Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 973
Hei

Jeg har hjulpet en venn av meg med oversetting av en pokernettside fra engelsk til norsk. Vi har inngått en avtale som gjør at det vil lønne seg for meg desto flere personer som kommer direkte til den norske nettsiden. Jeg har tilgang til å redigere deler av siden, inkludert søkeord, tittel osv, dog med noen få restriksjoner. Det språklige innholdet står jeg også ganske fritt til å redigere.

Har dere noen tips til hva jeg bør gjøre av SEO-arbeid for å få flere søketreff. Skulle gjerne vært høyere opp på Google med ord som f.eks. "gratis pokerpenger", "poker uten innskudd" og "gratis poker".

Ellers tar jeg gjerne imot andre tilbakemeldinger også. Kan sende gode ideer videre til hovedadministrator.

Her er sidene:
PokerCashForFree - engelsk
PokerCashForFree - norsk
On-site SEO er ikke så veldig kritisk mtp søkeordene dine, men du bør prøve å få de med i H1, H2 osv. Den enkleste metoden å manipulere søkeresultatene på er å bygge linker tilbake til siden. Skaff deg SEnuke, Xrumer eller Scrapebox for å gjøre dette så lett som mulig. Husk også å gi Google 30-40 dager på å indeksere og plassere siden din der den hører hjemme før du begynner å lure på om noe er galt.

Lykke til
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det første du bør gjere er å finne ut kva folk søker etter. Om det er tre personer i måneden som søker etter 'gratis pokerpenger' hjelper det pent lite å vere første treff.

Deretter bør du sørge for at den frasa som folk søker etter, og dekker din nettstad fører til deg. Korleis du gjer det? Tja, innlenker med dei magiske orda er vel good shit hos google, andre ting er jo å skrive tekster som omhandler det, ettersom google ser ut til å like tekst. Metatagger og alt slikt tull er vel litt...1998.
▼ ... noen uker senere ... ▼
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det finnes jo en massiv mengde informasjon om SEO på nettet. Hva har du lest? Hva har du gjort?
Det aller første du må begynne med er å tracke hvilke søkeord folk allerede i dag bruker som søkestreng for å komme inn på siden din. Du må heller ikke overfokusere på Google, det er masse fin trafikk å hente hos Bing og Yahoo også. Jeg antar du har Google Analytics eller ligende installert på nettsiden, sjekk opp i rapporter der.