Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 3482
I det siste har live mitt egentlig sugd litt. Ikke sånn at jeg har det forferdelig, men jeg har i lang tid tenkt at det ikke er noe mening i å leve. Jeg har derfor hele tiden passa på å ha noe jeg ser fram til, f.eks. en eller annen reise, noe jeg skal kjøpe meg, noe som skjer, osv.

Probleme nå er at jeg ikke har noe jeg gleder meg til. Det er sommerferie snart, og alt av planer jeg hadde er gått i dass. Jeg gleder meg ikke lengere til å reise opp til Hammerfest å feste sammen med gammle venner, vet ikke hvorfor, har altid gleda meg som faen til det før. Jeg får skattepenger + feriepenger iløpet av denne uka, så jeg har masse cash, men det er ikke en dritt jeg har lyst på, så gleder meg egentlig ikke så mye til det. Jeg er skit lei av å dra på byen å sjekke damer, ettersom jeg vanligvis blir for full til å lykkes, og dersom jeg ikke er full nok mistrives jeg.

Jeg trenger noe å se framover til, eller noe som kan lure meg til å tro at det er mening med livet. Mulig jeg trenger dame som kan lure meg til å tenke på henne istede for hvor meningsløst livet er. Jeg trenger rett og slett forslag til hva jeg skal gjøre...

Scha
Hva med å kutte ned på alkoholen? Finne deg en jobb du liker eller en hobby som du kan interessere deg for? Høres ut som om du har nok av erfaring med festing, så hvorfor ikke prøve å arrangere noe uten drikking for en gang skyld, inviter noen venner/venniner over og se en film og spis en pizza.

Hvis du trenger en måte å få ut sinne på kan du jo begynne å spille trommer, og siden du har mye penger til over blir du kvitt noen av de også. Ingenting er som en skikkelig sinnakveld på trommene hvis du ikke føler deg helt på topp. Fysiskt aktivitet generelt er jo faktisk også kanske oppkvikkende.

Du kan vel også stikke innom quarten, få med deg noen konserter i spektrum osv. Mulighetene ligger der, det er bare for deg å komme deg opp og gjøre noe med de. Ha en fin sommer og husk at en sommer uten sandvolley er som en sommer uten sol, så det er ikke rart du er trist
skaff deg en dame som du kan dele livet med
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Kjøp deg en konsoll og et par spill. Da får du snart lyst på flere spill. Så begynner du å finne ut hvilke spill som kommer snart eller om en tid. Så ser du frem til de spillene. Eller nye konsoller for den del.

Det funka for meg...
Som erix er inne på tror jeg rett og slett du begynner å bli moden for et skikkelig forhold. Dra ut på byen og sving deg litt med damene, drikk nok til å få mannet deg opp og ikke så mye at du mister kontroll over blæra og tømmer ølfatene til utestedet.

Og hadde ikke du en pokerkvalifisering du skulle delta i? Det virker jo som en utmerket ting å se frem til!
kjøp Antidepresiver! \o/

Vel, nå er det jo sommer snart, straks skyene drar med seg kald-lufta og stikker sin vei, så åpner det seg mange muligheter! Siden du har fått cash ++ så kanskje kjøp deg noe som du vil ha glede av en stund fremover, som du kan glede deg til å bruke neste gang, med en gang du nettopp har brukt det. Nå snakker jeg ikke om en sydentur/cruise/reise selv om det setter igjen gode (og dårlige?) minner, men noe som gir deg et lite adrenalinkick.. som f.eks crossykkel, gokart, turbomatet bil osv Eller kanskje begynne på et prosjekt hvor man kan se stadig forbedringer, noe du kommer til å ha nytte av å bruke, og noe du kan glede deg til å bruke.. her finnes utallige mange muligheter!

Prøv å se om du ikke kan finne en ny side av deg selv, begynne med noe du ikke visste at du var interessert i, men som du siden kanskje finner nok så spennende som dine heftigste byturer med masse babes

Lykke til!

-Robert David
Sist endret av cokeloop; 27. juni 2005 kl. 15:39.
Sitat av Loeve
Og hadde ikke du en pokerkvalifisering du skulle delta i? Det virker jo som en utmerket ting å se frem til!
Vis hele sitatet...
Kva slags pokerkvalifisering?!
Det får du nesten spørre Scha om. Det er tross alt han som skal delta.
Sitat av erix
skaff deg en dame som du kan dele livet med
Vis hele sitatet...
Er enig med det erix sier, du begynner å bli moden til å ha en du kan dele livet ditt med. Vel er venner noe av det viktigste vi har men det er også en kjæreste.

