Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3510
Hei, får nesten skrive en liten rapport om en utrolig syk opplevelse jeg hadde på Salvia i går. Jeg fikk ikke sove, så jeg satt meg ned på nFF og leste noen trip rapporter på Salvia. Jeg hadde en pose med ca 2 G 60x jeg har hatt en stund.

Klokken var vel rundt 03.00, jeg leste ferdig den siste tråden jeg skulle og fant fram bongen. Dette var et veldig spontant gjort av meg, jeg pleier og vente til helg, og vil helst ha en deilig setting før jeg begynner og leke med Salvian. Men slik gikk det ikke i natt.

Jeg fyrte opp bongen og merket at kroppen ble utrolig rar, jeg datt momentant på gulvet og prøvde og bevege meg. Mens jeg lå der, var jeg en høyblokk , og vær gang jeg bevegde en kroppsdel, knuste jeg en annen høyblokk og dette var helt utrolig! Jeg følte lydene og kunne kjenne alt knuse rundt meg, var utrolig ekkelt og fascinerende på samme tid.

Jeg fikk til slutt lagt meg i sengen, plutselig begynner jeg og høre folk le av meg, det sto masse folk, noe jeg trodde var folk fra freakforum og mange skygger alle lo av meg, av en eller annen rar grunn. Plutselig er det noen som skriker til meg, det er høyere og venstre hånda mi som kjefter på meg fordi jeg ligger i senga.

Jeg ble så utrolig skremt av Høyere og venstre hånda mi, så jeg reiser meg til slutt opp igjen, men detter sammen. Så får jeg en utrolig rar følelse i hele kroppen, det virket som jeg fikk en så kalt ''no-clip'' for dere som spiller CS vet dere sikkert hva det er. Jeg gikk igjenom hele huset mitt med no-clip! og det var helt utrolig. Jeg besøkte alle rommene i mega fart og kunne ikke kræsje.

Plutselig kvikner jeg til igjen, da ligger jeg i en rar posisjon på gulvet og sikler på meg selv. Da begynte rusen og roe seg.

Følte bare for og skrive denne tråden! Må nesten dele tripp-historier med andre!

Jeg har kun prøvd 5x og 10x før, så dette var et stort framskritt, kanskje for stor.

''No-clip'' : http://www.youtube.com/watch?v=3xjOFbmKndI
''Høyhus / blokk : http://www.prosjektforvaltning.no/im...bl_blokk_2.jpg

Noen spørsmål? Bare og fyre løs!
Sist endret av Rallo Tubbs; 31. august 2010 kl. 21:05.
Høres ut som en Morsom tripp, Prøv og legg deg ned med Hardstyle eller Psykadelisk Trance det gjer trippen mye kjekkere. Eg gjør det hver gang eg røyker Salvia og det er koselig
Sitat av Energidrikke Vis innlegg
Høres ut som en Morsom tripp, Prøv og legg deg ned med Hardstyle eller Psykadelisk Trance det gjer trippen mye kjekkere. Eg gjør det hver gang eg røyker Salvia og det er koselig
Vis hele sitatet...
I den tilstanden jeg var tror jeg ikke det var mulig og få noe kontakt med omverden! hehe, men skal prøve det med annen psykedeliske
Var rusen mye sterkere enn la oss si når man er veldig høy på grønt for eks, jeg vet at dette er 2 forskjellige stoffer osv, men lurte bare på selve hvor sterk rusen er.
Sitat av Energidrikke Vis innlegg
Høres ut som en Morsom tripp, Prøv og legg deg ned med Hardstyle eller Psykadelisk Trance det gjer trippen mye kjekkere. Eg gjør det hver gang eg røyker Salvia og det er koselig
Vis hele sitatet...
De gangene jeg har røkt salvia har jeg ikke vært i stand til å åpne en flaske vann en gang. Jeg er "ikke" til stede. Sikker på at du gjør det riktig overhodet?
Måtte nesten le litt da jeg leste "da ligger jeg i en rar posisjon på gulvet og sikler på meg selv"

Bra triprapport. Hørtes merkelig og intressant ut.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Var rusen mye sterkere enn la oss si når man er veldig høy på grønt for eks, jeg vet at dette er 2 forskjellige stoffer osv, men lurte bare på selve hvor sterk rusen er.
Vis hele sitatet...
Det blir som å spørre hvor mye appelsin det smaker av en pære. De er jo begge frukter, men ikke spesiellt like i det hele tatt.

