Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 695
Når jeg skal adde alle filene fra add-dir på winamp så får jeg sånn ikke send opplegg selvom jeg hard restarta og uninstalla det osv... noen som vet problemet ?
prøvd å slette alt inkludert register filene?
visuM's Avatar
Trådstarter
65 1
ja de plugins greien som sitter igjen i mappa ?
start -> kjør så skriver du regedit så søker du etter winamp. vær forsiktig så du ikke sletter feil filer.
Uinstaller programmet, så bruker du ccleaner for å trygt fjerne unødvendige register nøkler.
visuM's Avatar
Trådstarter
65 1
funker ikke det gitt..
Sitat av drrogern
start -> kjør så skriver du regedit så søker du etter winamp. vær forsiktig så du ikke sletter feil filer.
Vis hele sitatet...
Det er slett ikke filer du snakker om her, det er registerverdier.

Uansett er det rart om uninstalleren ikke rydder unna registerverdiene Winamp etterlater seg
Iallefall de som kunne skape problemer for det og legge til filer.
Winamp brukte tidligere winamp.ini til å lagre innstillinger i, du kan fremdeles velge det når du installerer, men du kan også velge å lagre instillingene i C:\Documents and Settings\[brukerendin]\Programdata\Winamp som egner seg hvis flere brukere liker Winampen sin forskjellig. Og det er det som er blitt default. Prøv heller å sjekk ut den mappa.

Hvis du går i registret uten å vite noe særlig om det ender du bare med å bruke jævlig lang tid på å slette filasiasjoner, MostRecentUsed-data, uninstall-data og kanskje lisensen din om du har.

visuM:
Hva er et "ikke send opplegg"?
Hva sjer når du drar filer over i playlista di fra Windows Utforsker?
visuM's Avatar
Trådstarter
65 1
det er den stygge error melding fra windows.. ikke send, send feil beskjed saken!

Men om jeg prøve å installere det på C: isteder for en D: som jeg alltid har gjort så vil det kanskje fungere da ?
Jeg fikk problemer med winampen og jeg kunne ikke spille av musikk så måtte jeg reinstallere lyd driveren! det er ikke så vanskelig men du finner sikkert en guide hær....

jeg fant guiden på www.win-xp.no