Har selv slitt med problemer i hverdagen, etter som forholdet mitt raknet og jeg hadde store problemer med å etablere meg i førsteeleveren til fotball laget mitt.
Men når jeg fikk orden på forholdet, og jeg bet sammen tennene mine å jobbet meg oppover innen fotballen så er livet mitt perfekt.

Alle personer uansett alder går igjenneom oppturer og nedturer i livet sitt, jeg pleier alltid å si at når jeg har nådd bunnen (noe som har skjedd en del ganger) så kan det bare gå oppover.
Dette er faktisk ganske sant, og du kan aldri vite hva morgen dagen bringer.

Du ber om råd til ting å se frem til? Da vil jeg råde deg å gjøre ting som du ikke har prøvd før, om det er med venner eller alene. Feks ta deg et fallskjermkurs og hopp fra et fly, gjør noe som adrenalinet før blodet til å strømme. Eller kanskje ta deg en dag bare til å slappe av.
Gjør alltså noe som får tankene litt vekk fra det daglige mas og skjas.

Mvh.
Kristian.
Scha's Avatar
Trådstarter
Takk for svar så langt.

Jeg har tenkt å prøve å kvalifisere meg til main event'n i WSOP i Las Vegas som går av stabeln om ett par uker. Har planlakt å være med i 3-4 kvalifiseringsrunder, og det er 1 av 330 som går videre i vær av dem, så sjangsen er ikke så alt for stor. Det hadde værtfall løst problemene. Midlertidig.

Å finne seg en dame er letter sakt enn gjort. Jeg finner INGEN jenter jeg liker no serlig for tiden. Ettersom jeg jobber så møter jeg nada kvinnfolk på den måten, og av sosiale aktiviteter er det stort sett bare by-tur'er hvor jeg møter jenter. Jeg tror jeg hadde blitt mye lykkeligere om jeg hadde funnet noen da.

En ting som faktisk gjør jeg gla er å spille golf. Når jeg spiller forsvinner alle bekymringer og jeg har det helt SUPERT. Problemet er at den gode følelsen forsvinner på bilturen hjem igjen. Jeg gleder meg vell egentlig altid til neste gang jeg skal spille golf, men ikke på den måten som er nødvendig.

... og hunk. Det var vell noen som sa at "Just when
you think you have hit rock bottom, someone throws you a shovel".

Scha
Siden du er så glad i golf og det er ferietider på gang kan du vel fornye køllesettet, og spille mye mer aktivt? Sett av så og så mye tid hver uke til golf, og prøv å skaffe deg venner som du kan spille med. Sport er mye morsommere når du har noen å gruse :]

Jeg tror hele poenget her er at du skaffer deg noen å gjøre noe med på daglig basis. Enten det er ei venninne, en kompis eller en kjæreste. Få deg en ny og spennende hobby. Nå som du får en del penger er jo det en utmerket sjanse til å prøve noe du aldri har gjort før
Sitat av erix
skaff deg en dame som du kan dele livet med
Vis hele sitatet...
Tull, jeg var happy til den dagen jeg giftet meg, etter det sugde livet skikkelig !!!
AntiDep og lykkepiller vrir på hodet og gjør ting ti ganger verre over tid, så det er ikke å anbefale, livet er en kamp man må kjempe og være sterk i.

Men det finnes ting i denne verden hvor menneskene går, saker som er så store att mennesker ikke kan ta på det, og så vakre att menneskenes øyne ikke kan se...
Det var en gang ett nydelig vesen som sa til meg når jeg var på bunnen en gang;
"Det er den på mørkeste tiden på døgnet solen står opp igjen..."

Lykke til, been there done that !
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Scha, du har ikke tenkt på å flytte da? Kan hjelpe å få noen nye impulser og møte noen nye utfordringer

Når det gjelder damer, så må jeg få spørre: Har du forsøkt nettdating? Da trenger du jo ikke ha "tid" til å møte damer, og du trenger heller ikke drikke deg sanseløst møkkings for å sende dem en meldnig

Jeg finner mening i de langsiktige målene jeg har satt for livet mitt. F.eks hva jeg ønsker å oppnå i arbeidet og kjærligheten. Ikke noe så simpelt som å kjøpe seg en konsoll; selv om det riktignok kan være et artig tidsfordriv der og da.

