Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2615
Jeg sitter og vurderer om jeg skal ta med meg lsd lapper hjem fra utlandet men vil være 100% sikker på at bikkjer ikke kan lukte det eller noe slikt. Sjipt og bli stoppa på flyplassen lissom Det sies jo at det absolutt ikke har noen lukt, smak eller farge på noen måte men hvis noen har noen linker til noen sider om akkurat dette tema eller egne erfaringer så pls sifra
www.erowid.org eller søkefunksjonen på forumet
Skal normalt være lite stress da bikkjene vil få store problemer med å identifisere LSD..
Men greit å sjekke litt rundt på google/erowid og lignende først kanskje
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
PHYSICAL DATA DESCRIPTION:
TASTELESS, COLORLESS AND ODORLESS CRYSTALLINE SOLID.
MELTING POINT: 176-185 F (80-85 C)
SPECIFIC GRAVITY: NOT AVAILABLE
SOLUBILITY IN WATER: SOLUBLE SOLVENT
SOLUBILITY: SOLUBLE IN BENZENE.
Vis hele sitatet...
Tror de kommer til å slite temmelig godt for å ta deg med det..
1. Kjøp proteinpulver(uten smak)
2. Tøm ut proteinene
3. Fyll opp med LSD-krystaller
(mekk blottere)
4. Lev godt resten av livet eller til du blir busta...

PS: Pulver og blottere og likn ser litt suspekt ut da, men gjem blotterne...
Formen's Avatar
Trådstarter
27 0
Det kommer til å være blottere jeg tar med meg hjem da, tenkte vis 20 - 30stk pakkes godt inn i plastikk og deretter gjemmes godt inni klærne eller i skoen under såla så burde det gå fint.
det går fint å få det med hjem, hundene kan ikke lukte det
Men i skoen er ikke så lurt da det kan fort bli fuktighet slik, og LSD skal absolutt IKKE få komme i kontakt med fuktighet.
Det jeg ville gjort var å bare legge arket i en litt tjukk bok eller noe sånt.
Bruk kreativiteten din, LSD tror jeg må være noe av det enkleste man får smuglet..!
Sko kan være populært å sjekke for tollere, ei venninde av meg hadde i sin tid kjøpt nye "buffalo sko" eller noe slik i colombia og når hu kom til Sola sto tollemannen med nål å stakk 10.000 hull under skoene.
Han kan jo stikke til han blir blå. Lappene blir jo ikke til pulver som drysser ut. Slik som kokain ville ha gjort.
Dessuten kan tollere ødelegge tingene dine på den måten? Viss en går ute når det regner osv vil jo skoene bli fylt med vann.
LSD er det letteste å smugle da. Bare ha arkene i passet, i en bok eller kanskje aller best, i en plastlomme mellom to kort.
sørg for å ha dem inni en ziplocpose eller noe så du ikke tar direkte på selve lappene, sier det bare for sikkerhets skyld i tilfelle noen ikke vet at lsd kan trekke inn gjennom fingertuppene såvel som på tunga
Bare å dyppe et par bøker med litt tykkelse på arka det
han har jo blotters jo! hvorfor klarer ingen å se at han skriver lsd LAPPER..?
er blotters det samme som lapper?
Blotters erlik lapper
Som Juno sa, Ja. (20tegn)

Felix_Poker kom meg visst i forkjøpet
Send det i brev hjem til deg selv istedet :P
Selges det lovlig i noen land?
Nei. Det tviler jeg sterkt på. Hvertfall ikke i vestlige. Er sikkert noen land som ikke har lover mot det, men da må de være ekstremt tilbakestående.

edit: post 400 woohoo