Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4871
Hallo. Jeg sitter her med tobakk uten rizzla... eneste utvei nå, er vel å bruke bibelen, men problemet er at jeg ikke får klistret det sammen ordentlig igjen, så da lurer jeg på om teip er et greit alternativ? Er det farlig å bruke teip?
ArbeidsledigProletar
teip er plast, så ja, det er ikke sunt. Og det går fint an å lime bibelpapir med spytt, bare vær forsiktig, brenner dog ikke ideelt for tobakk uansett.
Sitat av Leah_1990 Vis innlegg
Hallo. Jeg sitter her med tobakk uten rizzla... eneste utvei nå, er vel å bruke bibelen, men problemet er at jeg ikke får klistret det sammen ordentlig igjen, så da lurer jeg på om teip er et greit alternativ? Er det farlig å bruke teip?
Vis hele sitatet...
hahahaha!, kjenner meg igjen der! Sats på et mirakel fra bibelen om at papiret fester seg, er da fra den boka det oppstår mirakler, amirite?
Har du en tom blikkboks i huset kan du simpelt trykke ett nedsøkk i den,
ta en nål etc stikke små hull i nedsøkket og valla du har mekka deg en bong på ca 30sek
ArbeidsledigProletar
Eller stikk ett stort hull i boksen som du heller fyller igjen med alu-folie som du igjen stikker hull på, mye lettere å håndtere IMHO.
Sitat av Leah_1990 Vis innlegg
Hallo. Jeg sitter her med tobakk uten rizzla... eneste utvei nå, er vel å bruke bibelen, men problemet er at jeg ikke får klistret det sammen ordentlig igjen, så da lurer jeg på om teip er et greit alternativ? Er det farlig å bruke teip?
Vis hele sitatet...
Ja det er farlig å røyke teip.
Ikke noe problem å rulle seg en røyk med bibelpapir.

Riv av en passende bit papir så krøll papirbiten så den blir ruglete og slapp. Så tar du å ruller røyken som med vanlig rullepapir og bruker litt ekstra spytt. Så holder du den fast og legger røyken i klem fortest mulig før det tørker under noe som ikke er så tungt. Du vil jo ikke gjøre røyken flat. Den siden som papiret er festet sammen på bør ligge mot bordet. Vent i 5 minutter eller noe sånt. Så er det bare til å røyke den men den må håndteres forsiktig.
Sist endret av Naturgrønn; 30. juni 2010 kl. 22:42.
Trådstarter
25 1
Tro meg, det gjorde jeg i stad. Liker ikke røyke fra bong for det blir for sterkt. Var jo så desperat i stad at jeg brente tobakken under et glass, og trakk inn røyken med et jævla sugerør.

Takk for alle svar hittil, mine kjære freaks. <3 Hva skulle jeg gjort uten dere...
Sist endret av Leah_1990; 30. juni 2010 kl. 22:43.
Røyke teip = innhalere masse, masse giftstoffer
Sitat av Leah_1990 Vis innlegg
Tro meg, det gjorde jeg i stad. Liker ikke røyke fra bong for det blir for sterkt. Var jo så desperat i stad at jeg brente tobakken under et glass, og trakk inn røyken med et jævla sugerør.

Takk for alle svar hittil, mine kjære freaks. <3 Hva skulle jeg gjort uten dere...
Vis hele sitatet...
Er ikke mening å være frekk altsåå, men jeg ser du bor i bærum og regner med at det er ihvertfall en bensinstasjon/kiosk i nærheten hvor du kan kjøpe en rizlapakke for 10-20kr? har vel råd til det ?
Sitat av imba Vis innlegg
Er ikke mening å være frekk altsåå, men jeg ser du bor i bærum og regner med at det er ihvertfall en bensinstasjon/kiosk i nærheten hvor du kan kjøpe en rizlapakke for 10-20kr? har vel råd til det ?
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig er denne personen klar over denne muligheten. Og mest sannsynlig er det en mulighet som ikke lar seg gjøre. Hvert fall med tanke på hvordan han/hun har prøvd å røyke tobakk uten rullepapir på.
Sist endret av Naturgrønn; 30. juni 2010 kl. 23:01.
Trådstarter
25 1
Sitat av imba Vis innlegg
Er ikke mening å være frekk altsåå, men jeg ser du bor i bærum og regner med at det er ihvertfall en bensinstasjon/kiosk i nærheten hvor du kan kjøpe en rizlapakke for 10-20kr? har vel råd til det ?
Vis hele sitatet...
Vel vel vel, hadde jeg bare vært hjemme, så hadde jeg så klart gjort det. Facepalm...
Bruk bong, det er mye bedre <3
lag et ultra tynt lag med lipgloss/lepsyl på kanten av bibel lappen,der der vaneligvis er lim.