Hvis du har lyst til å komme nedover til Oslo en dag, så call me up, you hear? Da kunne vi ha stukket ut sammen og hatt det g0y!
Lazywriter
Gisse's Avatar
Kjøp deg en valp. Da har du nok å styre med og du har en venn ^^
Jepp. vet godt hva du mener..
Det som er viktig, er at du ikke føler deg alene. for sitter du mye alene me datan, blir man ofte ensom og slike tanker dokker ofte opp, slike tanker kommer som oftest av lite sosial omgang og mye sukkerinntak (fakta).
vurder å bli mer spontan, har du noen gode venner i nærheten, finn bare ut noe du vil gjøre der og da, og GÅ FOR DET.. ikke vurder ting utifra ditt og datt, slå til og finn på noe gøy, ingenting er så morro som å bare være spontan på noe , fordi da blir det x10 ganger morsommere!!

IKKE PLANLEGG----->GJØR! et godt tips til deg.

btw: hvorfor ikke planlegge en aldri så liten nff bytur en lørdag i tr.heim ?? er med jeg!
Sist endret av watchman; 27. juni 2005 kl. 16:38.
usertitle import
bleh's Avatar
Må bare si Scha; Du er ikke alene om å ha det sånn...har det sånn akkurat nå for tiden og vurderte å skrive en topic om det jeg og...men du var først. Det er noe drit, jeg ender opp med å trene og sove hele dagen.
Er ikke helt sikker på hva alle har sagt så langt, men det å sjekke opp ei dame i edru tilstand er min anbefaling. helst ikke i kjent kjetil og kjartan-stil. jeg er på en måte i samme båt som deg. har til og med bestilt meg en ny bærbar pc som kommer nå til uka. gleda meg i 15 minutter i går, men det gikk fort over.
på midlertidigsommerjobben min i en barnehage har det begynt ei berte som er tight fra alle vinkler, så jeg gleder meg til å dra dit hver dag. spørs bare om jeg får sagt noe før torsdag da jeg skal på ny arbeidsplass.. det er et virkelig driv i det, jeg lover =P

(bare 15 timer og tre kvartér til jeg skal på jobb igjen.. jippiiii )
Cross anbefalse på det sterkeste hvis du har et jorde å kjøre på, bane kan bli litt kjedelig i lengden.
Ellers, hvis du kan avse noen år og er i grei form, er det jo altids sjangse for at du kan joine fremmedlegionen, 5 år med spenning og slit... bedre enn å kjede seg i hvert fall.

Men forstår måten din på å ha noe å glede seg til. Gjør sånt hele tiden jeg. Det jeg ser fram til nå er haglekjøp når jeg fyller 16, dvs i desember... da blir det jakting
Vet ingenting
Jeg joiner dere..
Har ingenting å se fram til nå. Forholdet mellom dama går til helvete, finner ikke hybel, penger er det lite av og jeg vedder en million å at jeg stryker på moped prøven.
Før var det sånn at jeg fant på alt mulig å gjøre. Ilag med venner og familie.
De vennene jeg var ilag med før, ser jeg sjelden. Familien er her, men det er ikke akkurat så mye å finne på ilag med dem i denne kommunen jeg bor i.
Da blir det til at jeg blir sittende i kjelleren og sture framfor pc'en. Og er det noe til liv egentlig?
Snur om på døgnet også. Og det gjør at jeg blir utrolig ensom. Jeg er oppe til 3-4 om natta, legger meg og våkner opp om ettermiddagen. Da er jo dagen min ødelagt for å si det slik, og da gjentar dette seg som regel. Jeg kjenner meg lat. Jeg orker ikke å gjøre ting lenger. Har flere prosjekt jeg skulle gjort, men får ikke til å begynne på de. Finner opp unnskyldninger hele tiden for å slippe å gjøre ditt og datt.

