Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1244
HøyRisiko Psykopat
det eg lurer på er hvordan kan eg få 2 mapper til å synkronisere innholdet med hverandre
har ei mappe i dropboxen min som eg vil at skal kunne duplisere alt innholdet til en annen plass?
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
det eg lurer på er hvordan kan eg få 2 mapper til å synkronisere innholdet med hverandre
har ei mappe i dropboxen min som eg vil at skal kunne duplisere alt innholdet til en annen plass?
Vis hele sitatet...
Koffert?
titegn
HøyRisiko Psykopat
Trådstarter
Sitat av Claryn Vis innlegg
Koffert?
titegn
Vis hele sitatet...
hva mener du med koffert?

Noen andre som har peiling?
Kan anbefale FreeFileSync, finnes til Windows og Linux. Hvis du ikke vil installere noe tredjeparts programvare kan du lage en batch fil som synkroniserer to mapper, og legge batch filen til i Windows Scheduler, tilsvarende går også med linux, uten at jeg er kjent med hvordan.
Du kan jo lagre dette som noe.bat og loope den?

HTML-kode

ROBOCOPY "HVOR FRA" "HVOR TIL" /E /XO
Kanskje ikke den beste måten men...
HøyRisiko Psykopat
Trådstarter
Sitat av Butterfly Vis innlegg
Kan anbefale FreeFileSync, finnes til Windows og Linux. Hvis du ikke vil installere noe tredjeparts programvare kan du lage en batch fil som synkroniserer to mapper, og legge batch filen til i Windows Scheduler, tilsvarende går også med linux, uten at jeg er kjent med hvordan.
Vis hele sitatet...
fungerer fint den men eneste minuset er at den ikkje konstant overvåker om det skjer endringer men eg må lage en batch jobb og trykke på den.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du kan bruke Windows sin oppgaveplanlegger til å starte programmet/skriptet.