Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 828
Har lett litt på forumet men fant ikke det jeg var ute etter. Lurer på om noen kan anbefale en stilig PC til ca denne prisen. Må være lightscribe og mest mulig fancy shit egentli. Den må se kul ut også! Ikke mac.

Takker for svar!
du har jo multicom sin kunshan som er meget heftige. mn de ligger på 14blank ca:P mn på multicome sine maskiner kan du konfigurere etter eget ønske på bærbare
Hvis ikke har du dette monsteret hvis du legger i litt til: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603764

HP PCen Litago1 linker til er også en veldig god PC.
Sist endret av SemiColon; 22. juli 2010 kl. 18:32.
freakforum selger jo ikke pcer da, så det var vel ikke så rart du ikke fant noe da
Sitat av azoo Vis innlegg
freakforum selger jo ikke pcer da, så det var vel ikke så rart du ikke fant noe da
Vis hele sitatet...
Åj, åj .. du var kul.

Multicom sine laptoper er bra, så ville satset på en slik .
wtfff jeg fant ut at jeg hadde lightscribe, men jeg hadde avinstallert det, jeg visste jo ikke hva det var xD har installert det igjen nå, trenger bare en cd-disc :P
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
dell har ettpar spreke pcer til den prisen. Men om du legger til en 10 000 til, så får du nok en av de sykeste laptopene du kan få hendene borti. En alienware, med ssd disk, 8gb ddr3 ram, 1gb ddr videominne, i7 prosessor. Beste investeringen jeg har gjort på lenge . SSD er noe jeg anbefaler på det sterkeste!

Men sjekk ut DELL studio xps serien eller noe.

Ellers har www.multicom.no mange gode priser!!