Broren min døde av hjertestans for 2 måneder siden. Og livet føles helt tomt. Forholdet mellom meg og dama er helt nede nå, og det er sikkert slutt snart. (Mulig det er det nå, who knows)
Vennene mine er der, men nå som vgs begynner, vil jeg nok ikke se dem så ofte som man gjør. Jeg ble ikke med på klassetur med klassen til polen i april pga broren min da. Ikke at jeg hadde spesielt lyst til det der og da, men kjenner nå at jeg skulle vært med for å kobla ut litt..

Sommerferien er begynt, men jeg har ikke akkurat denne sommerfeelingen. Regner konstant, og det gjør det ikke noe bedre på humøret. Jeg får ikke sommerjobb pga kommunen har underskudd, så de har ikke råd til å ansette så mange ungdommer. De jobbene jeg får er hos min onkel. Og det er malejobber som oftest. Penger blir det, men ikke akkurat nok for å si det slik.
Jeg trenger penger til å betale hybel, regninger, mat og alt det der. Har søk etter hybel, men det er jævlig vanskelig (les: jævlig) å finne. Alt er tatt :/

Og være interessert i to damer samtidig er ikke noe sjakktrekk akkurat. Og jeg får jo faen ikke det ut av hodet heller..
Vet ikke hva jeg skal gjøre fremover. Jeg har iallfall ikke lyst til å bli sittende nede i kjelleren i hele ferien, men etter omstendighetene, ser det jævlig dårlig ut. Så alt ser rimelig svart ut.
Noen ideer for å gjøre min dag litt bedre? Og det er ikke lett å finne på noe her jeg bor. Kommunen er waaay down med penger, og det er svært lite å finne på..
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Begynn med bil. Kjøp en gammel rustholk og begynn å sveis rust. Liker du det sitter du med noe å gjøre resten av livet.
fy faen så drit folk har det da av erfaring kan jeg meddele at den eneste som kan gjøre noe med f.eks. Calaveras situasjon er han selv. jeg vet det er dritt å høre. virker sikkert null konstruktivt, men å bare sitte på soffaen og chiller evt. sover hele dagen kan man ikke gjøre lenge før man blir deppa av det. latskap leder bare en vei, og det er tilbake til seg selv.
man bør gjøre noe man ikke har gjort før 'hele tiden' - det fører til en ny slags livsenergi
Med fysisk aktivitet kommer faktisk mer energi, føler seg mer opplagt. Gjorde i hvertfall jeg etter 1 år uten noen form for idrett, så begynte jeg på svømming, følte meg topp...blir sterk òg vett,,,

latskap -> depresjon (les: ikke =, men ->, som betyr fører til, liten "kjemitime" for dere som ikke vet)
Himla til depresiv post! Skaff dere et liv er det noe som heter, har du skaffet ditt liv Scha? Prøv å legg om livstilen din helt. Snu alt på hodet og ta det derfra. Eks: Liker du Cola, ja da begynner du og drikke Pepsi. Prøv nye ting. Grip dagen!
Et kjeldedyr som du vet trenger deg og som kan vise kjerlighet tilbake kunne kanskje hjulpet`? en hund ville vært optimalt men selv den lille hamstern min føler jeg trenger meg har blitt drit glad i han i løpet av det året jeg har hatt han nå

Ellers bør du kanskje ikke tenke så mye på alkohol som tidligere nevnt, tenk heller på en film kveld med noen venner(kanskje noen jenter)

Hva mere er det å si? jeg ønsker deg uansett lykke til scha
Sitat av Xandu
Med fysisk aktivitet kommer faktisk mer energi, føler seg mer opplagt. Gjorde i hvertfall jeg etter 1 år uten noen form for idrett, så begynte jeg på svømming, følte meg topp...blir sterk òg vett,,,

latskap -> depresjon (les: ikke =, men ->, som betyr fører til, liten "kjemitime" for dere som ikke vet)
Vis hele sitatet...
Så sant, så sant. Er en grunn til at bedrifter oppfordrer (og tildels tvinger) de ansatte til å gå\jogge\sykle til jobb. Den fysiske formen spiller veldig inn på den psykiske.

