Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1682
Jeg har laget min første webside, og trenger tilbakemeldinger
Designet, brukervennligheten,innholdet,ordbruken, ja absolutt alt! Ris og ros :-)
Er selvfølgelig litt få reviews akkurat nå, men det jobbes med..

Har du lyst på en review eller kjenner noen som vil ha er det bare å søke om det på siden.

http://www.app-or-not.com
Fantastisk bra side, elsket designet! Hvilke programmeringsspråk har du brukt ?
Trådstarter
Takk for det :-) Har brukt php som serverside!
På "All reviews"-siden burde det schvære bildet med appene (med Twitter i front) være litt mindre. Samme gjelder Categories og FREE review. Ellers var det lite ris.
Jeg ville brukt en litt annen ordlyd på «FREE review». Sider som skriker om at noe er gratis er vanligvis de mest tvilsomme av dem alle, og jeg blir i alle fall automatisk litt skeptisk. Hva med noe litt mer nøytralt som «Submit your app» slik det står når du går inn på selve sida?
Trådstarter
Poison: takk:-)
Kyrios: Det var faktisk submit your app som sto der inntil siste sekund, gjor det om pga hadde en banner øverst hvor det sto men var ikke fornøyd med den.. og det er bare for å trekke folk i begynnelsen :-) siden er jo helt ny.. men skal revurdere det!
* Prøv å få en hover-effekt på meny-itemene øverst på siden
* Når man bruker Livesearch flimrer det nederst på siden fordi den hvite bakgrunnen bak søkeresultatet ikke har kommet opp, minimal ting, men ganske plagsomt.
* Prøv å bruk en mer nøytral font på selve reviewen. Blir slitsomt å lese en Century Gothic-variant, i hvertfall i lengden
* Stjernene som brukes for å vurdere appene blir litt i overkant lyse, skinner for mye mot hvit bakgrunn
* På Contact us var det vanskelig å se at det faktisk var en form der, ingen borders som innfeller input-feltene blir forvirrende.
* Under All reviews står det "Neste" og "Forrige" der du blar igjennom appene som har blitt testet. Litt rart mtp. at hele siden ellers er på engelsk
* Samme problem som på Contact us, på siden FREE Reviews
* På "About" og "Contact us" er det en hvit strek der hvor det ellers ville vært innhold. Prøv å enten fylle den med noe eller fjerne den.
* Ingen fade-effekt når du blar igjennom "Latest app reviews" i IE.
* Når du blar for fort igjennom "Latest app reviews" skjer det av og til at skriften under reviewen legger seg oppå hverandre
* I senere tid vil jeg anbefale deg å teste apps til andre ting enn kun iOS. Det finnes en stor brukergruppe for Android også, pluss at noen bruker WP7.

Prøver ikke på noen måte å si at siden din var dårlig, tvert imot, den var faktisk overraskende bra! Stort potensiale, vil jeg si. Ville bare komme med litt konstruktiv kritikk.
Trådstarter
Takk for god og utfyllende kritikk krJo
Jeg har fått rettet opp i noe av det du har sagt fra om, og kommer til å få fikset på det meste der.
Neste/forrige var jo litt tabbe :P Jeg har tenkt å utvide det jeg reviewer for etterhvert, men vil få satt i gang godt med dette først
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Kan ikke komme med så veldig konstruktiv kritikk, men jeg kan gi ros! Utrolig fin side du har laget her, likte designet veldig godt
Trådstarter
Sitat av snowdog Vis innlegg
Kan ikke komme med så veldig konstruktiv kritikk, men jeg kan gi ros! Utrolig fin side du har laget her, likte designet veldig godt
Vis hele sitatet...
Takk, det var en hyggelig tilbakemelding
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Hei igjen, vurderer å skifte grå fargen på siden min til en lys blå(hex kode 59b7ff). Noen som mener
grå fargen er for mørk, og at jeg burde velge en lysere. Hva synes dere? Evt andre farger dere vil anbefale?
http://www.app-or-not.com
Trådstarter
Da har jeg laget ett helt nytt design på siden min og jeg trenger tilbakemeldinger på alt :-)
Til de som ikke har sett det gamle designet: hva synes dere?
Til de som har sett det gamle designet: Er dette et bedre design?

http://www.app-or-not.com

Setter stor pris på både ris og ros!
Det burde kanskje komme tydeligere frem at dette er en side for iOS? Eller er det meninga at også WP- og Android-apps kan submittes?
Jeg syns det nye designet var veldig stilig. Men jeg ser en bug:
De tre boksene du har nederst med Newsletter, Twitter og Facebook holder seg ikke på en linje. Den siste boksen blir flyttet ned på linja under.
Trådstarter
Roolfe: Det er foreløpig kun for iOS. På about og på submit app står det tydelig at det er for iOS, men skal se om jeg finner en plass på fremsiden hvor jeg kan skrive det så det kommer tydligere frem.

Yochi: Takk for det! Hvilken nettleser bruker du? Vi har prøvd i chrome,safari,IE og firefox, og der ser vi ingen problem :s
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
De tre boksene helt nede er ikke på linje, noe som skyldes av at du har plassert margin-right: 43px; i tagen .element.style.

element.style {
margin-top: 20px;
margin-bottom: 30px;
margin-right: 43px;
float: left;
}
Vis hele sitatet...
Fjern margin-right: 43px; derifra, så skal det være i boks.
Trådstarter
Det er ingen tag som heter .element.style der.
Hvilken nettleser, os og versjon bruker du?

Margin-right: 43px hører til de to reklameboksene og ikke de tre med Newsletter, twitter og FB.

Har skiftet til float: right på boksen til høyre.
Ser det bedre ut nå?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Nå ser det bra ut!
For å gi litt tilbakemelding på siden generelt, så må jeg si den er veldig lett og oversiktlig. Det er lett å finne frem, og nydelige fargekombinasjoner. Det eneste er skrifttypen jeg ikke liker, men sett bort i fra den er det helt sikkert en side jeg kan komme til å bruke.
Burde kanskje lage en ukentlig top 5 for Android eller iPhone brukere?
Sitat av camillafr Vis innlegg
Yochi: Takk for det! Hvilken nettleser bruker du? Vi har prøvd i chrome,safari,IE og firefox, og der ser vi ingen problem :s
Vis hele sitatet...
Jeg bruker Mac OS X Lion med Chrome v. 18.0.1025.168
Trådstarter
Ru11er: Så bra. Takk for det! Vurderer å skifte skrift type, forslag?
Fkleppe: Hadde det faktisk før,men er byttet ut med featured apps, så man får utnyttet en god reklame plass. Men skal se på saken! God ide.
Yochi: Ok, det skal være fikset nå :-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ett tips er å finne et affiliateprogram som apple er med i Da kan du få betalt hver gang noen kjøper en app du har på siden når man trykker "Available in appstore". Husker jeg hadde det en gang, var litt å tjene i de t
Trådstarter
Ok, takk for tipset :-)