Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1209
lurte på om det var noen som veit hvordan man "hacker" skjermsparerpassordet?

lurer også på om noen som veit om det finnes en måte å låse datamaskinen uten og logga av.. altså sperre den mens man serbakgrunnen og start knappen, bare at det ikke går ann å trykke på noe. Og man må skrive passord for å gjøre noe..
håper noen skjønner hva jeg mener
Du kan jo bare "bytte bruker" for å sette passordbeskyttelse uten å logge av i Windows XP. Windowstast + l
Det går ann å lase den uten å logge av, men da kommer det et passord skjema opp.
Tror også dette bare går ann i Windows XP

Hvis du vil låse den kan du bare holde inne Start-knappen (på tastaturet) også trykke 'L', så skal den være
låst!
Trådstarter
oki

noen som veit noe om hvordan man finner ut skjermsparer passordet?
er det en "start" knapp på tastaturet? du mener vel windows-tasten + L.. men det er jo bare skift bruker det..
http://www.crackpassword.com/products/prs/mswin/awpr/ Dette var et sykt verktøy! Burde funke
Sist endret av Luric; 26. juni 2005 kl. 18:52.
To av disse var for Windows 9x og den første posten er for OS X.

Nummer tre skal nok funke, dog.
Sitat av Marshall_B_M
er det en "start" knapp på tastaturet? du mener vel windows-tasten + L.. men det er jo bare skift bruker det..
Vis hele sitatet...
Vel, det står ihvertfall start på min "windows knapp", og den utløser menyen, så jeg vil heller kalle
den en 'start-knapp'
I windows 2000 og xp (husker ikke om det gjelder NT) er skjermsparer passordet det samme som du bruker til å logge deg på med. Det ligger lagret kryptert i en fil som heter SAM. Den finner du under "%systemroot%\system32\config\". Denne filen er låst så lenge operativsystemet er i drift.