Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 4203
Allerede nå er det klart for årets 2 første konserter på Quart Festivalen 2005.

Green Day og Foo Fighters er klare for sommerens festival!

åhooj så jeg gleder meg Skal vaffal på Foo Fighters konserten.

Håper Roskilde slipper sine band snart...
quart.no:
Tradisjonen tro legger vi ut 500 billetter til spesialpris før jul. Og siden vi liker å leke julenisse er prisen i år satt til bare 1280,-, pluss billettavgift.
Vis hele sitatet...
Hvor mye koster det vanligvis?

rock er ikke min ting, håper på noe bra hip-hop jeg.
De skal ikke ha scene på Idrettsplassen, det er sikkert grunnen til den reduserte prisen. Det kommer sikkert til å bli billigere billetter enn foregående år.
Jeg skal iallefall på Quarten neste sommer. Banna bein.
cumshot: Er jo Interstate til sommeren da da skal det vare 2 dager.
kan ikke tenke meg at de senker prisene på bilettene siden de sliter med økonomien...

Jeg drømmer om TOOL....TOOL is there anything they can't do?
Opprinnelig postet av r33l
kan ikke tenke meg at de senker prisene på bilettene siden de sliter med økonomien...

Jeg drømmer om TOOL....TOOL is there anything they can't do?
Vis hele sitatet...
De kan jo ikke kreve samme pris for noe som er mindre enn det var i fjor!
åååhh...er det blitt mindre? visste ikke det sorry mac
Jeg skal i hvert fall ikke på Quart neste år. Igjen. Men Roskilde derimot, skal gjentaes. Tool har å komme tilbake dit.

edit: Skrivefeil.
Sist endret av seigman; 3. desember 2004 kl. 18:59.
Regner med at Roskilde tradisjonen tro slepper et stort navn i løpet de neste ukene. Får også håpe at Foo Fighters tar turen innom Roskilde når de først er området.

R.E.M. har jo konsert i spektrum den 22/6,og selv om det er en god stund mellom den konserten og en eventuell konsert på Roskilde og/eller Quarten så er det lov og krysse fingrene.
håper på in flames på quarten ....hadde vært noe det
U2 er jo i område på denne tiden i følge denne og denne siden. Hva tror dere om muligheten for at U2 kanskje spiller på Roskilde eller Quarten? Tenker vel da stort sett på Roskilde, siden orange scene strengt tatt er det eneste som er stort nok for U2s omfang.
corlex: Interstate er ikke bekrefetet. Jørgen som styrer hele greia ekke sikker på om han gidder i år også. Var iallefall instillingen hans da jeg snakket med han forige helg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Epleplukker
Tenkte jeg skulle fyre opp denne posten litt igjen.

Mange spennede band har meldt seg på quarten bølge, listen er her: http://quart.no/templates/dt_program.asp?gid=7
Kan nevne noen jeg gleder meg til: Geen Day (US), Jimmy Eat World (US), Foo Fighters (US), Audioslave (US), Thomas Dybdahl & The Great October Sound (N), Jim Stark (N), Twinkelhead (N) og flere.

Hva synes dere andre om programmet sålangt, begynner jo å se veldig bra ut. Til cumshot: Snoop kommer
Green Day(US)
Jimmy Eat World(US)
Bloc Party(UK)
Rumble In Rhodes(N)
Sofian(N)
Plantlife (US)
Foo Fighters (US)
The Beautiful People(N)
Thomas Dybdahl & The Great October Sound (N)
Stonegard (N)

Utrolig at det er så mange bra artister i år.
Men blir nesten litt for langt og har bestilit til Øya så.
Til nå er Snoop den eneste konserten jeg tror jeg gidder å se. Men kjøper nok ukespass, alltid gøy med 1 ukes fyll
r33l's Avatar
Trådstarter
hear hear Jeg ser fram til Roskilde i år. Første gangen man drar sydover. Black Sabbath og Foo Fighters skal sees
Det faktum at The Mars Volta og Converge spiller fikk meg til å endre reisemål for sommeren. Og med Isis, The Bloc Party, Thomas Dybdahl og The Beautiful People i tillegg kommer dette til å bli en minnesverdig festival.
Jeg fant ingen edit-knapp, så jeg dobbeltposter. Men i alle fall.. jeg så nettopp på Quartsidene at ikke bare skal Converge, The Mars Volta, Isis, The Beautiful People og Thomas Dybdahl dit. Fantômas og ...And You Will Know Us By the Trail of Dead er også booket. I år overgår Quart Roskilde. LÆTT! (Hittil, i alle fall.)
r33l's Avatar
Trådstarter
å faen...hehe...Jeg trur kanskje jeg stikker til Quarten istedet for Roskilde assa.
er litt noob på området. men kunne tenke med å dra i år. men en liten ting: aldergrensene. er det mye som er sperret av for de over 18?? er det mye man går glipp av om man ikke er 18?? er det generelt vits i å dra om man er 16 det er spørsmålet? jeg aner ikke jeg altså. aldri vært på noe sånt.

og kvart sidene var grusomme: slitsomme greier. sort om blått er harry!
Det er vel ingen aldersgrense, tror jeg. Det eneste du går glipp av er det faktumet at du faktisk får lov til å kjøpe og nyte alkohol på området. Noe som i seg selv ikke alltid er like nødvendig. Mulig det er noen såkalte klubber og slikt vås som holder aldersgrense, men selve konsertene er det ingen minimumsalder på. Tror jeg.
r33l's Avatar
Trådstarter
Er det ikke et gammelt utrykk som sier at "Festival er festival"?

