Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 933
Jeg husker ikke navn på hverken artist eller låt, men vet at det er en norsk rap låt.

Refrenget er noe sånt som dette:
"Ikke søk etter svar, ikke prøv å forstå..." "det er fordi du er en av dem, fordi du er en av fem" eller noe i den duren der.. husker rett og slett ikke.

Håper dette er nok til at en eller annen vet hvilken artist som har den, og hva låten heter=)

På forhånd takk.
- Skills Misse Baren?
- Tungt Vann?
- Sørsia Gerilja?
- Klovner I Kamp?
- Fremmed Rase?

Er det sjans for at det er noen av disse?
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Det er nok sannsynlig at det er en av de. Men hadde håpet å slippe å høre igjennom alt de har, for å finne den låten jeg er ute etter =)
Det er ikke Fremmed Rase eller Sørsia Gerilja. Såpass kan jeg si.
Klovner i kamp - Hardt mot hardt?

Teksten er ganske forsjellig, og det er ikke i refrenget engang, men var det som poppet opp i hodet når jeg leste setningen din...
Sitat av Laurentius
Klovner i kamp - Hardt mot hardt?

Teksten er ganske forsjellig, og det er ikke i refrenget engang, men var det som poppet opp i hodet når jeg leste setningen din...
Vis hele sitatet...
Nei jeg tror ikke det er den han tenker på. Denne sangen er mye nyere, har vært endel på Switch. Equinox ?
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Det er ikke Klovner i kamp - Hardt mot hardt, jeg er ute etter.

Turamann: Equinox?!
Equizes (eller hva de nå heter?) Kanskje det er dem Turamann mener.
∮ F dr = 0
Det som er irriterende med slike poster er at jeg blir like nysgjerrig selv om jeg ikke aner hva han er ute etter
Er på scandalnavia plata tror jeg, sangen heter 1 av 5 kommer ikke på artistnavn =(
Kevin og Mae - 1 av 5 tror jeg.Jævla bra sang.

Kevin & Mae En Av Fem (4:00)
Producer - Tommy Tee

Source: http://www.discogs.com/release/226404
Sist endret av StaiN; 26. juni 2005 kl. 19:45.
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
tusen takk skal du ha ! Det var den jeg mente ja =) Takk til dere andre som også kom med forslag !