Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1390
hei! jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette innlegget, admin kan du flytte det hvis det er noe feil vær så snill? ^^

Mitt spørsmål er.

Er det noe mulighet for meg og kjøpe "sjetonger" på en pokernettside via mobilen min?

Ialefall hvilken poker-nettside er det snakk om?
Hva med paypal? Du må være 18 for å få det, men de sjekker jo ikke det(tror jeg). Du kan overføre penger til paypal kontoen din fra din bank(Du trenger bare en bank, ikke visa kort)
Trådstarter
takk for svar. men nei jeg kan ikke bruke bank-konto.

jeg sjekket litt rundt og fant ut at titan-poker hadde en betalingsmetode hvor jeg kunne betale med mobil gjennom
http://www.clickandbuy.com/NO/no/
og deretter overføre penger til titan-poker. men etter jeg registrerte bruker hos clickandbuy måtte jeg oppgi kreditt-kort og jeg fant ingen alternativer for mobil
Tipper at saken er at du ikke er gammel nok? Hvis det stemmer, bør du vente. Det pleier ikke å være noe problem å sette inn penger før du er 18 år, men du har ingen sjanse til å få dem ut igjen hvis du startet før du var 18. Mange som har mistet _mye_ penger på det. Jeg vet det er kjedelig å vente, men stol på meg her

Et annet alternativ er at du tenker å bruke stjålne telefoner (gjelder også kredittkort) til å fylle på kontoen, så krever sidene dokumentasjon før du får lov å ta ut pengene igjen. Altså ikke verdt det, med mindre du skal drive med litt chip dumping og tar ut fra en annen konto.

edit: Hvis ingen av disse tilfellene stemmer vil jeg beklage for å ha spammet i tråden din. Jeg kjenner desverre ingen steder man kan deposite cash fra mobilen.
Sist endret av Laurentius; 6. mars 2009 kl. 00:28.
kjedelig streiting
Støtter Laurentius her. De fleste sidene pleier og ta betaling med visakort osv, ettersom det gir dem en liten verifikasjon om at du er over 18. Ofte pleier de også be deg scanne id/visakort/ og bevis av bostedsaddresse når du tar ut. Det at mobilselskap ofte tar 30-50% når du kjøper noe med mobilen, vil også gjøre det meget dyrt.
Spillegalskap når nye høyder ser jeg. Skaff deg VISA, så kan du spy bort alle pengene dine på nettpoker.