Man kan si at Salvia er mye "villere" enn å være "veldig høy på grønt" som du sier. Man får ingen hallusinasjoner av cannabis. Slik du får på Salvia.
Sist endret av VinumSabbathi; 31. august 2010 kl. 22:43.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Man får ingen hallusinasjoner av cannabis. Slik du får på Salvia.
Vis hele sitatet...
Man kan få Hallusinasjoner av cannabis, det er også et psykedelia.

OT: Høres utrolig fett ut! Må nesten prøve Salvia en gang
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Måtte nesten le litt da jeg leste "da ligger jeg i en rar posisjon på gulvet og sikler på meg selv"

Bra triprapport. Hørtes merkelig og intressant ut.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg begynner og sikle ut av kjeften av Salvia. Jeg aner ikke hvorfor, men virker som bedøvende for munnen min, så jeg ser vel ut som en apekatt når jeg er på salvia!

Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Var rusen mye sterkere enn la oss si når man er veldig høy på grønt for eks, jeg vet at dette er 2 forskjellige stoffer osv, men lurte bare på selve hvor sterk rusen er.
Vis hele sitatet...
La oss si det er som og sammenligne kaffe og heroin!
Jeg synes Cannabis og Salvia er like langt fra værandre som kaffe og heroin!
Morsom rapport Cartman Jr.

Men er det noen av dere karer som har prøvd å blande dette i mekket?
Feks. pot, salvia og litt tobakk.

Syns dette virker fristende, men vil nødig ryke på en smell.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Morsom rapport Cartman Jr.

Men er det noen av dere karer som har prøvd å blande dette i mekket?
Feks. pot, salvia og litt tobakk.

Syns dette virker fristende, men vil nødig ryke på en smell.
Vis hele sitatet...
Takk takk
Faktisk en kompis av meg gjorde dette med bønne og salvia og tobakk! det var kun 20x! Men han ville ikke anbefale det, ble utrolig rart, men du merker vel ikke bønne rusen på salvia uansett!
hva er det med counter strike filmen og bilde av høyblokk?
Kjenner du noen ettereffekter? Jeg kjente på en overveldende ro i hele meg i 1-2 uker etter innhalering.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Morsom rapport Cartman Jr.

Men er det noen av dere karer som har prøvd å blande dette i mekket?
Feks. pot, salvia og litt tobakk.
Vis hele sitatet...
Det skulle funket, men Salvia funker best når du røyker det uten blanding. men om du røyker Pot 20 min før du røyke salvia så blir Salvia trippen mer dypere (synnes eg)

Sitat av Daaamn Vis innlegg
Man kan få Hallusinasjoner av cannabis, det er også et psykedelia.
Vis hele sitatet...

Nej du kan ikke få Hallusinasjoner av Cannabis, Eneste måten og få halliser på cannabis er om du er våken i flere dager. Ellers er det umulig og få Halliser på Cannabis. Cannabis er ikke som du ser på Tv. Cannabis er ikke Psykadelisk på noen måter, Cannabis har ingen stoffer i seg som er Psykadelisk.

Prøv Cannabis så ser du det selv.



Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Kjenner du noen ettereffekter? Jeg kjente på en overveldende ro i hele meg i 1-2 uker etter innhalering.
Vis hele sitatet...
Det var nokk bare inbilling fordi salvia gir deg ikke ro i 2 uker.
Sist endret av Energidrikke; 1. september 2010 kl. 11:58.
Sitat av Energidrikke Vis innlegg
du kan ikke få Hallusinasjoner av Cannabis, Eneste måten og få halliser på cannabis er om du er våken i flere dager. Ellers er det umulig og få Halliser på Cannabis. Cannabis er ikke som du ser på Tv. Cannabis er ikke Psykadelisk på noen måter, Cannabis har ingen stoffer i seg som er Psykadelisk.

Prøv Cannabis så ser du det selv.
Vis hele sitatet...
Du tar feil, og uttaler deg helt og holdent fra et egosentrisk perspektiv. Cannabis er psykoaktivt, uavhengig av om du opplever hallusinasjoner eller ei.
Sitat av azoo Vis innlegg
hva er det med counter strike filmen og bilde av høyblokk?
Vis hele sitatet...
For de som ikke viste hva en Høyblokk var og for de som ikke spiller CS skulle få se ossen jeg hadde det.

Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Kjenner du noen ettereffekter? Jeg kjente på en overveldende ro i hele meg i 1-2 uker etter innhalering.
Vis hele sitatet...
Nei! varer kun i 1-2 timer hvor jeg er litt uggen! ikke så mye mer.
Sitat av Energidrikke Vis innlegg
Det var nokk bare inbilling fordi salvia gir deg ikke ro i 2 uker.
Vis hele sitatet...
Kan du være så snill å ikke uttale deg på vegne av andres personlige oppfatninger?
Sitat av Daaamn Vis innlegg
Man kan få Hallusinasjoner av cannabis, det er også et psykedelia.

OT: Høres utrolig fett ut! Må nesten prøve Salvia en gang
Vis hele sitatet...
Man kan få illusjoner av cannabis. Ingen direkte hallusinasjoner.

Du har rett i det; at cannabis er psykedelisk. Spessiellt i høye doseringer av god kvalitet.
Sitat av loathsome Vis innlegg
Du tar feil, og uttaler deg helt og holdent fra et egosentrisk perspektiv. Cannabis er psykoaktivt, uavhengig av om du opplever hallusinasjoner eller ei.
Vis hele sitatet...
At et stoff er psykoatktiv betyr langt ifra at et stoff er psykedelisk
Alle stoffer som direkte gir en rus er psykoaktive stoffer

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychoactive
Sist endret av Psytrip; 1. september 2010 kl. 18:55.
Sitat av loathsome Vis innlegg
Kan du være så snill å ikke uttale deg på vegne av andres personlige oppfatninger?
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt umulig.
Sitat av Energidrikke Vis innlegg
Det er fortsatt umulig.
Vis hele sitatet...
På tide å få hodet ut av ræva og forstå at ikke alle mennesker er like, og stoff kan påvirke forskjellige mennesker på forskjellige måter.

"Hallusinasjoner kan forbigående oppleves ved overgang mellom søvn og våken tilstand (hypnagoge hallusinasjoner). Hallusinasjoner kan også fremkalles av toksiske og sentralstimulerende kjemiske substanser som f.eks. alkohol, amfetamin, cannabis, fleinsopp, kokain, LSD"
http://www.snl.no/.sml_artikkel/hallusinasjon

Jeg har personlig opplevd å få hallusinasjoner på cannabis (dette var dog i amsterdam med skikkelige saker). Så å si det er totalt umulig å få noe som helst av hallusinasjoner på cannabis, stemmer ikke.
Sitat av Energidrikke Vis innlegg


Nej du kan ikke få Hallusinasjoner av Cannabis, Eneste måten og få halliser på cannabis er om du er våken i flere dager. Ellers er det umulig og få Halliser på Cannabis. Cannabis er ikke som du ser på Tv. Cannabis er ikke Psykadelisk på noen måter, Cannabis har ingen stoffer i seg som er Psykadelisk.

Prøv Cannabis så ser du det selv.



Vis hele sitatet...

Slutt og vær spydig når du tydeligvis ikke vet hva du snakker om.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Morsom rapport Cartman Jr.

Men er det noen av dere karer som har prøvd å blande dette i mekket?
Feks. pot, salvia og litt tobakk.

Syns dette virker fristende, men vil nødig ryke på en smell.
Vis hele sitatet...
Vet ikke med weed, men har prøvd det med hasj flere ganger. Eneste jeg har merket er at rusen varer lengre, en gang kjente jeg salviarusen i 20 minutt, mens jeg vanligvis er nede på 4-5 minutt.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
plutselig begynner jeg og høre folk le av meg, det sto masse folk, noe jeg trodde var folk fra freakforum.
Vis hele sitatet...
Epic!
Sist endret av Bombasa; 2. september 2010 kl. 15:47.
kult kult.. men etter og ha lest mye om salvia så virker det som om 5x egentlig kan ha like bra effekt som 30x f.eks
tror det kan være smart og meditere litt før man tar det for å "roe ned hjernen" på den måten er men helt åpen for å ta imot stoffet

har tenkt og prøve salvia , tenkte og ta med meg 5x og bare chilln i skogen ellerno :P
Sitat av surkin Vis innlegg
kult kult.. men etter og ha lest mye om salvia så virker det som om 5x egentlig kan ha like bra effekt som 30x f.eks
tror det kan være smart og meditere litt før man tar det for å "roe ned hjernen" på den måten er men helt åpen for å ta imot stoffet

har tenkt og prøve salvia , tenkte og ta med meg 5x og bare chilln i skogen ellerno :P
Vis hele sitatet...
Ja, ikke start for brått. Start med 5x, settinga er egentlig best når du sitter inne, i værtfall sånn jeg føler det.