Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1729
Hei, jeg leter etter interessante forum og google gir meg bare søppel.
Søker helst forum som ikke er for "mainstream" og helst engelskspråklig, gjerne små eller nyoppstartede forum.
Med andre ord: Hvilke forum henger dere på foruten nFF?
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Jeg henger på 4chan mye, greit, er et imageboard som du møter på mye dritt på.. men de har en haug av andre katagorier foruten /b/ (eller random seksjonen).. diskuterer blandt annet anime og spill der

prøv det ut!
Lissomsjef
Gj3dda's Avatar
4chan
www.facepunch.com. god side, men mange merkelige subforum.
pheromonetalk.com
Sist endret av TylerDurden; 25. mai 2010 kl. 13:54.
- DreamInCode.net
- Diskusjon.no
- StackOverflow (ikke direkte et forum, men...)
Majestic 12
Tothep's Avatar
https://www.flashback.org/
Svenske "freak forumet"
Jeg anbefaler http://www.efukt.net, mye rart som er ute og går. (merk bisarr p0rn)
Taleworlds. Det er vel egentlig et gaming forum, men man finner fort veien til off-topic seksjonen, og man lærer enda fortere at den har vært off off-topic en god stund. Det er utrolig mange smarte hoder der, og ser man bort ifra flommen av interne vitser (eller henger seg på med de) så kan man oppleve veldig givende diskusjoner innen hovedsakelig politikk, historie, samliv og kultur. Med ekstra vekt på historiedelen (det virker som om veldig mange der har en pekuliært sterk lidenskap for historie). Det hele foregår på Engelsk selvfølgelig.

Om administratorene kan der vel sies at de kjører sitt eget lille "forumdiktatur", med spillutviklernes godvilje selvfølgelig. Da det er sagt så gjør de det på en rettferdig, og til tider tidig måte, og de er godt integrert i samfunnet som helhet.

Til spørsmålet ditt om hvilke forum jeg selv henger på foruten Freakforum, så vil det bli The Harmonica Club. Et lite munnspillsamfunn bestående av hovedsakelig eldre herremenn. Ikke akkurat et sted du oppsøker om du ikke er interessert i munnspill.
Sist endret av gulunderstrek; 25. mai 2010 kl. 22:45.
www.norcan.org ; )

Edit: IKKE engelskspråklig!
Sist endret av RetroDude; 25. mai 2010 kl. 23:00.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Diskusjon er et veldig bra forum.