det funker som regel.
Røyke teip?
Å folk klager på att narkomane skader seg selv..
Er jo sundt å røyke og innhalere plastikk da

lag bong av banan , lag bong av eple, lag bong av appelsin

funker som faen
Anskaff deg en pipe, så slipper du å bruke teip,bibelen, sugerør og andre ting neste gang du går tom for papir
flaskebong går fort og er en grei løsning. alt man trenger er en tom brusflaske, en lighter, litt sølvpapir og en strikk (eller teip)
Noen venner av meg var på fjelltur, og var tom for rizzla. De brukte da matpapir, og limte det hele med lim og vann.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lærte på konfemasjonsleiren å brette bibelpapiret slik at det ikke detter fra hverandre.
Du kan jo bruke lepomade eller noe lignende som lim? Finner nok masse vegansk klister i husholdningen
Ellers kan du jo lage noe ala et filter i bund av røyken, for å holde det hele i sammen:

______
-------|-------------------##
-------|-------------------##
¯¯¯¯¯¯
Sist endret av Prognisse; 19. juli 2010 kl. 16:11.
Isteden for å ødelegge en hellig bok, kan du jo helle lage en pipe av feks. et eple.. Gir chill smak og er kjempelett å lage:

Lag først et hull ved stilken omtrent halveis inn i eplet, og deretter lager du enda et hull vannrett fra det andre så endene møtes. Dytt inn en rist eller bruk sølvpapir.

evt. google it, garantert 100+ guider
Sist endret av Heisenberg1; 20. juli 2010 kl. 21:44.
Reinert med beine !
griped's Avatar
Prøv å lim bibelpapiret med mel og vann
Hvis du har sigaretter kan du nøysommelig plukke tobakken ut fra papiret, blande tobakken med cannabis, for så og pakke det tilbake igjen. Du bør forøvrig klippe av mesteparten av filteret for at det ikke skal bli igjen så mye virkestoff i filteret.
Eller han kan dra ut sigarettfilteret å stappe inn en roach.
ArbeidsledigProletar
Sitat av griped Vis innlegg
Prøv å lim bibelpapiret med mel og vann
Vis hele sitatet...
Å røyke deig er jo digg.
Sitat av griped Vis innlegg
Prøv å lim bibelpapiret med mel og vann
Vis hele sitatet...
Ser for meg at melis hadde smakt bedre og funket bedre, bare bittebitte litt fuktighet så er det klissete som bare det.
Lag et litt langt filter, rull med bibelpapir, teip nederst på filteret. Voila!
er jo bare å ta litt ekstra mye spytt på bibel papiret så sitter det jo OK. ferdig med saken...
Sitat av Zolantor Vis innlegg
Ser for meg at melis hadde smakt bedre og funket bedre, bare bittebitte litt fuktighet så er det klissete som bare det.
Vis hele sitatet...
Sirup eller honning?
Sitat av KTS Vis innlegg
Sirup eller honning?
Vis hele sitatet...
Eh, Melis?
Sitat av Zolantor Vis innlegg
Eh, Melis?
Vis hele sitatet...
Mente bare at kanskje sirup eller honning også kanskje hadde funka og smakt lit bedre en mel og vann.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Å røyke deig er jo digg.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg kjenner en som har "cookie dough" rullepapir. de smaker ikke så gale må jeg si
Røyke bibel? haha! Jeg har brukt kaffefilter til å røyke før, det er litt vanskelig å rulle men ellers helt greit!