Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1868
Earbuds, i need sum!

maxpris 600 spenn.
hører på dubstep, trance, elektronika, house i alle varianter, drum and bass og generelt det meste som er kjemisk innspirert. Men det går selvsagt i en del god gammel rock og lignende også

Gjerne noe noise cancelling men det er ikke noe krav.

Jeg har lest meg opp og ned og er enda like lite klok, kan noen guide meg i rett rettning?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Må det vere plugger? Eller går headsett bra?
Vanskelig og finne plugger med bass
Ikke anonym
NoillStress's Avatar
Trådstarter
Det må være plugger ja, gidder ikke gå rundt å se ut som en hipsterfaen når jeg hører på tonene mine. når jeg tenker meg om kan jeg strekke meg til 1000 spenn.
Argon EP4002 fra Hifiklubben er et kupp til prisen.

http://www.hifiklubben.no/produkter/....htm?fullweb=1
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
HiFiklubben --> Marshal Minor
Sitat av snox Vis innlegg
NGK
Har en 45 graders v-power electrode.
Vis hele sitatet...
i lol'd

On topic:
Har hørt at disse skal være bra. Kommer bra ut i tester og.
Sist endret av TinnSoldat; 28. desember 2011 kl. 18:35.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Argon EP4003 går for en billigere penge nå i romjulen enn hva EP4002 gjør. Og ettersom at EP4002, som DonTomaso anbefalte, har utrolig flott lyd til gi-bort pris kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale storebroren som nå er på tilbud.

Ellers er Klipsch som ble anbefalt av Lonelycrab også et godt merke. Du ville nok blitt fornøyd med de proppene også.

Marshall Minor vil jeg derimot ikke anbefale da disse ikke går inn i øregangen. Det vil si at disse ikke har noen form for lydisolasjon og vil derfor gjerne mangle bass om du ikke fyrer lydnivået på fullt om du er i støyende omgivelser, noe som selvsagt er uheldig for hørselen.
Sist endret av Taake; 28. desember 2011 kl. 23:46. Grunn: Feil navn på hvem som anbefalte hva.
Sitat av Taake Vis innlegg
Argon EP4003 går for en billigere penge nå i romjulen enn hva EP4002 gjør. Og ettersom at EP4002, som DonTomaso anbefalte, har utrolig flott lyd til gi-bort pris kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale storebroren som nå er på tilbud.

Ellers er Klipsch som ble anbefalt av Lonelycrab også et godt merke. Du ville nok blitt fornøyd med de proppene også.

Marshall Minor vil jeg derimot ikke anbefale da disse ikke går inn i øregangen. Det vil si at disse ikke har noen form for lydisolasjon og vil derfor gjerne mangle bass om du ikke fyrer lydnivået på fullt om du er i støyende omgivelser, noe som selvsagt er uheldig for hørselen.
Vis hele sitatet...
Takk for din bestilling i ordrenr ******. Du finner ordrelinjene og opplysningene du har sendt oss nederst i denne bekreftelsen.

Why thank you, my fine sir.

Trengte selv noen plugger som ikke koster så sykt mye, og de jeg bruker nå er drit. Takk for linken!

Forresten, noen som vet om de sperrer støy ute? Irritert til de grader av afrikanere som skriker sammen på bussen.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
De stappes inn i ørene og vil derfor sperre ganske godt med støy ute.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Takk for din bestilling i ordrenr ******. Du finner ordrelinjene og opplysningene du har sendt oss nederst i denne bekreftelsen.

Why thank you, my fine sir.

Trengte selv noen plugger som ikke koster så sykt mye, og de jeg bruker nå er drit. Takk for linken!

Forresten, noen som vet om de sperrer støy ute? Irritert til de grader av afrikanere som skriker sammen på bussen.
Vis hele sitatet...
Det er så og si ørepropper, alle jeg har hatt, med unntak av de jeg fikk av samsung da jeg kjøpte telefon, stenger ute ganske bra. Samtidig som lyden blir fôret inn i øret ditt blir neppe bakgrunnslyd et problem.
Sitat av Taake Vis innlegg
Argon EP4003 går for en billigere penge nå i romjulen enn hva EP4002 gjør. Og ettersom at EP4002, som DonTomaso anbefalte, har utrolig flott lyd til gi-bort pris kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale storebroren som nå er på tilbud.
Vis hele sitatet...
Håper virkelig for din skyld at disse er gode, for denne tråden, og ditt innlegg førte til spontankjøp for min del.

Du bør btw vurdere en karriere som selger.
Sist endret av Sumpen; 29. desember 2011 kl. 04:18.
http://cdon.no/elektronikk/jays_hörl...three-10783575 er veldig flotte. Du får til og med et etui som ser ut som en innhalator til å oppbevare de!
Ikke anonym
NoillStress's Avatar
Trådstarter
Havnet på EP4003 og etter å ha test-kjørt dem noen få timer idag er jeg godt fornøyd, med tanke på at de kostet meg 298 kroner ferdig levert i postkassa kan jeg ikke si meg annet enn å være fornøyd, de spiller fletta av de "gamle" sennheiser pluggene mine til rundt 500 kroner (på elkjøp)
Ajays two

399 på cdon.
For å bare stjele denne tråden litt, så lurer jeg på hvordan ARGON EP4003 er i forhold til A-Jays Four og Senneheiser CX300ii. Har hatt begge disse parene før. Var veldig fornøyd med Senneheiser proppene, mens A-jays'ene ble litt bråkete når man brukte de og gikk/løp.

Noen som har peiling på hvordan lyden er sammenlignet med disse to parene? Betalte jo betydelig mer for både A-Jays og Sennheiser sine par.
Kjøp uansett in ear, er helt på trynet med ørepropper som ligner de som følger med fra apple. Blir en helt annen musikkopplevelse når man får det inn i øret og som demper noise fra utsiden. Går jeg tilbake til det nå, blir det som å dra på fest med mobilen som annlegg.

Har noen beats tour, og de fungerer meget bra. Men jeg er sannelig ikke sikker på om de er fake eller ikke, uansett så synes jeg det er noen ordentlig gode ørepropper hvor det "rister" i huet når du setter på noe bassfyllt musikk. Har bestillt meg noen slike bare for moro skyld, koster 25kr så forventer ikke så altfor mye (står mye bra reviews på DX), men siden de jeg har mest sannsynlig er fake så hadde jeg blitt overasket om de matcha dem.
Sist endret av Marr; 5. januar 2012 kl. 00:37.
Sitat av Marr Vis innlegg
Kjøp uansett in ear, er helt på trynet med ørepropper som ligner de som følger med fra apple. Blir en helt annen musikkopplevelse når man får det inn i øret og som demper noise fra utsiden. Går jeg tilbake til det nå, blir det som å dra på fest med mobilen som annlegg.

Har noen beats tour, og de fungerer meget bra. Men jeg er sannelig ikke sikker på om de er fake eller ikke, uansett så synes jeg det er noen ordentlig gode ørepropper hvor det "rister" i huet når du setter på noe bassfyllt musikk. Har bestillt meg noen slike bare for moro skyld, koster 25kr så forventer ikke så altfor mye (står mye bra reviews på DX), men siden de jeg har mest sannsynlig er fake så hadde jeg blitt overasket om de matcha dem.
Vis hele sitatet...
Veldig givende innlegg. Takk for den gode innsikten.