Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1493
Hei.

Sitter på 3 blottere (3x120µg). Hvordan ville det å være å ta et megatrekk med DMT oppå LSD trippen? Har prøvd dette samme med sopp + DMT.

Noen som har erfaringer å dele?

Forresten, ar noen prøvd disse lappene på 120µg? Det er bilde av Marilyn Monroe på blotterne og skal visstnok være importert fra Amsterdam.
Sist endret av Mexxy; 22. november 2014 kl. 07:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ingen erfaring selv, men vet ikke om du har sett denne?

https://www.youtube.com/watch?v=iyQKz7r60W4
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Forresten, jeg skal spise et lite måltid før jeg pakker i meg syra. Da er det vel en ide å bare la lappene ligge under tungen til de er oppløst, så svelge. I stedet for å svelge de hel på halv/full mage?

Gleder meg til å se på stjernene og nordlyset ikveld
Sist endret av Mexxy; 22. november 2014 kl. 15:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres ut som noen kommer til å ha en awesome kveld!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Høres ut som noen kommer til å ha en awesome kveld!
Vis hele sitatet...
Tror jeg også. Begynner å sige innpå

Men det blir ikke DMT denne gangen. Syre har jeg null problem med å fikse, men DMT er mer hellig og vanskelig å skaffe, så skal spare LSD+DMT komboen til en bedre anledning
Sist endret av Mexxy; 22. november 2014 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Etter min erfaring tar DMT'en over totalt i de minuttene substansen varer. Noe som etter min mening er litt forskjellig fra nn, DMT freebase og Changa. Etter å ha tatt mine trekk med DMT har rusen av LSD eller annet kommet tilbake i samme styrkegrad, så og si. Med mindre du har endret planer, og tenker å ete DMT'en. Det regner jeg egentlig med at du ikke skal, he he.