Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3257
Noen som vet om det går an å lage en slags penn til iPod av vanlige ting man har hjemme?
Har prøvd med aluminiumsfolie, men det blir ikke noe bra, må presse veldig hardt for at det skal funke..

Eller; om noen har prøvd en av de man får kjøpt, så vil jeg gjerne høre erfaringer
prøv med leire? ha noe tynn plast som glad-pac for å unngå leireskitt på skjermen.
Har aldri prøvd dette men satt å tenkte litt =)
si ifra hvis du finner ut noe lettvint da, har iPod touch selv
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Kjøpe slike penner som en kan bruke til Nintendo Dual Screens.
Det er vel mye i den samme gården?
sist jeg sjekket er grunnen til at man ikke kan bruke stylus på iPod touch /iPhone, er at dem bruker kapasitiv touchskjerm, men man får kjøpt styluser med "kunstig finger" på, vet dog ikke hva det er laget av, og orker ikke finne nå
Sitat av Sio Vis innlegg
Kjøpe slike penner som en kan bruke til Nintendo Dual Screens.
Det er vel mye i den samme gården?
Vis hele sitatet...
Nope, har prøvd det.. :P
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
sist jeg sjekket er grunnen til at man ikke kan bruke stylus på iPod touch /iPhone, er at dem bruker kapasitiv touchskjerm, men man får kjøpt styluser med "kunstig finger" på, vet dog ikke hva det er laget av, og orker ikke finne nå
Vis hele sitatet...
Sitat av Shittles Vis innlegg
Nope, har prøvd det.. :P
Vis hele sitatet...
Aiaiai, glad du ikke løpte og kjøpte DS styluser da, de er bra dyre for noe smeltet plastikk. Men det var et forslag!
Hva faen gjør vel jeg i Apple forumet uansett? Up up up and away!
Sist endret av Sio; 21. oktober 2009 kl. 21:16.
iPod touch og iPhone reagerer vel på elektrisiteten i fingertuppene, men hvis du klarer å lage noe, post det her
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Går du på ebay kan du kjøpe en til 4$. Søk på <<stylus iphone>>
Jeg mener å ha lest en plass at Apple eller noen tenkte på å lage styluser til iPhone/iPod Touch, men er ikke helt sikker, kan se om jeg finner kilder
Hva skal du med en penn uansett? Funker jo som gull med fingrene? Evt. fingeravtrykk er det jo bare å tørke av med jevne mellomrom.
Men om en f.eks bruker hansker er det jo stress å ta av seg hanskene for å f.eks skrive en melding?

Pogo Stylus for iPhone/iPod Touch HER
Sist endret av Deadlock Radium; 21. oktober 2009 kl. 21:37.
Fant ut en måte å lage penn selv på, funker ganske bra, faktisk.. :P
Jeg tok en blyant, og festet en liten klump "lærertyggis" på enden, og så foldet jeg litt aluminiumsfolie rundt og tapet det fast i blyanten. Hvis noen skjønte noe av det :P

Kan sikkert legge ut bilde hvis det er av interesse..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Shittles Vis innlegg
Fant ut en måte å lage penn selv på, funker ganske bra, faktisk.. :P
Jeg tok en blyant, og festet en liten klump "lærertyggis" på enden, og så foldet jeg litt aluminiumsfolie rundt og tapet det fast i blyanten. Hvis noen skjønte noe av det :P

Kan sikkert legge ut bilde hvis det er av interesse..
Vis hele sitatet...
kan du legge ut bilde
Sitat av Shittles Vis innlegg
Fant ut en måte å lage penn selv på, funker ganske bra, faktisk.. :P
Jeg tok en blyant, og festet en liten klump "lærertyggis" på enden, og så foldet jeg litt aluminiumsfolie rundt og tapet det fast i blyanten. Hvis noen skjønte noe av det :P

Kan sikkert legge ut bilde hvis det er av interesse..
Vis hele sitatet...
Høres veldig ut som den isåfall ikke virker bra.

Ville heller gått for Deadlock Radium sin gode link om penner som faktisk virker optimalt for ipod/iphone.