Hm, men ta å lær deg noe nytt. Et språk eller noe. Eller start på et prosjekt (Lag et RPG, en hjemmeside, mal et bilde, lag musikk). Lag egne, nye mål. Jenter er et ork, men er uten tvil verdt det. Det vil nok lyse opp hverdagen veldig. (men av og til gjøre den enda dunklere ^^ )

Eller skaff deg en kattunge, de funker også sinnsykt bra.
Scha's Avatar
Trådstarter
Litt oppsummering og ett blandet svar til alle sammen: Jeg har ikke prøvd seriøs nettdating.. Det nermeste jeg har gjort er at jeg har blink profil. Jeg akter ikke å skaffe meg noe dyr, jeg liker ikke dyr (ref. dyresangen). Jeg har begynt å holde meg i fysisk form, spiller golf, og trener ellers også. Jeg gidder ikke begynne med noe prosjekt der jeg isolerer meg helt, jeg spiller nett-poker og det gjør meg nokk usosial som det er.

Jeg har en teori om hvorfor jeg er så fuckings deppa akkurat nå. Jeg hadde sett skikkelig fram til sommern. Jeg elsker sommer og sol og sånne ting. ALLE ferieplanene gikk til helvete. Det er drittvær hele tiden. Ingenting blei sånn som jeg trodde, og nå har jeg ingenting jeg gidder å se fram til.

Jeg tror jeg trenger nye venner, eller en dame ellerno sånt. Jeg vill møte nye folk, men som nerd har jeg svært dårlig evne til å gjøre akkurat det. Og derfor tror jeg at alt suger ATM.

Scha
Det er viktig at du ikke bare skaffer deg venner med samme interesse som deg. Få nye impulser!
Scha's Avatar
Trådstarter
nFF treff hadde vært kult... Og det skal jeg til og med klare å glede meg til. Men vi har prøvd å få ordna det før, men har aldri vært nok interesse til at vi har gidda å gjenomføre det. Jeg hiver opp en tråd med forslag til tid, sted og aktivitet når jeg kommer hjem (drar fra jobb vært øyeblikk nå), så kanskje vi får stelt i stand noe

Scha
Ferien er da ikke helt ødelagt? Ta et tog ned til gardemoen og kjøp en sjansebilett til langtvekkistan. Gjør noe spontant
Bli med meg og en M4 på fottur i Afghanske fjellområder ? Enten får vi en knalltur med slitte bein og mange opplevelser, ellers får vi en adrenalintur med 50mill USD i dusørpenger, ellers... slipper vi å være i Norge å deppe mer
Nesten som odds i nettpoker det 1/3 ???

Hadde vært morro å treffe dere NFF folk, men jeg defineres vel egentlig ikke som en nerd da !Q
Kjøp en gammel VW Boble. Det gjorde jeg og en kompis (siden bilen gikk så gjorde vi ikke så mye med den, det skal jeg innrømme) Men kjøp en bil som du kan stelle på, kjøper du Boble så skal jeg love deg du får oppmerksomhet, av damer også! Tenk deg, mekket på en bil kanskje et helt år, får den ferdig, ut å kjøre neste sommer med vindet nede å bare cruise rundt. Herlig!

Nå skal jeg faen meg leite itte Boble igjen, det er en bil jeg SKAL ha igjen.
Prøvd Club4 ?


Men rent alvorlig, Sommeren i Trondheim suger jo pungdyrpenis for tiden, ikke rart folk føler seg nedfor. Ta ferie, brenn av spenna på noe kult...Jeg for min del gleder meg som en unge til 4 dager fri og U2 om en måned
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Scha, hvis du er i Oslo om noen uker, så er det jo NFF-treff hos meg.. Kom ned en tur da!
Lazywriter
Gisse's Avatar
Har du ikke alltid hatt en drøm om å bli noe som f.eks brannmann eller politimann som du drømte om å bli da du var liten eller no? Du kan jo prøve å få jobbe med det eller no i sommer. Hvis du orker da... Hehe. Ellers kan du kjøpe inn ps2 og tekken 5 og et par andre spill og prosjektor og lærett og invitere et par kamerater hjem på 24 timers spill maraton et par ganger eller no. Da er man sosial og har det gøy ^^
Blir kongevær fra onsdag av da
Scha's Avatar
Trådstarter
jo10: bare ta sommerjobb som politi liksom? Tror ikke det er noe man bare gjør. Kan folk slutte å foreslå spill? Jeg spiller ett spilli 2-3 timer og så er jeg skit lei... Har nettopp gitt bort en mod'a gamecube fordi jeg aldri spiller uansett.

