Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 887
Vet noen hvor jeg kan få tak i en ødelagt laptop å ta reservedeler fra?
Den lille mekanismen under tastene på tastaturet mitt har knekt på en av piltastene mine, så jeg tenkte det ville være lettere å ta en del av en ødelagt pc enn å bestille fra utlandet. Men jeg vet ikke hvor jeg skal lete. Er det nen som har noen tips?
Om det er relevant så har jeg en Packard Bell EasyNote TK 85, og jeg tror det er tastaturmodell G36.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Finn.no Ol....?
Trådstarter
9 2
Har lett der, men ikke funnet noe. Det er kanskje ikke den slags folk tenker at noen vil ha...
Trådstarter
9 2
Trenger ikke et helt tastatur, bare den lille delen under en av tastene. Hvis jeg skal bestille noe kan jeg bestille den delen jeg trenger, men jeg tenkte jeg skulle prøve dette først.
Stikk bak en el-butikk å sjekk blandt ting som er kastet der.
Trådstarter
9 2
Det kan jeg prøve. Burde jeg spørre i butikken først, eller er det lov til å bare gå og se?
Sitat av Naminia Vis innlegg
Det kan jeg prøve. Burde jeg spørre i butikken først, eller er det lov til å bare gå og se?
Vis hele sitatet...
Hvis du spør får du ikke lov, artiklene som legges igjen eies av butikken og de får penger for kvantaet el-avfall de leverer. Tåpelig at ikke noe kan resirkuleres til de som har behov, men sånn er det (vet dette gjelder elkjøp og lefdal, men det gjelder sikkert de andre aktørene også).
Sitat av Butterfly Vis innlegg
Hvis du spør får du ikke lov, artiklene som legges igjen eies av butikken og de får penger for kvantaet el-avfall de leverer. Tåpelig at ikke noe kan resirkuleres til de som har behov, men sånn er det (vet dette gjelder elkjøp og lefdal, men det gjelder sikkert de andre aktørene også).
Vis hele sitatet...
Jeg fikk lov da jeg spurte den lokale elkjøp om noe lignende for en stund siden.
Har lik pc som deg fikk det på garantien til lefdal, jaggu så fort de tastene ryker av synes nå jeg!
Sitat av Grix Vis innlegg
Jeg fikk lov da jeg spurte den lokale elkjøp om noe lignende for en stund siden.
Vis hele sitatet...
Ja er sikkert mange av de lokale som ikke er så nøye på det, kan også hende at de ansatte på gulvet ikke vet hvordan policien er. Der jeg tidligere jobbet var politiet til stadighet innom, og periodisk arresterte/bortviste polakker som var å hentet el-artikler.