Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 862
Hei, jeg fikk et problem idag og det er at ei mappe på pcen (win8) har forsvunnet, den er ikke i papirkurven, jeg har "Vis skjulte filer på", og jeg har prøvd å lete etter filene i "eSupport UndeletePlus", mappa heter Videoer og er/var på ca 1TB og de ligger i stasjon F:
Jeg har alle andre filer og mapper tilgjengelig på den stasjonen.
Når jeg går på Min Datamaskin står det at disken har brukt ca 1,2TB, men når jeg går inn på den disken og markerer alle mapper og ser hvor store dem er, er de bare 200GB. Det er en "Seagete barracude 7200rpm 2TB", NTFS.

Noen som kan hjelpe meg?
Sist endret av DenNorskeste; 15. mars 2013 kl. 23:01.
Huk av for å vise beskyttede operativsystemfiler også og så om det hjelper.
Sitat av Butterfly Vis innlegg
Huk av for å vise beskyttede operativsystemfiler også og så om det hjelper.
Vis hele sitatet...
Nope, titegn.
Har du reboota? Test disken i en annen maskin/boot opp i et live miljø (ubuntu live cd feks) Oh se om du finner filene dine der.
Fikk det til nå, etter å ha prøvd flere forskjellige programmer fant jeg "IsoBuster" dette fant visst filene mine i mappa i de beskyttede operativsystemfinene nærmere bestemt "found.000/dir0000.chk".

Så jeg takker sommerfuglen for dette. Men hvordan har de havnet her?