Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1767
Hei , igår kjøpte jeg meg en galaxy s3 fra lefdal sin nettbuttikk åsså idag fikk jeg den mailen her : ”Ved behandling av deres ordre er det gjennomført en kreditsjekk i Teleoperatørens systemer. Da kreditsjekken var negativ, er vi dessverre nødt til å kansellere ordren.Kjøpesummen vil bli refundert umiddelbart.
Dersom de mener dette er feil, ber vi dem ta direkte kontakt med tele-operatøren eller besøke en av våre butikker.”
(Vennligst ikke svar tilbake på denne mailadressen – det er en ”no-reply” mailadresse)”

Hvorfor er ordren min kanselert når jeg hadde nokk på kortet ??

Takk for hjelpen
Sitat av Potittgull Vis innlegg
Hei , igår kjøpte jeg meg en galaxy s3 fra lefdal sin nettbuttikk åsså idag fikk jeg den mailen her : ”Ved behandling av deres ordre er det gjennomført en kreditsjekk i Teleoperatørens systemer. Da kreditsjekken var negativ, er vi dessverre nødt til å kansellere ordren.Kjøpesummen vil bli refundert umiddelbart.
Dersom de mener dette er feil, ber vi dem ta direkte kontakt med tele-operatøren eller besøke en av våre butikker.”
(Vennligst ikke svar tilbake på denne mailadressen – det er en ”no-reply” mailadresse)”

Hvorfor er ordren min kanselert når jeg hadde nokk på kortet ??

Takk for hjelpen
Vis hele sitatet...
Kjøpte du med eller uten abonnement ?
Med
titegn
Det betyr at du sannsynligvis har betalingsanmerkninger, og mobiloperatøren vil derfor ikke ha et kundeforhold med deg.
Har ikke vært kunde av tele2 før som jeg byttet til når jeg kjøpte , å jeg har alltid betalt reginingene og alt sammen til telenor.
Stort sett er vel slike kredittsjekker korrekte, men kanskje ikke helt up to date. Sikker på at du ikke har pådratt deg betalingsanmerkninger?
De sier jo hva du skal gjøre hvis du mener det er feil, så da er vel bare å gjøre det.

Dersom de mener dette er feil, ber vi dem ta direkte kontakt med tele-operatøren eller besøke en av våre butikker.
Vis hele sitatet...
Ringte til Lefdal å de ordna det , nå er den sendt

Er S3 bra ?
S3 er bra ja, selv er jeg ikke fan av Android og Samsung men det funker bra
Samsung stapper alt de greier inn i et telefon, du trenger ikke halvparten av det de setter inn.

Men S3 har vunnnet de fleste testene den har vært med i, og S2 ble kåret til årets telefon
Gleder meg til å få den Håper den er bedre enn Galaxy gio