte på noe.
Vis hele sitatet...

Han snakket om at hunder og mennesker har totalt forskjellige sanser.
Når vi ser en tegning fullt av farger, så tenker vi fargen gul, blå, rød osv. Hunder ser kun i svart hvitt, men det vi kan med syne, kan en hund med luktesansen sin. Hunder skiller lukter fra hverandre akkurat som vi gjør med farger. Så om du gjemmer hasj i bensin tanken, så lukter hunden først bensin, så lukter den hasj. Den klarer og skille lukter veldig veldig godt.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av sofa Vis innlegg
Hvorfor i all verden har de letet gjennom bilen din?
Vis hele sitatet...
Blir stoppet jevnlig i kontroll ettersom de fleste kompisa har shabby biler.
Grunnen til at vi ble dratt ut av bilen og kontrollert var vel mest pga våre blodsprengte øyne. (Tror faktisk det alltid har vært grunnen).
Men nå har vi jo fiksa clear eyes så no stress

Sitat av timmeyh Vis innlegg
Han snakket om at hunder og mennesker har totalt forskjellige sanser.
Når vi ser en tegning fullt av farger, så tenker vi fargen gul, blå, rød osv. Hunder ser kun i svart hvitt, men det vi kan med syne, kan en hund med luktesansen sin. Hunder skiller lukter fra hverandre akkurat som vi gjør med farger. Så om du gjemmer hasj i bensin tanken, så lukter hunden først bensin, så lukter den hasj. Den klarer og skille lukter veldig veldig godt.
Vis hele sitatet...
Du misforstår hva jeg mener, selvfølgelig spotter bikkja hasjen/weeden hvis den nærmer seg bilen. Men det har aldri skjedd at en bikkje har lukta på oss eller gått igjennom bilen. Selv om det var hundepatrulje som stoppet oss!
Virker siom politiet stoler på sine egne skills for å ta oss. Synd de har tatt feil vær gang
▼ ... mange måneder senere ... ▼
The meth technique your friend is using does not work. In fact, it will help the dog find his pot. If he wants to confuse the dog at his house, he should wipe marijuana dust everywhere like I explain in Volume 1 Traffic Stops.
Vis hele sitatet...
Tror han heller mener det at du må bruke samme type "dop" som du gjemmer til å spre utover huset ditt. fks du kan ikke gjemme marijuana med amfetamin støv, man må bruke marijuana støv, hunder kan skille ut lukt som han sier i dvden.
I denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=nyokK...eature=related
sier de at så lenge man sier at man ikke samtykker til et søk, så har ikke purken lov til å ransake deg.
Er dette det samme i Norge? Holder det å si at man ikke samtykker :P ? Hadde vært jeeeevlig naice!
Sitat av Vargas Vis innlegg
I denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=nyokK...eature=related
sier de at så lenge man sier at man ikke samtykker til et søk, så har ikke purken lov til å ransake deg.
Er dette det samme i Norge? Holder det å si at man ikke samtykker :P ? Hadde vært jeeeevlig naice!
Vis hele sitatet...
Da virker du jo bare mer mistenkelig og de holder vel på deg til de får tillatelse fra dommer eller hvem det nå enn er til å ransake bilen
Sitat av fomox Vis innlegg
Da virker du jo bare mer mistenkelig og de holder vel på deg til de får tillatelse fra dommer eller hvem det nå enn er til å ransake bilen
Vis hele sitatet...
Sant nok :P Men dersom politi stopper deg på gata? Er det forskjell på om det er med eller uten hund?
Såvidt jeg vet kan de vel ransake deg om de har med hund eller ikke, sålenge de har god grunn (god grunn er vel mistanke om at du har noe ulovlig på deg)
Oki, takk Regner jo med at å prøve å nekte vil gjøre at en ser mer skyldig ut :P
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Grunnen til at vi ble dratt ut av bilen og kontrollert var vel mest pga våre blodsprengte øyne. (Tror faktisk det alltid har vært grunnen).
Men nå har vi jo fiksa clear eyes så no stress
Vis hele sitatet...
Hadde det ikke vært enklere å gi faen i å kjøre i påvirket tilstand?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hadde det ikke vært enklere å gi faen i å kjøre i påvirket tilstand?
Vis hele sitatet...
Satan her har me en smartass :d
Sitat av odmanex Vis innlegg
Satan her har me en smartass :d
Vis hele sitatet...
Sunn fornuft gjør deg ikke nødvendigvis til en smartass.
Sitat av Vargas Vis innlegg
Oki, takk Regner jo med at å prøve å nekte vil gjøre at en ser mer skyldig ut :P
Vis hele sitatet...
Hva hvis man har en kilo i bilen, blir stoppa, men nekter gjennomsøk før en dommer har utstedt en ransakelsesordre. Mulig man slipper unna et par dager, nok til å flytte kiloen ut av bilen og til et trygt sted.
Da er det vel bedre å se litt skyldig ut istedenfor å invitere politiet til å buste deg...
Men jeg vet ikke hvordan dette fungerer, mulig de holder deg til de får ordren så da er man foked uansett. Eller at de bare gjør det uten at du har så mye du skulle ha sagt.