Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1385
Kanskje litt feil forum, men flest folk her akkurat nå! :P

Lurte på om man kan levere ps2(konsoll) spill som er strøkne noe sted for best mulig pris. evt om man kan levere kontroller og dataspill også ? alt mulig sånt
beste er å selge det på Qxl.no eller finn.

Ellers kan du stikke innom Game. De tar inn konsoller. Siden du bor i Asker, kan du stikke innom game, og hilse på meg. Vi tar imot konsoller, som ikke er alt for gamle. Ps2 er jeg usikker på, men hvis det er slim versjonen, så er det meget mulig at vi tar det inn. Dataspill får du dog ganske lite for, men ps2-spill kan du få hakket mer for.
visuM's Avatar
Trådstarter
65 1
det ligger hvor ?????
Game-Stop tar også inn brukte spill.
Game-Stop i Bodø tar inn spill til ingen ting. var å spurte hvor mye jeg kunne få får Spyro - Eternal Nights, uten en eneste ripe og i helt fin stand. Og da skulle jeg få en 50-lapp for det. Men de tar inn alt av konsoller og spill hvis du har noe liggende.
Gamestop og EB Games gir deg en helt grei pris for PS2-spill.
visuM: Game ligger på sandvika storsenter hvis jeg ikke tar helt feil... i gangen mellom den nye og gamle delen
Ja, det ligger i den nye delen av sandvika storsenter. Kom innom med en bunke spill, så skal jeg skjekke ut hva du får for det. Game gir forresten mer for spillene enn game-stop.

Vi tar:
De nyeste konsollene
360 spill (med unntak av sportsspill fra før 2008
Ps2 og ps3-spill med samme unntak som 360
PC-spill som ikke har sperrer
Wii-spill. MEd samme unntak som 360.