Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 837
Hei.
Skal ordne meg en blogg, og begynt på å lage selve siden:
http://www.ungdomsweb.com/test/
Lurte på på hva som er bra og dårlig. Noe du ikke liker, noe som burde endres på? Vel, dette er bare skisse, så innholdet er bare tull.
Takk
Så greit ut, om enn utrolig CSS-tutorial med den typiske meny- og content-inndeling. Jeg tror det hadde vært mye penere med en liten horisontal sort strek som separerer headeren fra selve contentet.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Du er ikke konsekvent med indenting av koden din. Fy. Menyen brøt litt med resten av designet synes jeg. Teksten din går for øvrig utenfor "rammen" sin på bunnen av siden. Fy igjen. Men, den er strict i alle fall og ikke bare transitional - en god ting. Ingen ønsker vel quirks mode. Dessuten er det enkelt å lese teksten på siden, MEN du burde gå over til em og ikke bruke px. Huhei.
Beethoven's Avatar
Trådstarter
6 0
Syntes dere at jeg skal prøve på nytt?
Hvis man ser bort fra koden (noe jeg ofte gjør) og konsentrerer på utseendet synes jeg det var lekkert. Fine og enkle farger, behagelig å se på over lengre tid. Jeg vill nok ha senka menyramma til høyre littegrann og gjort den smalere, men det er egentlig bagateller.

STORT pluss for at du ikke bruker apostrof. "Robert's" er jo fullstendig feil, noe desverre de færreste vet. Bra.
Beethoven's Avatar
Trådstarter
6 0
Takk DonTomaso!
Det med menyen har jeg tenkt på selv, det skal jeg fikse på. Ihvertfall prøve!
Men... alle klager på kodinga? Hva er galt? Jeg forstår ikke...
Ser at siden din er ikke helt fin i Firefox! Prøv å justere css'en din litt... Ellers synes jeg egentli siden så helt grei ut! Jeg ville kanskje ha brukt litt lysere farger, men det er jo min smak
Skjønner ikke at folk er så opphengt i kodinga for tiden? Hvis siden vises fint i alle nettlesere så er det vel bare å drite i det?

Heelt grei side. Ikke noe jeg vil kommentere videre!
Lazywriter
Gisse's Avatar
Det er ganske bra, men prøv å få piffa opp menyen med et eller annet. Bruk mere bilder. Hvis du jobber mer, kan du få til noe skikkelig bra med det designet der!