Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 5228
har ikke billetter til meg og de tre kompisene mine enda, men jeg ligger helt fremme på ventelista så det er bare et spørsmål om tid. håper du holder av plass til oss, magne larsen og nichotin.
jeg har ikke fått noe sete enda, team stjørdal? når er du du skal sette dem?
Jeg har 5 billetter, når jeg setter deg som seater kommer mitt navn/nick opp eller de som er user av billetten for i tilfelle bør jeg vel kanskje gi deg navnene dems slik at vi blir sittende sammen.
ja, i tilfelle står min som trond ettellerannet
Opprinnelig postet av reallife
Jeg har 5 billetter, når jeg setter deg som seater kommer mitt navn/nick opp eller de som er user av billetten for i tilfelle bør jeg vel kanskje gi deg navnene dems slik at vi blir sittende sammen.
Vis hele sitatet...
Vis ikke du setter kameratene dine som users på billettene dine kommer det til og stå ditt nick på alle dem små papirlappene som ligger der når vi kommer. Det går vel fint men vis ikke må du sette nye brukere til bilettene og så må dem sette afen som seater etterpå.

Btw. Hvilken rekke skal vi sitte på ca der som vi alltid sitter eller?
Sjekket på pnt. Hvilket nr det er , da det blir vel row 22-23.

Dem har skiftet litt kartstruktur fra i fjor ser jeg, men når du ser på kartet er det ca der vi satt i fjor. Bare da hadde det nr. C.1 - C.2, Året før var det row 12-13. Men det er ca samme plassen bare skiftet nr.

hvordan sette seater vis du ikke vet:
Din Konto/The Gathering 2004 ticket/Pick seater/Velg 'afen of Team Heimdal'/
Det kommer da opp slik: Seater : afen of Team Heimdal
...
har satt afen som seater nå og gjorde så jeg står som user på alle billettene
ahh, *glede seg til tg*
afen satt som seater
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Vil bare minne om at de som ikke har satt meg som seater, må gjøre det før 14:00, ellers kommer de ikke med på rekka
skal du gjøre det 14:00 lokal tid i dag?
Magne: Nei, tipper han skal gjøre det i amerikas tidssone.



Heimdal er ikke så eksotisk
afen: intærn til moyner lagger for tiden. :/ han fåkke kommet på nett. sjekk pm forresten
hmm hvorfor sitter vi så langt bak, er de tnoe kult det a? er det ikke tøffere å sitte mere i midten a?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
I midten har vi DDR-maskinene. De som var på TG03 husker de...
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Forøvrig sitter vi ikke langt bak i det hele tatt.
Vi sitter så langt "forover", mao mot scenen som bare mulig.
det bakkus skriver gjelder hvis scena står den sto ifjor, jeg har ikke hørt noe annet enn det hvertfall. radene begynner på 1 nærmest scenen. så dere sitter vel igrunn på scenekanten, nesten.


edit; http://www.gathering.org/tg04_files/.../kart_tg04.gif - kart over skipet. ser ut som scena er der den var ifjor.
Sist endret av mia; 7. mars 2004 kl. 21:15.
Det er ikke så sinnsykt fett å sitte på scenen afen :P
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
http://home.no.net/afendrak/uploads/seatmap.t1078691336.p17003.c90.r2035227616.x15.png

der sitter vi. Så holder vi kjeft. Det vil også bli gaffing av Benson natt til torsdag

Edit: http://home.no.net/afendrak/uploads/navi.t1078687835.p14780.c27.r4375244617.x120.jpeg
Sist endret av afen; 7. mars 2004 kl. 21:44.
Jeg satt helt foran i fjor, bare et par meter unna maten..
Veldig praktisk. Og som alle andre år satt jeg mot midtgangen


Edit: Og jeg som trodde jeg havna mot midtgangen :/
Opprinnelig postet av afen
Det vil også bli gaffing av Benson natt til torsdag
Vis hele sitatet...
Jeg er jo neger.

