Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2900
Hei! Har laget saft og etter et par dagers oppbevaring har disse rare flakene dukket opp i saftflasken, mener å ha sett disse tidligere i brusflasker også, noen som vet hva dette er? Saften er lagret i romtemperatur, men det har skjedd med flasker oppbevart kaldt også.

http://i45.tinypic.com/oj4l00.jpg
Sist endret av flexx; 7. februar 2013 kl. 22:28.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Ser for meg ut som mugg, eler såkalte ubåter, disse kommer henholdsvis fra enten at du har lagret den for lenge, eller spist mat mens du har drukket av den.
slettmeg
Trådstarter
Rart om mugg dannes så fort? Dette er ikke ubåter, flaskene lages for å selges til andre på skolen (en kompis selger) og flaskene vaskes derfor nøye og prosessen er renslig sånnsett. Nevner det igjen, har sett dette skje med spesielt Fanta Exotic flasker på en jalla-kebabsjappe i byen min. sett det flere steder også.
planterester i saften/ bunnfall ?
Selger dere... saft?
slettmeg
Trådstarter
Han selger rettere sagt Koolaid, det får man ikke kjøpt i norge og har blitt kjempepopulært.

Sitat av Skille(D) Vis innlegg
planterester i saften/ bunnfall ?
Vis hele sitatet...
Koolaid kommer i pulverposer og blandes ut med vann og sukker. Er nok heller lite planterester der
Sitat av flexx Vis innlegg
Koolaid kommer i pulverposer og blandes ut med vann og sukker. Er nok heller lite planterester der
Vis hele sitatet...
Da spørs det om det er ørsmå biter fra pulveret som over tid samler seg og danner større flak.
Sist endret av s1gh; 8. februar 2013 kl. 00:20.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Er det ikke lettere å bare selge posen med pulveret da?
slettmeg
Trådstarter
Folk vil ha det ferdigblandet på farten. Du hadde vel ikke blandet deg en coca-cola selv om du hadde muligheten? :P
Sitat av flexx Vis innlegg
Du hadde vel ikke blandet deg en coca-cola selv om du hadde muligheten? :P
Vis hele sitatet...
Det hadde jeg gjort!
DEALIN DAT COOLAID!

Vel, exotic tror jeg skal ha det, som sånn fruktkjøtt. men rart med Coolaid
er vel kanskje noen stoffer som klumper seg sammen igjen
Sist endret av iSatan; 9. februar 2013 kl. 01:56.
Det er nok alle disse grusomme e-stoffene som allerede har begynt å danne hissige kreftsvulster.

Er flaskene skikkelig desinfisert?
Kan det være mulig at dere har begått en liten glipp slik at innholdet i flasken er blitt infisert?

Her er en grei guide til rengjøring og desinfisering av flasker og kar.
Prøv dette neste gang om du er usikker på om rengjøringsmetodene dine ikke strekker til.
Sitat av flexx Vis innlegg
Rart om mugg dannes så fort? Dette er ikke ubåter, flaskene lages for å selges til andre på skolen (en kompis selger) og flaskene vaskes derfor nøye og prosessen er renslig sånnsett. Nevner det igjen, har sett dette skje med spesielt Fanta Exotic flasker på en jalla-kebabsjappe i byen min. sett det flere steder også.
Vis hele sitatet...
Den så ganske grumsete ut, den flaska di. Men er du sikker på at det ikke er pulveret i seg selv som gjør det sånn?
Kanskje gatorade pulver skal blandes hvis du skal drikke det med en gang...? bare en tanke.

Det virker som om dette er en veldig useriøs form for bedrift.
Vedkommende vasker panteflasker selv? altså tomme brusflasker, som han/de bruker om igjen?

Hvorfor ikke bare selge pulveret? Hvis de er på skolen, så er de jo bare ett steinkast unna en vannkran, med KALDT vann. istedenfor at noen blander pulveret med vann og fyller de på i gamle brusflasker.... Har jeg rett, eller HAR jeg rett?
Sist endret av random75510; 9. februar 2013 kl. 19:15.
Har dere blandet det godt nok ut da?
Rist flasken 1900 ganger å se om det løsner opp.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Det er fruktkjøtt kompis...

Ikke noe farlig, som hvis du kjøper apelsinjucie og det er....fruktkjøtt i den...feel me?
Har jobbet på Grans Bryggeri, om du har kjøpt brusen "Tropo" før f.eks så har du sikkert sett en god del av dette blande seg i brusen når du snur den på hodet... står derfor på noen type brus med liten skrift at flaske skal vendes før drikking som med sjokko melk.


Enjoy.
Fikk også noen sånne biter når jeg lagde Kool Aid.
Frykt ikke, det smaker godt.