Nå gleder jeg meg til nFF treffet til helgen, som jeg tror kommer til å bli knall bra dersom det blir bra vær.

Scha
hiv deg på dykkekurs, du får deg med en gang nye venner i dykkemiljøet, og enjoy sommeren
med dykking, ingenting er bedre enn det! Og kanskje er det ei single lekker lita ei som er med på kurset og! Da er det bare å få henne med på redningsdykkerkurs for der trener man munn mot munn!
Gå til legen og be om Cipralex
Du har et alkoholproblem, det må du bare innse først som sist. Du karakteriserer deg humoristisk som en alkoholiker, og det tyder på at du ikke tar problemet alvorlig nok. Alkoholen er med på dra deg nedover psykisk, men du tyr til den fordi den får deg til å føle deg bedre.

Hvis du faktisk ønsker å gjøre noe med hvordan du føler deg kommer du ikke utenom å kutte drastisk ned på drikkinga, og det tregner du hjelp til. En god lege har råd, det samme har AA hvor du møter folk isamme situasjon.

At du orger et nFF-treff med drikking, som får deg til å føle deg bedre akkurat den kvelden hjelper minimalt hvis du er ute etter å ta problemet med rota.
"You are the very architect of your imprisonment" -Macros i nr.2 i riftwar serien.
Scha's Avatar
Trådstarter
DonTomaso: Nå synes jeg du overdriver litt, og er meget negativ.
"I don't have a drinking problem. I drink, I get drunk, I fall down. No problem."

Dessuten. Det hadde vært veldig unaturlig om ett nFF-treff hadde vært i en sånn setting at det ikke hadde blitt noe alkohol. Vertfall på sommern. Øl hører med når man skal grille, og grilling er vell det mest naturlige valget når vi skal ha ett treff. Jeg hadde drukket like mye, om ikke mer, dersom det ikke hadde vært noe nFF-treff.

Og bare for å understreke det. Problemene mine har ingenting med alkohol å gjøre.

Scha
Sitat av Scha
Og bare for å understreke det. Problemene mine har ingenting med alkohol å gjøre.
Vis hele sitatet...
Det kan du vel strengt tatt ikke vite før du har prøvd uten alkohol en stund
Kjøp en kanon og begynn for deg sjøl

Men fra spøk til alvor her, det er ikke alle som vil nyte av å plutselig dra en spontan vri i livet. Det kan faktisk bli skremmende for enkelte. Jeg har også begynt å slite litt i det siste p.g.a spilling of laffing hjemme. Jeg er giddalaus og orker nesten ikke dra på jobben (er snart ferdig i jobben her og og blir da arbeidsløs). Jeg har dame og vi har det veldig bra ilag, men jeg er fremdeles der "nede" for å si det sånn.

Spillene jeg spiller er i stor grad problemet, nemlig MMORPG's. Spiller både Anarchy Online, World of warcraft og GuildWars. Dette tar mye tid, og lar ikke sosial kos komme inn i timeplanen. Jeg tenker av og til at jeg skal kutte spillinga og kanskje sprenge pc'n i lufta, men hva løser vel det.

Noen dager er rævva, mens andre er topp.

Et råd til dere andre:
Ikke gå rundt å tenk for mye på situasjonen dere sitter i, eller prøv å "mål" hvor langt nede dere er. Ta heller å koble skikkelig ut en dag, og prøv å tenk over noe nytt? Prøv å tenk positivt, det har isåfall hjulpet meg i flere situasjoner.

Tenker kanskje denne posten ble meget offtopic, men jaja.. skyt meg..
Jeg kan anbefale to ting (uten å ha lest alt folk har skrevet over):

Prøv å sette pris på små ting. Fx gå tur og kjenn hvor deilig det er å bare være i live, hør på trærne, fuglene, vinden osv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hvordan du skal greie det, men du kan ikke tape på å bare prøve. Gjerne ta med mp3-spiller med musikk som du synes er herlig. Når du kommer til et fint sted, sett deg ned og bare slapp av.

Du sier bynturer er de eneste stedene du treffer jenter, da må du finne på noe lurt. Byn er sjeldent stedet for å skaffe noe mer seriøst. Jeg fant ut at i min vennekrets, så er det mange som har venner videre som jeg ikke kjenner Arrangere en filmseeing eller bare henge ut eller kino eller ut å spise osv osv. Slik har jeg truffet mange jenter som jeg ellers ikke ville truffet, og som er fairly nydelige...