Negervenner -> tissemann -> dusjeafen
Ministry of Love
sptz's Avatar
det kartet stemmer ikke helt med det du viste oss i den andre tråen? siden jeg selv er på 66 hvem er det som skal sitte på 67 (og som ikke er med på det andre kartet?)
det er mange som mener at det er fælt å sitte ved scenen, vet at jeg ikke skal diskutere det men er det egentlig så gøy a? http://www.battlefield.no/forum/inde...0&#entry378648

edit: Og her http://forums.gathering.org/showthre...&threadid=1951
Sist endret av magne-; 7. mars 2004 kl. 22:27.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av spetznaz
det kartet stemmer ikke helt med det du viste oss i den andre tråen? siden jeg selv er på 66 hvem er det som skal sitte på 67 (og som ikke er med på det andre kartet?)
Vis hele sitatet...
stiansj, en kamerat av meg
VIP plasser til alle sceneshowene, og jeg må si at jeg foretrekker sceneshow fremfor dansemaskiner magne!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjett hvem som skal på TG..
Kan jeg og en venn sitte med nff ?
muahaha, og hvilke folk har seatet seg ved nFF? en counter-strike klan! <3
Opprinnelig postet av Benson
muahaha, og hvilke folk har seatet seg ved nFF? en counter-strike klan! <3
Vis hele sitatet...
hihi. Hører jeg det singler i brilleglass?
hmm, ja nårren spiller cs får alle laste ned noe fra en annen switch så vi eter ehele upload linja..
Sist endret av magne-; 19. mars 2004 kl. 22:33.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Nå skarre leeches! Jeg har noen bekjente som skal sitte på andre enden av hallen, må vel få de til å sette opp noen ftp'er. Da blir det ikke båndbredde til cs-folka
Ministry of Love
sptz's Avatar
å hvis vi ikke har noe annet å gjøre så kan vi jo altids sende litt oss imellom bare på purr faen
Ja, men jeg syns DC er en fin bil på LAN, og foretrekker å bruke det eneste minus med det er at når man laster ned mye så eter max cpu av en eller annen grunn.. kanskje pga p-ata disker, vet ikke , men Ftp er greit det også men er liksom ikke så tilgjngelig for alle, viss du skjønner hva jeg mener ? Og det passer meg fint å laste ned vares, nå som 2 av diskene mine har kræsja! Har bare 5 GB vares nå, eller noe.!så her skarre lastes ned 200 gigg
Hoho, hører jeg ettercap?
Hører jeg "isolate from LAN" ?
Uante muligheter.

Ellers går jo:
smbmount "noe på en anna switch" "/mnt/smbdisk"
cat /dev/hda1 > /mnt/smbdisk/dumpfil

Denne er fin hvis man ikke gidder å ta seg bryet med å finne noe å laste ned/opp
du blir pælma ut på sekundet hvis du fyrer opp ettercap.
Nichotin: Jeg vet, jeg vet.
Så lenge man ikke kobler seg til med lappie og trådløst nett da, og faker macadressa
Men tviler på at det funker med isolate der
Ikke så viktig uansett, like greit å bruke opp båndbredden dems, og diskplassen til en stakkar i samme slengen
eller hva med å finne en stakkars CS n00b, som har følgende på window snettverket "brukere kan endre filer" hihihi, alle pælmer inn dritt og kopirer alt der inne, så disken hans fylles opp og pcen hans lagger
mhm, og da er "cat /dev/hda1 > /mnt/smbshare/dump" gøy
den leser all rå data fra disken og kjører det inn i en fil
Hva med å bare være snille og ha det gøy ?
Akuratt det vi snakker om ER gøy Vi må finne på noe sprell.
nFF Marshall
morten's Avatar
Og hold dere til det diskusjonen er om. Ellers stenger jeg den, og dere får ta alt på IRC!

Ikke for å være slem og slikt, men hva dere skal gjøre med hvem, kan dere vel strengt tatt ta på #nFF
morten:
sorry, passe på databaseplassen..
*smekke seg selv på hånda*
jeg spør igjen kan jeg og en kammerat sitte ved nff rekka ????
Skal knækkes
Golder's Avatar
Du spør igjen, ALT for mye for sent, kjære deg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Okei, TG nærmer seg med stormskritt, og vi trenger selvfølgelig en banner. Så, noen som kan ta på seg jobben med å fikse banner? En hvit banner med "www.freakforum.nu" på hadde gjort seg. Hadde tenkt til at teksten tar opp rundt to meter i lengden, og at banneren tilsammen blir rundt 2,7 meter, slik at jeg får festet den slik jeg har tenkt det til