Tror ikke at du har noe å frykte hvis du nyter en øl eller 2,3,4,5 på festival området. Kommer ikke plutselig ei vakt og huker deg for å være mindreårig og at du drikker.

Om du stikker på en av de lokale pubbene så er det noe annet, der blir du nok spurt om legg
kreativ nerd
devotio's Avatar
r33l: Det er kun lov å drikke på ølområdene på Quarten, har ikke lov å ta med deg noe inn. Når du skal inn på ølområdet må du vise legg, men jeg har klart meg uten, ikke noe problem
Når er det egentlig folk starter og komme på quarten?jeg og ett par kamerater skal dit i år og fant ut at camingvogn var det beste valget...men står at du seinest bør komme mandag? og det starter tirsdag? når bør jeg komme med vogna da? søndag?

skal på looptroop på rockefeller i mai..får håpe de kommer en tur til quarten også :P Turboneger kommer kansje også siden dem kommer med cd snart
Bra å komme på mandagen. Alttid fin litt hall rolig stemning i byen. Ikke så jevli med stress på uteplassene.

Har aldri budd på campingen så jeg vet ikke når du bør komme for å få plass.
Sitat av devotio
De skal ikke ha scene på Idrettsplassen, det er sikkert grunnen til den reduserte prisen. Det kommer sikkert til å bli billigere billetter enn foregående år.
Vis hele sitatet...
De legger jo alltid ut billige billetter før jul. Det har de gjort i flere år nå.
Ser ut til at det blir en grei festival dette ja :-)
morten: Det har jeg ikke nekta, men prisen før jul for årets festival var lavere en fjorårets festival
▼ ... noen uker senere ... ▼
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Snoop er spikra, The Game er spikra, Non Phixion kommer, Annie, Ane Brun, Dybdal, Jim Stärk, Cast, Camn-a-lee, Fantomas, det går rykter om Patton... Jeg tror jeg MÅ på quart i år

Snakker vi nFF fyll/meeting eller?
totto: Må prøve på en øl i alle fall!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
devotio; det er en deal vettu send meg en pm med msn add så kan vi jo diskutere litt festival..
-totto
Sitat av totto
[..]
Snakker vi nFF fyll/meeting eller?
Vis hele sitatet...
Jeg er klar, aldri truffe noen fra nff utenom de jeg har gått på skolen med
▼ ... over en måned senere ... ▼
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Da nærmer det seg med stormskritt Gleder meg ass. Noen som har noen formening om hvordan livet pleier å være på campen osv? Hørt fra flere at det er få som er på campen til vanlig.. Bare piss?
-totto
få på campen? så absolutt ikke, det er jo der alt LIVET er. Campen er en eneste stort vorspiel/nachspiel. Der alle drikker og fester før og etter konsertene.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Det jeg regna med, måtte bare sjekke. Håper ikke quart blir en nedtur etter å ha vært på roskilde tidligere... Gleder meg sinnsykt

Devotio og SkiM er ihvertfall med på en øl, hyl om noen flere vil være med!
-totto
Campen på Quarten er ingenting mot campen på Roskilde... Rundt klokka 6 var det så å si umulig å finne nachspiel. Da det begynte å regne dro halvparten av sosseguttene hjem. Men det var mye morro fjortisfyll
Kan sikkert ikke måle seg mot roskilde, men nachspiel er ikke noe problem. Det var det ikke i fjor, og satser på at det ikke blir det i år heller.
hvor mye støre er roskilde en quart a. selv så skal jeg på quart for første gang i år.
Add meg til øl-treff-lista

Campen åpner på lørdag. Best å være ute i god tid hvis du vil få en god plass. Særlig de med telt. Lite behagelig å ligge i bunden av en bakke når det regner :P
Jeg skal være vakt på campen, so behave (De som kan vise nFF-VIF-pass får selvfølgelig særbehandlig!)
Epleplukker
Gratis adgang for vif eller ?
meget upasende spørsmål men: hvordan blir man VIF og får VIF pass og sån.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
wk3zq: kun de 13373ste av de 13373 får bli vif. Ingen vet helt hva det er, mange har hørt om det men omtrent ingen vet hva det går ut å...
You wish you knew eh?
-totto

Da er det SkiM, Devotio, GeirBauer og meg som skal på nFF@Quart treff, bare å si ifra om flere vil joine. Når har folket tenkt seg ned? Lurer på om jeg skal dra på søndag eller evt mandags formiddag...
Sist endret av totto; 16. juni 2005 kl. 22:09.
jeg skal på quart kan jeg få bli med på treff¿
Jeg skal på quart og jeg drar på søndag..Blir med på ett lite nff@quart treff jeg
r33l's Avatar
Trådstarter
Hva med oss som skal på roskilde? Noen som steller istand roskilde treff?
Sitat av r33l
Hva med oss som skal på roskilde? Noen som steller istand roskilde treff?
Vis hele sitatet...
Tuppevareparty kan dere vel heller finne ut av i en annen tråd?
▼ ... over en uke senere ... ▼
NEIIII Uff arg Mars Volta har avlyst quarten
Epleplukker
Ryktene sier at snoop heller ikke kommer.. 50cent kommer istedenfor. Langt ifra sikker på om jeg tror på kilden men..
Akkurat det samme skjedde i Trondheim. Men 50 cent var visst bra.
50 Cent kommer _neppe_! Han er en håven jævel som er for god for slike "små-plasser"...