Høres ut som om du er klar for noe mer seriøst forhold.

Lykke til.
Sist endret av Kauder; 28. juni 2005 kl. 14:35.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Sorry, nå skal jeg være litt motsatt av ALLE omtrent som har svart på denne posten...
SLUTT Å SE NEGATIVT PÅ TING. Hvem sier at man trenger noe å se frem til for å ha det bra. Hva med å bare begynne dagen med ett smil og ta litt initiativ. Være litt spontan.. Stå opp og gå ut og spis frokost på en cafè. Ring en gammel venn du ikke har prata med på en stund og hør om dere skal finne på noe.. Det løser INGENTING å sitte på ett forum å synes synd på seg selv.

Jeg mener ikke dette direkte rettet mot Scha eller noen andre. Bare generelt. Virker som dette forumet blir mer og mer vinkla om hvor kjipt folk har det, at folk vurderer å ta livet sitt, begå forbrytelser osv... Hva løser dette? Det er kun en som kan gjøre noe med livet ditt og det er DEG, ting blir det du gjør det til, nuthin' more.. Og hvis du på død og liv trenger noe å gjøre: Kjøp deg en gitar og lær deg alle sangene du liker

Blir litt sjokka over holdningen til folk her generelt, dere kjeder dere nå, når dere er i deres "beste" alder. Hva kommer til å skje når dere er 80? Da blir det IHVERTFALL kjipt... En del skremmende holdninger her...
-totto
Vet ingenting
Kom på en ting. Hva med å lage litt mat? Vet ikke hvordan du er Scha i forhold til mat og det å lage mat, men kanskje det blir morsomt å lage ordentlig mat?
Da tenker jeg ikke på å hive en frossen pizza i ovnen liksom
Sitat av Calavera
Kom på en ting. Hva med å lage litt mat? Vet ikke hvordan du er Scha i forhold til mat og det å lage mat, men kanskje det blir morsomt å lage ordentlig mat?
Da tenker jeg ikke på å hive en frossen pizza i ovnen liksom
Vis hele sitatet...
Kokkekunnskaper funker bra hvis du skal sjekke damer også Litt vin til, og du har henne garantert i boks
Scha's Avatar
Trådstarter
okay.. slutt.. det holder nå.. For det første... "Bare vær gla"??? kan ikke dere bare være rik? eller bare kunne fly? Er dere klar over hvor idiotisk det er å skrive no sånt?

For det andre.. Ikke fåreslå å kjøpe en bil å mekke på. Jeg har bil, og vill mekke minst mulig på den (kjører fortsatt med vinterdekk). Når noen har foreslått noe, så trenger ikke 2-3 til å foreslå det samme.

Det holder heller ikke å gi en jente vin, så får man pule henne. Slutt å tenk så kort.

Jeg har ikke problemer med alkohol.. Jeg drikker ofte men er ikke avhenging. Tingen er at jeg elsker øl, og det kan derfor virke som jeg drikker for mye.

Scha
Sitat av totto
(...)dere kjeder dere nå, når dere er i deres "beste" alder. Hva kommer til å skje når dere er 80? Da blir det IHVERTFALL kjipt(...)
-totto
Vis hele sitatet...
Vel.. Når jeg er 80 kommer jeg garantert til å sitte og si hvor bra livet var da jeg var 23 år og bare kunne springe rundt og pule damer og gjøre hva jeg ville siden jeg har alzheimers og ikke husker at det ofte var kjedelig

Uanskvett; Livet er surt, kjipt eller kjedelig for mange, det bør dere tenke over. men det er jævla mange som ville ledd av alle som synes det er drit å bare ha jobb, bil, mat, penger, bosted, fet pc osv osv.. vet ikke hva dere har, men start å sett pris på noe. alle har da dårlige faser i livet, og de årner seg ikke bare ved å spørre på et forum hva man skal gjøre. men tro meg: det ordner seg senere. sånn, nå har du noe å se fram til.
(og ikke bare ta en titt på hvor mange poster jeg har for å finne ut hvor mye livserfaring jeg har, sånn som jeg gjør, for det funker ikke)
marius